אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוחות, אסטרטגיות מכירה, לשכנע גבר להתחתן, איך לשכנע את חברה שלי, לשכנע לקוח לקנות, nlp לחינוך ילדים, איך לשכנע בנים, לשכנע בראיון, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, NLP עובד, שכנוע ושינוי עמדות, להתמודד עם התנגדות במכירה, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, דרכים לשכנע, לשכנע לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, nlp טכניקה, איך לשכנע, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, NLP עקרונות, לשכנע בחורה לשכב איתך, מהו nlp, מאמן עסקי, לשכנע חברה, התמודדות עם התנגדות מכירה, התמודדות עם התנגדות של לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, ללמוד דיבייטינג, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, nlp לימודי, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, להתמודד עם התנגדויות מכירה, אמנות השכנוע, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, nlp גישת, לשכנע את ההורים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
... משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין? האם לתת הנחה ללקוח באמת משתלם? כאשר עוסקים בנושא מתן הנחה ללקוחות, צריך להבין שהנחה איננה רק פעולה עסקית רגילה של הורדת מחיר. המשמעות שלה רחבה יותר, וקשורה גם להתנהלות בעבודה כשכירים וגם במכירות מול לקוחות. בפועל, כל אדם, אפילו עובד שכיר, מוכר משהו - הוא מוכר את הידע, היכולות והכישורים שלו למעסיק, שהוא בעצם הלקוח שלו. כך, כאשר עובד מתפשר על שכרו ומסכים לקבל שכר נמוך יותר מזה שרצה, הוא למעשה נותן הנחה ללקוח שלו, כלומר, למעסיק שלו. מדוע אנשים מבקשים הנחה? קיימות שלוש סיבות עיקריות לכך שאנשים ... או השירות לא באמת שווה את המחיר שמבקשים עליו. הסיבה השלישית היא המשמעותית ביותר. לעיתים קרובות, כאשר הלקוח אומר יקר לי, הוא לא בהכרח מתכוון שאין לו כסף, אלא הוא חושב שהמוצר אינו מצדיק את המחיר שנדרש עבורו. מה המשמעות של לתת הנחה בעיני הלקוח או המעסיק? כשאדם נותן הנחה ללקוח או מסכים להוריד את שכרו למעסיק, הוא עלול להעביר מסר שלילי לגבי הערך שלו או של המוצר ... במקום לשכנע את המעסיק שהוא כן ראוי לתפקיד, העובד רק מחזק את החשד שהוא לא מספיק איכותי. למה לתת הנחה ללקוח יכול לגרום לך להפסיד את העסקה? חשוב להבין שלא כל הלקוחות מחפשים מחיר זול. ישנם לקוחות רבים שהדבר החשוב להם הוא האיכות, השירות, והערך של המוצר או השירות. כשאדם מציע הנחה, הוא לפעמים מעורר אצל הלקוח מחשבה שלילית: המוצר הזה לא באמת שווה את המחיר שדרשו עליו מלכתחילה. בצורה כזאת, הוא עלול לגרום ללקוח להתרחק, כיוון שהלקוח מחפש מוצר איכותי ויקר, לא זול. לדוגמה, אם לקוח אומר לך: המוצר יקר לי, ואתה מיד מציע לו הנחה, אתה בעצם עלול להעביר לו את המסר שהמחיר הראשון שדרשת היה מוגזם. התוצאה יכולה להיות הפוכה ממה שרצית להשיג, כי הלקוח עלול להתחיל לחשוב שהמוצר פחות איכותי ממה שחשב בהתחלה, ולכן יחליט שלא לקנות. מתי בכל זאת כדאי לתת הנחה? ישנם מצבים שבהם לתת הנחה דווקא יהיה צעד חכם. לדוגמה, כאשר רוצים למשוך לקוחות חדשים, לייצר מבצע מיוחד, או לעודד לקוחות קיימים לבצע רכישות נוספות. אך בכל מקרה צריך להיות מאוד מחושבים ולבדוק אם ההנחה אכן משרתת את המטרה ולא גורמת לפגיעה בערך המוצר או השירות בעיני הלקוח. מה חשוב לזכור בראיון עבודה לגבי התפשרות על השכר? חשוב לזכור שגם בתהליך של חיפוש עבודה, ... יכול היה להתעקש על השכר ולהוכיח את המקצועיות שלו במקום להוריד את המחיר. איך להתמודד נכון עם התנגדות של לקוח שאומר יקר לי? כאשר לקוח אומר שהמוצר יקר, אפשר להציע לו לבחון את איכות המוצר, את השירות שנלווה אליו, ואת היתרונות שהוא נותן לעומת המתחרים. במקום לתת הנחה באופן אוטומטי, עדיף להראות ללקוח למה המחיר הוא מוצדק ולמה המוצר שווה את מה שאתה מבקש עליו. הסיבה לכך היא שכך אתה משדר ביטחון בערך של המוצר שלך, ולא מסמן ללקוח שהוא יקר מדי. באופן כזה, הסיכויים שירכוש את המוצר דווקא עולים, כי הלקוח רואה שאתה בטוח במה שאתה מציע ולא רק מנסה למכור בזול. איך להצליח בריאיון עבודה? איך למכור מוצר יקר? מתי לתת הנחה וכמה לתת? טיפים לשיפור יכולות מכירה למה לקוח מבקש הנחה? האם להתפשר על השכר שלך? התמודדות עם התנגדויות לקוחות לתת הנחה ללקוח - האם זה באמת משתלם? כאשר אנחנו מדברים על הנושא של מתן הנחה ל
