... האישיים שלך ובניית הסיפור האישי שלך כדי לגרום
ללקוחות להתחבר אליך ברמה האישית. בידול עסקי וחשיפה אישית, מה זה ... לרצות לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. ואיך אתה גורם
ללקוחות לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך? תשובה: באמצעות בידול עסקי. בידול מלשון הבדל. אתה צריך לגרום
ללקוחות שלך, לראות הבדל או הבדלים, בינך לבין המתחרים שלך, ... אחרות, המטרה של הבידול העסקי, היא כדי לעזור
ללקוחות שלך להבדיל בינך לבין המתחרים שלך, כדי לגרום
ללקוחות שלך לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. עכשיו, ברמת ... או הכי מהיר, או הכי שירותי, או הכי מותאם אישית
ללקוח, או הכי כל דבר אחר. ברמת העיקרון, הבידול שלך מהמתחרים שלך, יכול להיות אפילו המיקום הפיזי שלך ביחס
ללקוח. לדוגמה, החנות שלך פשוט יותר קרובה פיזית
ללקוח, מהחנות של מישהו אחר, שאליו הוא צריך ללכת עוד כמה צעדים. ... הבנו 1 - שצריך בידול ברמה העקרונית, כדי לגרום
ללקוח להבדיל בינך לבין המתחרים שלך, כדי שהוא ירצה לרכוש ממך ולא ... לבין המתחרים שלך, לבין כל שאר האפשרויות שיש
ללקוח, לא לרכוש ממך אלא לעשות משהו אחר. וכאן מומלץ להעמיק בנושא ... העסקי. אז מאחר שהמטרה של הבידול העסקי היא לגרום
ללקוח לרכוש ממך ולא ממישהו אחר, באמצעות ההבדל שהוא מוצא בינך ... לבין המתחרים שלך, ולהבדלים שאתה חושב שיגרמו
ללקוחות שלך לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. לדוגמה: נניח שסבא שלך ... כן אולי לא, הכל תלוי במוצר שאתה רוצה למכור
ובלקוחות ובצרכים שלהם. אבל ברור, שלא בטוח שאתה צריך להדגיש את ... מה כן? כן נכון לחשוב בהיגיון, מה המוצר שלך? מי
הלקוחות שלך? למה לדעתך המוצר שלך יעשה יותר טוב
ללקוחות שלך, מאשר מוצרים אחרים? ודרך זה להגיע להבדל שיש בינך ... קהל היעד שלך. לדוגמה: נניח שאתה רוצה למכור בתים
ללקוחות שיש להם 10 מיליון שח לרכישת בית. אז, אם לדעתך אותו
לקוח יכול בכסף שלו לרכוש בית אחר שיעשה אותו יותר מאושר, הרי ... פי 10 ב 10M שח, הם לא בדיוק המתחרים שלך, ביחס
ללקוחות שלך. כי
הלקוחות שאתה רוצה למכור להם, הם לא באמת יכולים לרכוש בית ב 10M. ... מאשר המתחרים שלך, באותו טווח מחיר שאתה מבקש
מהלקוח שלך. וכאן כמובן שצריכים להעמיק בנושאים של: מי קהל היעד, מי ... שהוא יתרון יחסי שיש לך ביחס למתחרים שלך, ביחס
ללקוח שלך. ואת היתרון הזה, צריכים להדגיש בבידול שלך, שאותו אתה עושה בשיווק שלך. ואני אחדד:
הלקוח תמיד שואל את עצמו למה דווקא אתה, למה לרכוש דווקא ממך, תמיד
הלקוח ישאל את זה. ובהנחה
שהלקוח לא פועל בצורה אקראית, הרי שהוא ירצה להסביר לעצמו למה הוא ... משהו דרמטי, אאכ אתה רוצה לדוגמה לגבות יותר כסף
מהלקוחות שלך, שאז ממילא יש לך יותר מתחרים, כי יש
ללקוח יותר אפשרויות לבחור בתקציב שלו, ואז ממילא אתה צריך להיות ... שמוכר להם את המוצר ושהם יסמכו עליו וירצו להיות
לקוחות שלו, לכן יש היגיון שאם תספר להם סיפורים על עצמך וכולי, ... דברים דומים לדברים שאתה עברת. ומנקודת המבט של
הלקוח שלך, סיפור החיים האישי שלך, גם הוא זהה לסיפור החיים של ... אאכ אתה רוצה שיהיה הבדל דרמטי במחיר שאתה גובה
מהלקוחות שלך. ככל שתרצה לגבות יותר
מהלקוחות שלך, יותר מאשר המתחרים שלך, כך תצטרך הבדל יותר גדול. אבל ...