אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוחות, שיטות לשכנוע, nlp בחורות, לשכנע אמא, לשכנע עובדת, שיפור מכירות, ספרים nlp, NLP ודמיון מודרך, לשכנע אנשים בכל דבר, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, לשכנע לקנות, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, איך לשכנע את החברים, איך לגרום לבחורה, עזרה איך לשכנע, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע בחורה לצאת איתך, ניתוח טקסטים, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, שיטת nlp, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, התמודדות עם התנגדויות קניה, לשכנע בחורה להתאהב בך, לשכנע בראיון, NLP טיפים, איך לשכנע את, עבודה ב nlp, NLP כלים, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, איך לשכנע בוויכוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע את אשתי, איך לשכנע אנשים להגיד כן, הכנה לראיון, להשפיע על התת מודע, ללמוד לשכנע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מכירות / שיווק / שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחויב או אפשרי?
... שיווק שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחויב או אפשרי? כאן במאמר אבאר את אחד מהעקרונות הבסיסיים ביותר של שכנוע לקוחות. ויתבאר, כיצד באפשרותך כמוכר, להגדיל מכירות, באמצעות העברת מסר לתת המודע של הלקוח. ומי שיתבונן יראה, כי בחיים שלנו, יש 2 נקודות מבט אפשריות על כל דבר. ונקודת מבט אחת, היא נקודת מבט של רק משהו מסוים. ונקודת מבט אחרת, היא נקודת מבט של גם משהו מסוים. לדוגמה: יש לקוח שחושב שהוא צריך שיהיה לו גם מוצר מסוים, בנוסף על המוצרים שכבר יש לו. ויש לקוח שחושב שהוא צריך שיהיה לו רק את אותו המוצר המסוים. ונשאל: איזה לקוח יש סיכוי גדול יותר, שהוא ירכוש את אותו המוצר? תשובה: כמובן שהלקוח שחושב שהוא צריך רק את אותו המוצר, יש סיכוי גדול יותר, לכך שהוא ירכוש את אותו המוצר. הרעיון הזה מבוסס על רעיון אחר עמוק יותר, והוא הרעיון של המחויב מול האפשרי. כל דבר בעולם ... שהוא יהיה, ושרק אפשרי שאולי הוא נכון, ושרק אפשרי שצריך אותו וכולי. וכך גם בעולם המכירות והשיווק. שהלקוח יכול להתייחס למוצר שלך, כאל דבר מחויב עבורו או כאל דבר שהוא רק אפשרי עבורו. הלקוח שמתייחס אל המוצר שלך, כאל דבר שהוא חייב להשיג אותו, אצל הלקוח הזה, המוצר שלך נכנס להגדרה של רק. שהלקוח מרגיש ומבין, שרק המוצר שלך יכול לספק לו את מה שהוא רוצה. לקוח כזה, יש סיכוי גדול יותר שהוא ירכוש את המוצר שלך, אם יש לו את היכולת לעשות זאת. מאחר שהוא חושב, שרק המוצר שלך הוא הטוב ביותר עבורו. ולעומת זאת, הלקוח יכול גם להתייחס למוצר שלך, כאל דבר שהוא רק אפשרי בלבד. דהיינו, הלקוח חושב, שזה רק אפשרי בלבד שהוא ירכוש את המוצר שלך, אבל הוא לא מרגיש שהוא חייב לרכוש את המוצר שלך. במקרה כזה, הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל דבר שמוגדר כגם. דהיינו, הוא מוכן לרכוש גם את המוצר שלך, והוא לא יסרב שיהיה לו גם את המוצר שלך. אבל הוא לא חושב שהוא חייב להשיג רק את המוצר שלך, ושרק המוצר שלך יכול לעזור לו. ולכן, במקרה כזה לדוגמה, יש פחות סיכוי שהלקוח ירכוש את המוצר. מאחר שהוא חושב שזאת רק אפשרות בלבד שהוא ירכוש את המוצר, ושהוא לא חייב לרכוש את רק את המוצר שלך. והמשמעות של זה היא, שכאשר אתה מדבר עם הלקוח, עליך כמוכר, להשתדל להעביר לו את המסר, שהמוצר שלך, הוא מחויב עבורו, ושהוא לא רק אפשרי בלבד עבורו. ושהוא צריך רק את המוצר שלך, ולא גם את המוצר שלך. וככל שהלקוח יהיה יותר משוכנע, שהוא צריך רק את המוצר שלך, ושהוא חייב להשיג את המוצר שלך, כך יש סיכוי גדול יותר, לכך שהעסקה תתבצע. ...