להרוויח כסף בלי למכור, איך למכור המון אם אתה שונא למכור? הצלחה עסקית בלי מכירות, איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? מה לעשות אם לא אוהב למכור? מפחד למכור, האם חייב למכור? לגייס איש מכירות, מחלקת מכירות, שיווק או מכירות, תהליכי שיווק
להרוויח כסף בלי למכור, איך למכור המון אם אתה שונא למכור? הצלחה עסקית בלי מכירות, איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? מה לעשות אם לא אוהב למכור? מפחד למכור, האם חייב למכור? לגייס איש מכירות, מחלקת מכירות, שיווק או מכירות, תהליכי שיווק
... שיתעסק בכלל עם התנגדויות של לקוחות או מכירות ישירות. האם עסק חייב שיהיה בו איש מכירות כדי להצליח? אליעד כהן טוען כי אין ... בלי להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? אליעד מסביר כי מכירה מוצלחת אינה מחייבת שיחה ישירה של מכירות שבה מתווכחים עם הלקוח, משכנעים אותו או מתמודדים עם התנגדויותיו. הוא מבהיר שכדי למכור בלי התנגדויות צריך ... שיווק אפקטיביים, אשר יגרמו ללקוחות בעצמם לרצות לרכוש את המוצר או השירות ללא התנגדות. מה ההבדל בין מכירות לשיווק על פי ... מכירה: עוסקת בשכנוע ישיר של הלקוח לקנות, כולל התמודדות עם התנגדויות ושאלות של הלקוח, או ניסיון להסביר מדוע כדאי לו לקנות דווקא ממך. שיווק: מתמקד בלגרום ללקוח להבין בעצמו שיש לך מוצר או שירות טוב שיכול להועיל לו. כלומר, השיווק מביא לכך שהלקוחות כבר מגיעים מראש כשהם משוכנעים בערך של המוצר, ובכך מפחית משמעותית את הצורך לשכנע או ... עם התנגדויות. איך לגרום ללקוחות לרדוף אחריך במקום שאתה תרדוף אחריהם? אליעד נותן דוגמה פשוטה וברורה: אם תחלק תפוזים ... מה שנותר לך לעשות הוא להגיד ללקוח שהפעם זה יעלה לו כסף. הלקוח כבר משוכנע בעצמו בערך המוצר ורוצה לקנות בלי שום התנגדות, כי הוא מכיר את המוצר ונהנה ... בצורה הזו, אתה לא רודף אחרי הלקוח אלא הלקוח הוא זה שרודף אחריך ומבקש לקנות. האם ניתן להצליח עסקית אם אתה שונא למכור? התשובה של ... של תהליכי השיווק היא לגרום ללקוחות להכיר את המוצר, להאמין בערכו ולבקש אותו מיוזמתם. אליעד מציין כי כל עוד הלקוחות שלך מבינים שהמוצר שלך טוב ומביא להם תועלת, הם יגיעו אליך מיוזמתם. לא תצטרך לומר להם ... שאקנה דווקא ממך?. איך למשוך לקוחות דרך שימוש חינמי במוצר? אליעד ממליץ באופן חד משמעי לאפשר ללקוחות להשתמש במוצר או בשירות שלך בחינם, לפחות בהתחלה. זה מאפשר ללקוחות להכיר את המוצר, להבין את היתרונות שלו, ולבסוף להגיע בעצמם אליך ולשאול איך הם יכולים לרכוש אותו. כאשר הלקוחות כבר רואים שהמוצר מועיל להם, הם ירצו אותו מרצונם החופשי. כך נחסכים ממך כל תהליכי המכירה והתנגדויות של לקוחות. האם בעל עסק חייב להתווכח עם לקוחות ולשכנע אותם לקנות? אליעד כהן מבהיר שאין שום חובה להתווכח עם לקוחות או לנסות לשכנע אותם לרכוש. במקום זאת, הוא ממליץ פשוט לגרום ללקוחות להבין שהמוצר שלך טוב עבורם. כאשר הלקוחות משוכנעים מראש בערכו של המוצר, לא תהיה שום סיבה להתווכח איתם או להתמודד עם התנגדויות ... ואפקטיבי, ביצירת ערך ברור ללקוח, ובמתן אפשרות ללקוחות להתנסות במוצר בחינם כדי שיגלו בעצמם עד כמה הוא טוב ומועיל. בדרך זו הלקוחות הם אלו שיבקשו לקנות ממך, מבלי שתצטרך לעבור תהליכי מכירה קלאסיים או להתמודד עם ... בין שיווק למכירות? איך למשוך לקוחות בלי לרדוף אחריהם? שיווק או מכירות - במה כדאי להשקיע? איך להתמודד עם פחד ממכירות? איך לתת ללקוחות להתנסות במוצר בחינם? שונא תהליכי מכירה, לא אוהב למכור ללקוחות, איך למכור בלי התנגדויות
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
... העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם ... אנשים אחרים במקום העבודה, הדרך הנכונה ביותר להסתכל על הסיטואציה היא לראות את עצמך כעצמאי ואת הבוס שלך כלקוח שלך. על פי הגישה שאליעד מציג, אתה אמנם שכיר, אבל למעשה אתה מנהל עסק עצמאי של אדם אחד, המספק שירותים לאדם אחר - שהוא הבוס שלך. הבוס שלך הוא הלקוח שקונה את שירותיך, והוא משלם לך בכל חודש בצורה של משכורת במקום שתוציא לו חשבונית. האם הבוס הוא הלקוח שלך והקולגות הם ספקים? כן, הבוס שלך אינו רק האדם שנותן לך הוראות אלא לקוח לכל דבר ועניין. אתה מוכר לו את היכולות המקצועיות שלך והוא משלם לך תמורתן. כל האנשים שעובדים איתך - הקולגות שלך - הם בעצם ספקים נוספים של אותו לקוח, שמספקים לו שירותים שונים במקביל אליך. אם אתה מנהל צוות, האנשים שתחתיך הם ספקי משנה שאתה אחראי לנהל בשביל הלקוח, כלומר, הבוס. איך להתמודד עם לקוח בעייתי כמו הבוס שלך? כאשר אדם מנהל עסק ויש לו לקוח בעייתי, לדוגמה בעל חנות שיש לו לקוח שכל הזמן מתלונן, עושה צרות או מתנהג בצורה לא נעימה, הוא צריך להיות מספיק טוב מבחינה מקצועית ומספיק טוב בשיווק כדי שיגיעו אליו לקוחות חדשים. ככל שהעסק יותר מצליח ויותר מקצועי, הוא יכול להרשות לעצמו לבחור עם אילו לקוחות לעבוד ואילו לקוחות לשחרר. בדיוק באותו האופן אתה כשכיר צריך לנהוג. אם הבוס שלך יוצר ... למכור את עצמך טוב יותר בשוק העבודה, כך תוכל לקבל הצעות ממקומות עבודה טובים יותר. זה יאפשר לך לבחור את הלקוחות שלך, כלומר, את הבוסים שלך, ולא להיתקע עם בוס בעייתי אחד שפוגע באיכות החיים שלך. האם חוסר היכולת שלך להחליף מקום עבודה הוא באשמתך? אליעד מסביר כי אם אינך יכול להחליף לקוחות (בוסים), הסיבה היא שאתה עדיין לא מספיק טוב מבחינה מקצועית, או לא ... בין מקצועיות ליכולות מכירה? ישנם אנשים שהם מקצועיים מאוד אבל לא יודעים לשווק את עצמם, ולכן הם תלויים בלקוח אחד או בוס אחד. למשל, אדם שהוא צייר מוכשר מאוד אך לא מתעסק במכירות, ... אותו. הדרך היחידה של הצייר לשפר את מצבו היא לא רק לשפר את האמנות שלו אלא גם לדעת למכור את האמנות הזאת ללקוחות נוספים. כך הוא לא יהיה תלוי בשכן ויוכל לבחור לקוחות נוחים ונעימים יותר. כך גם אתה, כשכיר, חייב גם להיות מקצוען בתחומך ... עם קולגות בעבודה? אם אתה לא מסתדר עם אנשים אחרים שעובדים באותו ארגון, חשוב להסתכל עליהם כספקים אחרים של הלקוח שלך (הבוס). לדוגמה, אם אתה חשמלאי שעובד בפרויקט יחד עם אינסטלטור, צבעי ונגר, ואתה לא מסתדר איתם, הבעיה שלך היא מול הלקוח - כלומר, הבוס. לא מעניין את הלקוח שלך שאתם לא מסתדרים ביניכם, הוא רוצה לקבל שירות טוב. הפתרון הוא להיות ... להמתין שמשהו ישתנה לבד, אלא לקחת אחריות מלאה על הקריירה שלך. ככל שתחשוב כמו עצמאי, תבין שאתה נותן שירות ללקוח (הבוס), וככל שתהיה יותר מקצועי ומיומן בשיווק עצמי, תוכל לבחור את מקומות העבודה ואת הלקוחות המתאימים לך ביותר. ככל שתתייחס לעצמך כעצמאי יותר, כך תהיה חופשי ... אתה לא תלוי בבוס או במקום עבודה אחד - אלא אתה בעל עסק, המספק שירותים בתחום מומחיותך, וכל הארגונים הם לקוחות פוטנציאליים שלך. לסיכום, מה השלבים להצלחה במקום העבודה? ראה את הבוס כלקוח ולא כבוס בלבד. ראה את עצמך כעצמאי המספק שירות. שפר את רמת המקצועיות ... יש לך בעיות עם קולגות שעובדים איתך. איך נכון להסתכל על הסיטואציה הזו? התשובה היא פשוטה: הבוס שלך הוא לקוח שלך. כן, קראת נכון. אתה למעשה בעל עסק עצמאי שמוכר שירותים, והבוס שלך הוא הלקוח שלך. כך גם שאר העובדים בארגון - הם ספקי שירות של הבוס שלך. אם אתה מנהל צוות, האנשים שתחתיך הם ספקים של הבוס שלך ואתה האחראי על ניהול הספקים הללו. מה עושים כאשר יש בעיה עם הלקוח שלך? תאר לעצמך שאתה בעל עסק ויש לך לקוח בעייתי. מה עליך לעשות? בעל עסק שמוכר מוצרים ל
מניפולציות של מנטורים לכסף, למה קשה להתעשר? איך להתעשר מהר? איך להתעשר בקלות? למה קשה להרוויח כסף? איזה תחום הכי רווחי? שקרים של מנטורים להתעשרות, איך עובדים על אנשים? הגדלת הכנסות, איך לבחור מנטור לכספים?