איך לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? איך לשכנע אנשים? איך ליצור שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך? איך מוכרים טוב? סקרים טלפוניים, לענות לסקרים, איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? NLP
איך לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? איך לשכנע אנשים? איך ליצור שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך? איך מוכרים טוב? סקרים טלפוניים, לענות לסקרים, איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? NLP
... לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? איך לשכנע אנשים? איך ליצור שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך? איך מוכרים טוב? סקרים טלפוניים, לענות לסקרים, איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? NLP איך לגרום לאנשים לשתף פעולה בסקר טלפוני? כאשר מנסים לשכנע אנשים לענות לסקר ... טלפוניים הוא להתמקד בערך שהנשאל מקבל, ולהעביר מסר ברור שמדובר בהזדמנות ייחודית עבורו להשפיע, להיות שותף, ולהביע את דעתו בנושא משמעותי. איך לשכנע מישהו לענות לסקר? טיפים לשכנוע לקוחות בטלפון איך יוצרים שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך טוב יותר? NLP בסקרים טלפוניים איך ...
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
8:28למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
... יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש למי קל יותר למכור, ללקוח שמח או ללקוח עצוב? אליעד כהן מציג בהרצאה הסבר מעמיק על השאלה החשובה בעולם המכירות: למי קל יותר למכור, ללקוח שנמצא במצב רוח טוב ושמח או ללקוח עצוב ומדוכא? אליעד מדגיש שהתשובה לשאלה הזאת אינה חד - משמעית, אלא מורכבת ותלויה באופן שבו הלקוח חווה את המציאות ואת עצמו באותו רגע נתון. כיצד משפיעה עצבות של הלקוח על תהליך המכירה? כאשר לקוח נמצא במצב של עצבות, משמעות הדבר היא שהוא חווה את המציאות כשלילית ורואה יותר חסרונות מיתרונות. במצב ... באמת רלוונטיים עבורו או לא באמת יכולים לעזור לו. מעבר לכך, אליעד מסביר שדווקא מתוך תחושת התסכול שלו על החיים, הלקוח העצוב עלול לפרוק את הרגשות השליליים שלו על המוצר ולהגיד שהוא לא טוב, רק כדי להוציא את הכעס שלו על המציאות. זה מקשה מאוד על המכירה ללקוח עצוב, משום שהוא סגור בפני הצעות חדשות ומרוכז בשליליות שבה הוא נמצא. באיזה מצב הלקוח העצוב דווקא יקנה בקלות? עם זאת, אליעד מדגיש שישנם מקרים הפוכים. לפעמים דווקא אדם שנמצא במצב עצבות ... שום נחמה באוכל, ולעומת זאת, יש אנשים שהעצבות מובילה אותם לאכילה מוגברת כי הם מחפשים נחמה. באותו האופן בדיוק, לקוח עצוב שמחפש נחמה, עשוי לקנות מוצר מתוך אמונה או תקווה שהמוצר יעזור לו להרגיש טוב יותר. זהו מצב שבו האדם העצוב קונה באופן אימפולסיבי מתוך צורך רגשי חזק בנחמה או פתרון מיידי. כיצד השמחה של הלקוח משפיעה על המכירה? מצד שני, כשלקוח נמצא במצב רוח טוב ושמח, הוא רואה את העולם בצורה חיובית. הוא פתוח יותר להצעות חדשות, רואה יתרונות ... לאמץ את המוצר המוצע לו ולהתלהב ממנו, ולכן קל יותר למכור לו. אך גם כאן קיימת אפשרות הפוכה. לפעמים דווקא בגלל שהלקוח מרגיש טוב ושלם עם עצמו, הוא פחות זקוק למוצר שימלא לו חסרונות כלשהם. אדם שמח עשוי להיות ביקורתי ... יותר, לבדוק את המוצר לעומק, ולהחליט שהוא לא באמת צריך את המוצר, מכיוון שהוא מרגיש טוב מספיק גם בלי המוצר. למה לקוח שמח עשוי להיות ביקורתי יותר? אליעד מסביר שכאשר הלקוח מחליט לא לקנות מוצר, יש בכך סוג של חוויה רגשית שלילית - כי הלקוח בעצם אומר לעצמו שיש משהו שלא מתאים לו במציאות. לקוח שמח יכול להרשות לעצמו לחוות את החוויה הזאת, כי השמחה שלו מאפשרת לו להתמודד עם תחושת הפספוס. לעומת זאת, לקוח עצוב, שלא יכול להרשות לעצמו להתמודד עם תחושת כישלון נוספת, עלול להחליט לקנות את המוצר מתוך חוסר ... חולף. הוא ממליץ לשאול באופן מפורש: האם המוצר באמת מתאים לי? האם אני באמת צריך אותו? לסיכום, למי קל יותר למכור, ללקוח שמח או עצוב? אליעד מסכם שאין תשובה חד - משמעית לשאלה למי קל יותר למכור - ללקוח שמח או ללקוח עצוב. הכל תלוי במצב הנפשי של ה
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
6:52למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
... בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות מהי הדרך היעילה ביותר לשכנע לקוחות בלי לנסות למכור? ההרצאה עוסקת בשיטות מכירה ושכנוע, ובמיוחד בשאלה אם כדאי לשכנע את הלקוח לקנות או לא. אליעד מציג את הגישה של אנשי מכירות מסוימים אשר טוענים כי הם מצליחים למכור בלי לנסות ... שכנוע סמוי. שכנוע סמוי הוא כאשר המוכר משפיע על הלקוח מבלי שהוא שם לב לכך. לדוגמה, כאשר המוכר מציג מידע בצורה אובייקטיבית, המטרה היא להניע את הלקוח לפעולה מבלי שהוא ירגיש שהוא נמצא תחת מניפולציה. שכנוע גלוי, לעומת זאת, הוא כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו. במקרה זה, השאלה היא האם הלקוח שם לב לכך שמנסים לשכנע אותו או לא. מה לעשות כאשר הלקוח מודע למניפולציה? כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו, אליעד מציע שעדיין אפשר להפעיל שיטות שכנוע גלויות, אך יש לזהו את הסיטואציה המתאימה. אם הלקוח מרגיש שמישהו מנסה למכור לו, יהיה יעיל יותר להשתמש בשיטות שכנוע סמוי, כך שהלקוח ירגיש שהוא מקבל מידע אובייקטיבי ולא מניפולציות. במקרים כאלה, על המוכר להיות זהיר ולהימנע משיטות ... איך להבין מתי לא לנסות למכור בצורה גלויה? לא כל לקוח מוכן לקבל שיטות שכנוע גלויה. יש לקוחות שמרגישים שלא כדאי לשדר להם שמישהו מנסה למכור להם משהו, והם רוצים להרגיש שהמוכר פשוט מציג להם את המידע. עבור לקוחות כאלה, אליעד מציע להשתמש בשיטות שכנוע סמויות, שמיועדות להשפיע על התת - מודע של הלקוח, מבלי שהוא ירגיש בכך. איך להצליח למכור בלי לנסות למכור? אליעד מציין כי אנשי מכירות שמצליחים למכור בלי לנסות למכור לרוב עושים זאת על ידי פנייה ללקוחות שלא רוצים להרגיש שמישהו מנסה למכור להם. עם זאת, הוא טוען שאם אנשי מכירות אלו היו מכירים את כל ... השכנוע וההכרה מתי יש להפעיל כל אחת מהן. כאשר הלקוח לא שם לב למניפולציות, ניתן להפעיל שיטות שכנוע סמוי, אולם כאשר הלקוח מודע למניפולציה, יש לדעת איך להפעיל שיטות שכנוע גלויות בצורה שמתאימה לו. המוכר צריך להיות זהיר ולהתאים את השיטות לצרכים של כל לקוח. שיטות מכירה יעילות איך למכור בלי לנסות למכור שכנוע גלוי ושכנוע סמוי מהן טכניקות שכנוע