מניפולציות של מנטורים לכסף, למה קשה להתעשר? איך להתעשר מהר? איך להתעשר בקלות? למה קשה להרוויח כסף? איזה תחום הכי רווחי? שקרים של מנטורים להתעשרות, איך עובדים על אנשים? הגדלת הכנסות, איך לבחור מנטור לכספים?
... מהמנטורים מציינים את כמות הלקוחות שהצליחו לגייס, במיוחד אם הם קיבלו תשלומים מראש לשנה. אמנם זה נראה מרשים, אך לא תמיד משדר רווחיות אמיתית, ... ומהם הוצאות השירות. גיוס לקוחות ותחום הכנסות לא בהכרח מצביע על הצלחה או רווח, שכן יכול להיות שמדובר במודל עסקי שלא רווחי במיוחד. האם כל ... בהצגת הכנסות גבוהות או כמות לקוחות גדולה ללא הצגת נתונים על רווחים, עשוי להעיד על ניסיון להרשים את הקהל עם נתונים שאין להם ערך ממשי. תמיד ... ממנטורים שמספרים על כמות לקוחות בלי לדבר על הרווחיות. 3. אם מנטור טוען כי ניהל הרבה חברות, שאל אותו על הרווחים. 4. הימנע ממנטורים שמדברים ... אפילו הפסידו כסף. למה כמות הלקוחות או ההכנסות לא באמת משנה? חלק מהנוכלים יתגאו בכך שהם גייסו 1,000 לקוחות בחודש או שלקוחות שילמו להם מראש לשנה. אך גם כאן יש בעיה - כמות הלקוחות אינה אינדיקציה לרווחיות. ייתכן שהם גייסו הרבה לקוחות אך מציעים מחירים נמוכים או שמודל העסק שלהם אינו רווחי. כמו כן, העובדה שלקוחות שילמו להם מראש לא מבטיחה שהם ירוויחו כסף, כי יש להם גם עלויות לספק שירותים לאורך זמן. האם כל מי שמציג ... 2. אם מישהו מדבר על כמות לקוחות ולא על רווחיות - תהיה ספקן. 3. אם מישהו אומר לך שהוא הקים הרבה חברות - שאל אותו כמה כסף הוא באמת הרוויח. ... איך לבחור מנטור עסקי? גיוס לקוחות, שיווק שותפים, כסף באינטרנט, איך לעשות כסף מהר? איך לעשות כסף בקלות? איך לעשות הרבה כסף בקלות? באיזה תחום ...
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
... ופגומים כמוצרים סוג א היא דרך שמובילה לכישלון בטווח הארוך, למרות שאולי בטווח הקצר ניתן להרוויח מכך כסף רב. בשלב מסוים הלקוחות יבינו שהם מרומים, המוניטין של העסק ייפגע אנושות וההצלחה תיעצר. מה יקרה לעסק שימכור מוצרים סוג ב ולא ירמה את לקוחותיו? אליעד מציג מצב נוסף, שבו העסק לא מרמה את לקוחותיו כלל: בעל העסק מוכר מוצרים סוג ב, פגומים או פחות איכותיים, אך הוא מודיע מראש ללקוח שמדובר במוצר נחות, ולכן המחיר נמוך יותר בהתאם. לכאורה, זה נראה הגיוני ותקין, כי הלקוח יודע בדיוק מה הוא מקבל. אך אליעד מסביר שגם למהלך הזה עלולות להיות השלכות שליליות על העסק. לדוגמה, כשעסק מוכר מוצרים פחות איכותיים, אלו מוצרים שנוטים להתקלקל מהר יותר. במקרה כזה, הלקוחות יחזרו עם תלונות, יבקשו תיקונים, ידרשו שירות, יגרמו לעסק כאבי ראש מתמשכים, ועלולים להביא להוצאות רבות שיגדילו את ההפסדים ויפגעו ברווחיות הכללית. למרות שהעסק הצליח להגדיל את קהל הלקוחות שלו בזכות מוצרים זולים יותר, בסופו של דבר הוא עלול להפסיד יותר ממה שהרוויח בגלל כל הטיפול בבעיות הנוצרות מהמוצר הנחות שמכר. באילו מצבים בכל זאת כדאי למכור מוצרים פחות ... שצפויות להיווצר. כך הרווח מהמכירה יישאר חיובי גם אחרי ההתמודדות עם התיקונים, התלונות והשירות. כאשר המוצר סוג ב הוא כזה שהלקוח מבין מראש מה טיבו ואינו מצפה למוצר מושלם. ישנם מוצרים שהלקוחות מבינים שלא יהיו איכותיים מאוד, אך הם עדיין רוכשים אותם בגלל המחיר האטרקטיבי. במצב כזה, הלקוחות לא יבואו בטענות לעסק, ולכן העסק מרוויח מכך ללא נזקים נוספים. כאשר המוצר הנחות אינו גורם נזק ישיר לעסק. ישנם מוצרים פחות איכותיים שבהם הלקוח אמנם מקבל מוצר פחות טוב, אך לא מתלונן ולא מטריד את העסק לאחר הרכישה, פשוט כי המוצר עומד בציפיות המופחתות. איך מוכרים מוצרים סוג ב בלי לפגוע במוניטין של העסק? אליעד מתייחס ... קו מוצרים משני, או סדרה נוספת תחת