תת מודע כיצד לזהות לקוחות רגישים למניפולציות מהי הדרך היעילה ביותר לשכנע לקוחות בלי לנסות למכור? בהרצאה זו, אליעד הסביר את אחת הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות, האם כדאי לנסות לשכנע את הלקוח לקנות או לא. הוא הציג את השאלה האם נכון לשווק ולמכור ללקוחות בעזרת שיטות שכנוע ישירות או בעדינות, והשווה בין שכנוע גלוי ושכנוע סמוי. הוא הסביר כי ישנם אנשי ... גלוי ושיטות שכנוע סמוי. שכנוע סמוי הוא כאשר הלקוח לא מודע לכך שמפעילים עליו מניפולציות, כמו למשל להציג לו מידע בצורה אובייקטיבית, בזמן ששיטת השכנוע הגלויה היא כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו, ויתכן שזו תהיה מניפולציה. השאלה החשובה היא האם הלקוח שם לב לכך שמנסים לשכנע אותו. כאשר הלקוח לא שם לב לכך, כל שיטות השכנוע הסמויות יכולות להיות יעילות. מה לעשות כאשר הלקוח מודע למניפולציה? כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו, אליעד מציע שעדיין אפשר להפעיל שיטות שכנוע גלויות, אבל רק אם המוכר יודע ...
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
56:25טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
... לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, ... ביותר לטפל בהתנגדויות לקוח? אליעד כהן מסביר כי לב ליבה של ... לזהות ולטפל בהתנגדויות של לקוחות. הוא מדגיש שהתנגדות אינה בעיה, ... יכולתו. טיפול בהתנגדויות לקוח מתבסס על זיהוי הנחות היסוד שמאחורי ההתנגדות של הלקוח, והיכולת להטיל בהן ספק באופן שישכנע את הלקוח . לדוגמה, כאשר לקוח אומר זה יקר לי, אליעד ממליץ ... המילה יקר, למה בדיוק הלקוח מתכוון, והאם המחיר באמת גבוה ... כי רוב ההתנגדויות של הלקוחות מבוססות על הנחות לא בדוקות, ... העיקרית היא להוביל את הלקוח לברר בעצמו את האמת, תוך חשיפת ... איך להתמודד עם קבלת לא מלקוחות. הוא מדגיש שהקושי של אנשים ... יכול ללמוד מזה? למה באמת הלקוח מתנגד?. הגישה הזו מאפשרת למוכר ... ולפרק את הנחות היסוד של הלקוח. איש מכירות טוב אינו מסתפק ... את המניעים האמיתיים של הלקוח. לדבריו, אנשי מכירות רבים אינם ... לא מנסים להבין לעומק מדוע הלקוח באמת מתנגד. בכך הם מפספסים את ... להטיל ספק בנחות היסוד של הלקוחות, העיסוק במכירות משמש כתרגול ... משווה זאת לחדר כושר, כאשר הלקוח שמתנגד למכירה הוא כמו משקולת ... צריכה להיות להבין מדוע הלקוח באמת מתנגד, ומה האמת שעומדת ... הזדמנות להבין את עצמו ואת הלקוחות טוב יותר. אליעד מדגיש כי ... איך להתמודד עם התנגדויות לקוח? למה קשה לקבל לא מלקוחות? איך להיות איש מכירות טוב? למה ...
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
6:44ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
... ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש ... כהן מנתח מקרה טיפולי שבו האדם מפחד להיכנס לעימותים עם עובדים, ספקים ולקוחות. אותו אדם נמנע מלומר את דעתו ומנסה להימנע ... לדברי אליעד, עלינו לברר אם מקור הפחד הוא ספציפי לעובדים, ספקים ולקוחות או שזהו פחד כללי יותר מעימותים עם כל האנשים. ... שלו מעימותים הוא רק כלפי אנשים שהוא תלוי בהם, כמו עובדים, ספקים או לקוחות, סימן שהגורם הוא הפחד לאבד את התועלת שהוא ...