אותו מותג, אך תוך בידול ברור ואמיתי בין המוצר האיכותי למוצר הפחות איכותי. האפשרות להציע ללקוחות לקנות מוצר ללא אחריות במחיר זול במיוחד או להוסיף אחריות בתוספת תשלום, וכך העסק מגן על עצמו מהוצאות תיקונים והלקוח מודע לסיכון שהוא לוקח ברכישה. מדוע כדאי להציע מוצרים לכל תקציב ולכל סוג לקוח? נקודה מרכזית שאליעד מדגיש היא החשיבות של היכולת לתת מענה לכל סוגי הלקוחות בשוק. ישנם לקוחות שרוצים את המוצר הטוב ביותר ואינם רגישים למחיר. אך יש גם לקוחות שהתקציב שלהם נמוך ואין באפשרותם לקנות את מוצר הפרימיום. אם העסק לא מציע מוצרים זולים או סוג ב, אותם לקוחות פשוט ילכו למתחרים. אליעד מסביר בצורה ברורה שאם העסק יודע לנהל נכון את הסיכון (לתמחר נכון, להגדיר אחריות נכון, לשווק בצורה שקופה ללקוחות), העסק יוכל להרוויח גם מהלקוחות האלו ולא להפסיד אותם למתחרים. אליעד מציין כי עסק שמוכר רק מוצרים יוקרתיים או רק מוצרים סוג א בעצם מגביל את עצמו ומפסיד קהל לקוחות רחב שלמעשה יכול היה להכניס לו הכנסות משמעותיות נוספות. סיכום והמלצות פרקטיות בסופו של דבר, אליעד מחדד כי מכירת מוצרים סוג ב יכולה להיות כדאית, אך בתנאי אחד מרכזי: לא לשקר ללקוח, ולא למכור מוצר שיגרום לך יותר נזק מתועלת. במידה ואתה מתנהל נכון, מציין מראש את טיב המוצר, מתמחר אותו בצורה חכמה ומשתמש בשיטות מיתוג נכונות, העסק שלך יוכל להרוויח יותר ... האם זה צעד חכם או לא? אז קודם כל, אם הכוונה היא לרמות אנשים ולגנוב מהם, אז ברור שכן - אתה יכול לקחת מוצר פגום, מזויף, לספר ללקוחות שזה מוצר מקורי ולמכור להם אותו במחיר של מוצר איכותי. כך בעצם רימית אותם והצלחת בטווח הקצר, אך כמובן שזה לא הנושא שעליו אנחנו מדברים. למה לא כדאי למכור מוצרים סוג ב? בהנחה שאתה לא רוצה לרמות את הלקוחות שלך אלא מחפש הצלחה לטווח הארוך, האם נכון למכור מוצרים פגומים או סוג ב? התשובה היא שאם אתה משקר ללקוחות שלך ומציג מוצר סוג ב כמוצר סוג א, זה לא מומלץ כלל. ייתכן שתרוויח כסף בטווח הקצר, אך לאורך זמן זה יפגע במוניטין שלך ותמצא את עצמך בבעיה רצינית. ומה אם לא מרמים, אלא מציינים שהמוצר סוג ב? נניח שאתה כן מציין שהמוצר הוא סוג ב, ועדיין מוכר אותו - האם זה כדאי? לכאורה, הבעיה נפתרת כי הלקוחות יודעים בדיוק מה הם רוכשים. אז מה הסיכון? כאשר אתה מוכר מוצרים זולים ופחות איכותיים, יש לכך מחיר - אותם מוצרים נוטים להתקלקל מהר יותר, מה שגורר פניות רבות מלקוחות, תיקונים, החזרות, תלונות וכאב ראש בלתי נגמר. לכן, על אף שמכירת מוצרים סוג ב מאפשרת לך להגדיל את היקף המכירות ולהגיע ליותר לקוחות , בטווח הארוך זה יכול להזיק לעסק שלך. אם הרווח שלך על כל מוצר נמוך יחסית, אך ההתעסקות עם התקלות גבוהה, אתה עלול להפסיד יותר ממה שהרווחת ולהגיע למצב שהעסק שלך סופג נזקים משמעותיים. מתי כן כדאי למכור מוצרים סוג ב? אם אתה לא משקר ללקוח, ואם המכירה לא תגרום לך לנזק גדול יותר מהרווח, אז בהחלט יש מצבים שבהם שווה לשקול למכור מוצרים סוג ב. למשל: אם תמחור המוצר לוקח בחשבון את עלויות ההחזרות, התקלות והשירות שאולי יידרש בהמשך. אם מדובר במוצר שבו הלקוח מודע לכך שמדובר במוצר נחות, אך זה עדיין מתאים לו כי הוא מקבל תמורה יחסית לכספו. אם ה
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
3:18להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
... הסיבה לקושי זה, לדברי אליעד, קשורה לתהליך פנימי של שכנוע עצמי שמתרחש אצל כל איש מכירות לפני שהוא פונה ללקוח. אליעד מדגיש כי לפני שאיש מכירות יכול לשכנע לקוח לקנות מוצר כלשהו, עליו קודם כל לשכנע את עצמו שהוא בכלל רוצה ויכול למכור את המוצר. מה זה אומר למכור לעצמך ולמה זה קריטי להצלחה במכירות? כאשר איש מכירות יוצא לשטח, לפני שהוא מוכר ללקוח את המוצר, הוא חייב לעבור תהליך של מכירה פנימי שבו הוא מוכר לעצמו את הרצון למכור. מדובר בשלב קריטי בתהליך המכירה, משום שאם איש המכירות אינו מצליח לשכנע את עצמו שיש לו סיבה טובה לבצע את המכירה, הוא יתקשה מאוד לשכנע את הלקוח עצמו. לפי אליעד, האדם צריך למכור לעצמו את הרעיון שהוא רוצה וצריך למכור את המוצר, ולשכנע את עצמו שהוא מוכן להשקיע מאמץ ... את עצמך לרצות למכור? אליעד כהן מסביר שהשיטה שבה ניתן לשכנע את עצמך למכור זהה לחלוטין לשיטה שבה משכנעים לקוח לקנות מוצר. כאשר איש המכירות ניגש למכור, עליו לחשוב באופן ברור ומסודר על היתרונות והחסרונות בתהליך המכירה מבחינתו האישית. אליעד מציע את השאלות הבאות: איזה יתרונות יש לי בלמכור מוצרים? אילו יתרונות יש לי בשכנוע לקוחות לקנות? מהם היתרונות בתהליך המכירות עצמו? אילו חסרונות קיימים מבחינתי בתהליך המכירה? אליעד מסביר שכשאדם עושה זאת, הוא ... לסיבות שבגללן כדאי לו לבצע את תהליך המכירה. התהליך הפנימי הזה, לדבריו, זהה במדויק לתהליך חיצוני מול הלקוח. למה חשוב לזהות את ההתנגדויות הפנימיות שלך לפני שאתה מוכר ללקוחות? אליעד מציין שכשם שלקוח יכול להעלות התנגדויות לרכישת מוצר, כך גם איש המכירות עשוי לחוות התנגדויות פנימיות לשכנע את עצמו למכור. ההתנגדות הפנימית של איש המכירות עשויה להיות חזקה ממש כמו התנגדויות של לקוחות. לכן חשוב מאוד שאיש המכירות יכיר את ההתנגדויות של עצמו ויידע להתמודד איתן מראש, בדיוק כפי שמתמודדים עם התנגדויות של לקוחות. זה שלב חיוני וחשוב מאוד להצלחת המכירה בפועל. מדוע מי שמצליח לשכנע את עצמו למכור יצליח טוב יותר לשכנע אחרים? אליעד ... כשלא ממש בא לו, משפר באופן אוטומטי את כישורי השכנוע שלו. יכולת זו תסייע לו מאוד גם בתהליך המכירה מול לקוחות, מאחר והוא יודע כעת להתגבר על ההתנגדות של עצמו. ככל שאדם מצליח יותר לשכנע את עצמו, כך הוא יוכל להתמודד טוב יותר עם התנגדויות מצד לקוחות, שגם להם לעיתים אין רצון לקנות. לפי אליעד, זהו בדיוק אותו תהליך: מי שיודע ומצליח למכור לעצמו, יכול ליישם את אותן השיטות והטכניקות גם על הלקוח הפוטנציאלי, מה שיביא להצלחה רבה יותר במכירות. לסיכום, איך לשפר את היכולת שלך למכור? אליעד מסיים בהמלצה שאם אתה באמת טוב ... איך להתמודד עם קושי במכירות? איך לשכנע את עצמך למכור? למה קשה לי למכור? כיצד להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי חשיבות השכנוע העצמי במכירות? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ושכנוע אנשים ולמכור ... אבל אין לי חשק למכור מה שזה לא יהיה. ומה שאני בעצם רוצה לומר עכשיו הוא שתהליך כמו שיש תהליך של מכירה ללקוח שבו בעצם צריך לדעת לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר באותה מידה בדיוק יש תהליך של מכירה שמתבצע בין המוכר לבין עצמו. בכל פעם שמוכר מוכר לך מוצר לפני כן המוכר ... שהוא צריך לעשות זה לנסות להתמודד עם הסיטואציה הזאת שבה הוא מרגיש שקשה לו למכור בדיוק כמו שמוכרים מוצר ללקוח. איך משכנעים לקוח לקנות? בגדול שואלים את עצמנו איזה סיבות יהיה לו לקנות את המוצר, איזה סיבות יהיה לו לא לקנות את המוצר? ומנסים להגדיל את כמות הסיבות שיש לו לקנות את המוצר יותר מאשר כמות הסיבות שהוא לא ירצה לקנות את המוצר, כי העסקה מתבצעת כשלקוח חושב שיש יותר יתרונות מחסרונות במוצר. אותו דבר בדיוק, אותה שיטה בדיוק מי שקשה לו למכור מה שהוא צריך לעשות זה לנסות למכור ... איזה יתרונות יש לי בכל התהליך הזה של מכירות ומצד שני איזה חסרונות יש לי בתהליך של המכירות. כמו שלקוח יכול להתנגד לקנות מוצר ככה איש המכירות יכול להרגיש בתוכו את ההתנגדות לקנות מעצמו את הרעיון שאומר לו לך תמכור מוצרים זה ...