הצעת מחיר ללקוח, כתיבת הצעת מחיר ללקוח, מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מה המשמעות של הצעת מחיר ללקוח? איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? אומד דעת הצדדים, הצעת מחיר כמסמך שיווקי, הצעת מחיר קצרה, הצעת מחיר ארוכה, הצעת מחיר בבית משפט, תביעה מסחרית בבית משפט, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לכתוב הסכם? מה לכתוב בהסכם עבודה? יעוץ להקמת עסק, תהליכי הקמת עסק, ללמוד להקים עסק, ניהול משא ומתן עם לקוחות
... מחיר ללקוח, כתיבת הצעת מחיר ללקוח, מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מה המשמעות של הצעת מחיר ללקוח? איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? אומד דעת הצדדים, הצעת מחיר כמסמך שיווקי, הצעת מחיר קצרה, הצעת מחיר ארוכה, הצעת מחיר בבית משפט, תביעה ... עסק, ללמוד להקים עסק, ניהול משא ומתן עם לקוחות וכאן נדבר על כתיבת הצעת מחיר ללקוח. ונסביר קצת על מהי המשמעות של הצעת המחיר? מה המטרה של כתיבת הצעת המחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? באיזה אורך לכתוב את הצעת המחיר? איך להפוך את הצעת המחיר למסמך שיווקי? ועוד אז ברמת העיקרון ברגע שלקוח מזמין ממך שירות, יש היגיון לומר שאתה תרצה להוציא ללקוח הצעת מחיר כתובה, שבה יהיה כתוב מה הלקוח מזמין ממך, מה אתה מתחייב לתת ללקוח? באיזה סכום? באיזה תנאי תשלום וכולי. להצעת המחיר יש כל מיני מטרות. ברמת העיקרון, אם אתה נוכל ואתה ... התחלה לכתוב בצורה ברורה, מה אתה מתחייב ללקוח. מה בדיוק? לא יותר ולא פחות. דהיינו, מטרת הצעת המחיר היא שיהיה ברור לך וגם ללקוח מה המחויבות שלכם אחד כלפי השני. ולמה? כדי למנוע ויכוחים, אי הבנות וכיוב בהמשך. ברגע שהכל כתוב בצורה ... מסמך שהוא יותר מוגדר ומחייב אותך ואת הלקוח ברמה המשפטית. דהיינו, ברגע שזה כתוב וחתום על ידי שני הצדדים, אז זה הופך להיות מסמך משפטי מחייב, עם ... להיות גם סוג של מסמך שיווקי שלך עבור הלקוח שלך. דהיינו, הצעת המחיר לא חייבת להיות אך ורק מסמך טכני ואינפורמטיבי בלבד, אלא הצעת המחיר יכולה להכיל ... כלולים בעבודה שלך לפרטי פרטים. ובנוסף, לקוחות גם לא אוהבים הצעות מחיר באורך אין סופי. ולכן יש היגיון לנסות לכתוב הצעת מחיר קצרה ותמציתית ולא הצעת ... לגבי מה אתה כן ומה אתה לא הולך לספק ללקוח. אבל כן הגיוני שתכתוב את הדברים העיקריים שכנראה יש אפשרות סבירה או אפשרות גבוהה בסיכוי כזה או אחר, לכך שעשוי להיות ויכוח עם הלקוח לאחר מכן. חיסרון אפשרי בכתיבת הצעת מחיר מפורטת, היא, שזה יוצר התחייבות שלך כלפי הלקוח, ביחס למה שאתה כותב בדיוק שאתה הולך לספק ללקוח. ויתכן שלא בא לך להתחייב מראש על כל פרטי הפרטים שאתה מתכנן לתת ללקוח. אבל במידה ואתה הולך לספק לא פחות ממה שאתה מציע, אין מניעה שתכתוב בהצעת המחיר, את מה שאתה מתכנן לתת ללקוח. יתרון נוסף להצעת מחיר, הוא שכתיבת הצעת מחיר, משדרת שאתה בעל עסק רציני שעובד בצורה מסודרת ולא איזה ... לפרט בהם פרטים ספציפיים לגבי מה בדיוק הלקוח מקבל. לדוגמה מפרט מכר דירה לפי חוק המכר דירות. שהחוק מחייב את הקבלן לרמת פירוט ספציפית לגבי דברים ... ואתה בן אדם ישר, שלא מתכנן לרמות את הלקוח שלך, הגיוני שתכתוב לו הצעת מחיר כתובה, קצרה או ארוכה, במסמך רשמי או בהודעת ווצאפ או אפילו במייל, ... כתוב בה בקצרה או באורך, מה אתה מסכם עם הלקוח? בצורה עניינית, לא ארוכה מידי ולא קצרה מידי. ותבקש מהלקוח שלך לאשר לך בחתימה או במייל חוזר או בווצאפ וכיוב, את הצעת המחיר שלך. כך זה מגדיל את הסיכוי למנוע ...