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
... ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור מתי וכיצד נכון לתת הנחה ללקוח במשא ומתן? כאשר מנהלים משא ומתן עסקי, לעיתים קרובות עולה נושא ההנחה. אליעד כהן מסביר בהרחבה את הדרך הנכונה והמדויקת לתת הנחות ללקוחות, ומדגיש שזהו תהליך מורכב שמחייב מיומנות ומחשבה. הנחה היא לא רק הורדה פשוטה במחיר - יש מאחוריה משמעות עמוקה שמשפיעה ישירות על סיכויי סגירת העסקה, על אמון הלקוח ועל המשך הקשר העסקי. מדוע חשוב לדעת כיצד לתת הנחה ללקוח? אליעד מדגיש שלא מספיק רק לדעת אם לתת הנחה או כמה לתת, אלא קריטי במיוחד לדעת כיצד להעניק את ההנחה. כאשר נותנים הנחה ללקוח, רוצים קודם כל שהלקוח יסגור את העסקה, שיהיה מרוצה, וירגיש שהוא מקבל עסקה טובה ומשתלמת. אך נתינה לא נכונה של הנחה עלולה ליצור אצל הלקוח דווקא תחושות שליליות, חשדות, ופגיעה באמון. אילו בעיות עלולות להיגרם מנתינת הנחה לא נכונה? אם לקוח מקבל הנחה מבלי להבין מדוע קיבל אותה, הוא עלול לחשוב מחשבות שליליות, לדוגמה: האם המחיר המקורי היה מוגזם ומנופח בכוונה? האם ... יותר? האם המחיר הנוכחי הוא הוגן או עדיין גבוה מדי? מחשבות אלו פוגעות באמון, ועלולות לגרום ללקוח לא לסגור את העסקה, או לסגור אותה פעם אחת בלבד בלי לחזור שוב. כיצד לנמק ללקוח את סיבת ההנחה? כדי למנוע חשדנות אצל הלקוח, ההנחה חייבת להיות מנומקת היטב. למשל, ניתן להסביר כך: אתה מקבל הנחה כי אנחנו כרגע במבצע מיוחד לחגים. ההנחה היא בזכות הכמות ... רוכש. מדובר בהנחה זמנית, רק עד סוף השבוע. אני נותן לך הנחה מכיוון שאתה משלם מראש במזומן. אתה לקוח ותיק ואנחנו מעריכים אותך. הסבר מנומק יוצר תחושה טובה ומחזק את הביטחון אצל הלקוח, שהוא אכן קיבל הטבה אמיתית והמחיר המקורי היה הוגן והגיוני. מה הבעיה במתן הנחה גדולה מדי? חשוב שההנחה תיראה הגיונית ביחס לשוק ... פועל. לדוגמה, אם מקובל להרוויח 5% בתחום מסוים ואתה מעניק הנחה של 6%, הדבר יראה לא הגיוני ללקוח. במקרה כזה, הלקוח יחשוד שאתה עובד בהפסד, או שהמחיר ההתחלתי שלך היה מנופח מראש. מתן הנחה לא הגיונית עלול לגרום לחשדנות, לפגוע באמינות שלך ובסופו של דבר לפגוע בסגירת העסקה עצמה. מתי לא כדאי לתת הנחה כלל ללקוח? ישנם מצבים שבהם נכון לא לתת הנחה כלל. כאשר אתה מציג את המחיר שלך כמחיר סופי ללא פשרות (זה המחיר ואין הנחות), אתה משדר אמינות, ביטחון עצמי ושקיפות. לקוחות מסוימים יעריכו זאת יותר מאשר קבלת הנחה. מנגד, קיימים לקוחות מסוימים שחייבים להרגיש שקיבלו דיל טוב, ואם לא יקבלו הנחה כלשהי, לא יקנו. לכן יש להתאים את המדיניות שלך לסוג הלקוח הספציפי איתו אתה מנהל משא ומתן. כיצד להתאים את מדיניות ההנחות לסוג הלקוח? חשוב מאוד לזהות מראש את סוג הלקוח ולפעול בהתאם:
ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