הצעת מחיר, סוגים של הצעות מחיר, לתת ללקוח הצעת מחיר, תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר? איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה זמן להשקיע בהכנת הצעת המחיר? כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? איך להתאים את הצעת המחיר למוצר? עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן עם לקוחות, הצעת מחיר של טווח מחיר, מתי לכתוב הצעת מחיר מפורטת? מתי לא צריך הצעת מחיר? למה צריך הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? איך להציג ללקוח את המחיר?
... מחיר, סוגים של הצעות מחיר, לתת ללקוח הצעת מחיר, תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר? איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה זמן להשקיע בהכנת הצעת המחיר? כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? איך להתאים את הצעת המחיר למוצר? עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן עם לקוחות, הצעת מחיר של טווח מחיר, מתי לכתוב הצעת מחיר מפורטת? מתי לא צריך הצעת מחיר? למה צריך הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? איך להציג ללקוח את המחיר? וכאן נסביר תוך כמה זמן לתת הצעת מחיר ללקוח? והאם חשוב לתת ללקוח הצעת מחיר כתובה? ומתי חשוב לפרט כמה שיותר את הצעת המחיר ללקוח? וברגע שלקוח מבקש ממך לקבל הצעת מחיר, האם להגיב ללקוח מיד? האם לתת ללקוח את הצעת המחיר אחרי זמן מסוים? וכמה זמן להשקיע בהכנת הצעת מחיר ללקוח? ועוד. אז ברמת העיקרון צריכים להבין את הדבר הבא, והוא שיש שירותים ומוצרים שלא באמת צריכים עבורם הצעת מחיר. לדוגמה מוצר מדף בסופר, לדוגמה במבה. שיש עליה תווית של מחיר, בהתאם ... היא הצעת המחיר לרכישת המוצר. אם תרצה תקנה, אם לא תרצה אל תקנה. זה הכל. אבל צריכים להבין, שיש מוצרים ושירותים, שהם יותר מורכבים. בפרט מוצרים בהתאמה אישית ללקוח custom made. דהיינו, מוצרים שהם לא מוצרי מדף אלא מוצרים שהם מותאמים באופן אישי לצרכים של הלקוח הספציפי. לדוגמה נגר שמכין ארון ספציפי להזמנה ספציפית של לקוח ספציפי. המוצר הוא לא מוצר מדף, אלא הוא מיוצר באופן ספציפי עבור המידות והצרכים הספציפיים של הלקוח. וככל שהלקוח שלך מבקש ממך מוצר יותר מורכב ויותר שמותאם אישית לצרכים שלו כלקוח, כך זה מגדיל את העלות שלך כבעל עסק, להכין את הצעת המחיר ללקוח. כי אתה צריך להציע מחיר ללקוח, עבור העבודה שהוא רוצה שתבצע לו. ואתה לא רוצה לתת מחיר זול מידי כדי שאתה לא תידפק מכך ואתה לא רוצה לתת מחיר יקר מידי, כי אז אולי תאבד את העבודה. ולכן אתה תרצה לעשות כל מיני חישובים של העלויות שלך, כדי לתת ללקוח שלך הצעת מחיר שנראה לך שהיא טובה לך וגם ללקוח שלך. דהיינו, יש עלות בהכנת הצעת מחיר ללקוח. ועד כאן בעצם הבנו, שככל שהמוצר יותר מורכב ויותר מותאם אישית ללקוח, כך צריך להכין ללקוח הצעת מחיר יותר מותאמת אישית. במילים אחרות, ככל שהמוצר שאתה מספק הוא יותר מותאם אישית לצרכי הלקוח וככל שהוא יותר מורכב, כך יותר הגיוני שצריכים לעשות חישובים כדי לתת ל
2 סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט
... את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך ... פנים, להכיר אותך. כדי שכאשר הוא ירצה לרכוש שירותי עיצוב פנים, הוא יפנה אליך. וזהו שיווק עקיף ולא שיווק ישיר. שאתה לא מנסה למכור כלום באופן ישיר, אבל מפרסם המון תכנים שהלקוחות שלך צורכים אותם ממך, עד שכאשר הם ירצו לרכוש את המוצר, הם יפנו אליך. ... את החלק העליון של המשפך השיווקי שלך, בכך שתיצור תכנים שקשורים בדרך יותר רחוקה למוצר שלך. שיפור איכות החיים באמצעות גם עיצוב פנים >> תכנים על עיצוב פנים של הבית >> ימשוך אליך לקוחות שרוצים שירותי עיצוב פנים. וכל מה שהסברתי כרגע, נכון גם לגבי החלק של ...
איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק
... להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק וכאן אסביר, איך באפשרותך לדעת מה הכאב של הלקוח שלך, מה השפה של הלקוח שלך ואיך להכיר את עולם המושגים של הלקוח שלך, בדרך עקיפה, בלי שאף פעם דיברת עם הלקוחות הפוטנציאלים שלך. והעניין הוא, כזה. כאשר אתה מכין חומרי שיווק, כדאי שתתרכז בכאב של הלקוח שלך. במובן שחומרי השיווק שלך, ידברו אל הכאב של הלקוח ואל הצורך של הלקוח. לדוגמה, נניח שאתה רוצה לפרסם שירות שיפוצים לקהל יעד מסוים. ונניח שאתה רוצה להכין פרסומת לקהל היעד שלך, ללקוחות הפוטנציאלים שלך. במקרה כזה, כדאי שהפרסומת שלך ושחומרי השיווק שלך, ידברו אל הלקוחות הפוטנציאלים שלך, 1 - בשפה של הלקוחות שלך. 2 - על מה שהלקוחות שלך רוצים. אם לדוגמה הלקוחות שלך מחפשים איכות, אז תדבר על איכות. ואם הלקוחות שלך מחפשים שירות, אז תדבר על שירות וכולי. ואת המסר עצמו שאתה מעביר בפרסומת, אותו עצמו תעביר בשילוב של שימוש בשפה של הלקוח שלך דימויים של הלקוח שלך מושגים של הלקוח שלך וכולי כמו שכבר הסברתי את כל זה במקומות אחרים. וכאן אשיב לשאלה הבאה שהולכת כך. נניח שאתה רוצה להתחיל לעבוד עם שוק חדש, שאתה עדיין לא מכיר אותו מספיק טוב. נניח לדוגמה במקרה הנל, שאתה רוצה להתחיל למכור שירותי שיפוצים, ללקוחות מהאלפיון העליון בלבד. ונניח שמעולם עדיין לא עבדת עם לקוחות כאלו. ונניח גם שאין לך חברים כאלו ואתה לא מכיר שום בן אדם שהוא מקהל היעד שלך של הלקוחות הפוטנציאלים שלך. ונניח שלמרות זאת ובכל זאת, בא לך לעבוד דווקא עם האלפיון העליון ולמכור דווקא לאלפיון העליון כי ככה בא לך. אז לצורך העניין אתה רוצה לתכנן חומרי שיווק לאלפיון העליון ואתה רוצה לעשות איזו פרסומת לאלפיון העליון וכיוב. וכאן אתה מתלבט, איך לדעת מה הכאב של הלקוח שלך מהאלפיון העליון? מה ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לקוחות, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, מאמן עיסקי, דיבייטינג בנושאי לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5000 שניות - עכשיו 28_06_2025 השעה 06:56:21 - wesi28