... בתוך המשפך השיווקי, מהחלק שאי אפשר בלעדיו בתוך המשפך השיווקי, מהחלק שכל המשפך השיווקי תלוי בו, והוא החלק של סוף משפך המכירה. דהיינו, שיחת המכירה עם הלקוח. דהיינו, צריך להתחיל מהתחנה הסופית של המשפך השיווקי. שהיא, החלק שהוא מחויב ובטוח נכון במשפך המכירה, שהיא שיחת המכירה הפיזית עם הלקוח. צריך להתחיל לנתח את החלק הזה בתהליך של המשפך. וכמו כן, כמו שכבר הסברתי המון פעמים (איך לתכנן משפך שיווקי), כל המשפך השיווקי, כל התכנים שלו, הטירגוט שלו, המסרים שלו, הכל כולל הכל בנוי ומתחיל מהחלק הסופי, שהוא שיחת המכירה עם הלקוח. ולמה להתחיל לחקור את שיחת המכירה ללקוח ולא בשום דרך אחרת? תשובה: כי רק מכאן נוכל באמת לגזור מסקנות אמיתיות ביחס לכל התהליך כולו. ושום דבר בניתוח משפך שיווקי, לא ... מגיע לפגישה. האם כל הכבוד לנו? זהו שלא. כי אולי אנחנו מביאים פגישות זבל למנהל המכירות. ולכן נקודת הייחוס שממנה מתחילים, היא שיחת המכירה הסופית עם הלקוח. וניקח לדוגמה את השיטה שאומרת שננסה לגלות היכן יש כשלים במשפך השיווקי, בהתאם להיכן יש יחסי המרה הכי גרועים. גם זאת דרך גרועה. ... קהל יעד אחר, או מכל מיני סיבות כאלו ואחרות. לכן השוואה בין קמפיינים, גם היא לא בהכרח נכונה. מה כן בטוח נכון? שצריכים להתחיל מניתוח שיחת המכירה עם הלקוח. לנסות להבין ברגע שכן יש שיחת מכירה, האם ולמה היא נסגרת או לא נסגרת בהתאם לרצון שלנו. ומניתוח של שיחת המכירה הסופית עם הלקוח, ממנה נוכל להבין, מה ההתנגדויות של הלקוח, מי קהל היעד שלנו, איזה מסרים אנחנו צריכים להעביר לו, בהתאם למסרים שיעזרו לנו לסגור עסקה, ממנה אולי נבין היכן נמצא קהל היעד שלנו, ממנה נוכל להבין האם איך ומתי לפרסם לקהל היעד שלנו. כי הכל מתחיל באיש המכירות. האם הוא רוצה עוד לקוחות מאותו סוג שכן מגיע אליו, או שהוא רוצה לקוחות מסוג אחר מהלקוחות שמגיעים אליו. אם הוא רוצה לקוחות מסוג אחר, הרי שאולי צריכים לשנות את כל המשפך השיווקי מההתחלה שלו, להגדיר קהל יעד אחר, מסרים אחרים וכולי. ואם הוא רוצה עוד לקוחות מאותו הסוג, אז אולי אפשרי להבין מהלקוח שכן רכש, מה הכאב של הלקוח וכולי, ומכך לגזור מסרים לקמפיין השיווקי. ואם איש המכירות לא מצליח לסגור עסקה, הרי שלא משנה מה נעשה, בכל מקרה בסוף נהיה בבעיה. ... וכולי. ושוב, במהות, ניתוח תהליך המכירה בפועל, מלמד אותנו על דיוק קהל היעד שלנו, שממנו נגזרים המסרים השיווקיים והטירגוט השיווקי. ניתוח שיחת המכירה עם הלקוח, עוזרת לנו להבין את נקודות הכאב של הלקוח, שעוזרות ללקוח לסגור איתנו עסקה ועוזרת לנו להבין מה המסרים הנכונים שצריכים להעביר ללקוח במשפך השיווקי, כדי לשפר את כל התהליך מתחילתו ועד סופו. אם לדוגמה נגלה שהלקוח רוכש מאיתנו, בגלל כאב X ונרצה עוד לקוחות שרוצים לרכוש בגלל כאב X, אז ננסה לטרגט לקוחות שיש להם כאב X ונדבר איתם על דברים שקשורים לכאב X וכולי. לסיכום: סוף מעשה במחשבה תחילה. וצריך להתחיל לחשוב מהסוף ולגזור ...
שכיר מול עצמאי, עצמאי מול שכיר, האם כדאי להיות שכיר? האם כדאי להיות עצמאי? מה עדיף עצמאי או שכיר? מה עדיף שכיר או עצמאי? האם כדאי לי להיות שכיר? האם כדאי לי להיות עצמאי? אין לי חברים שכירים, פיתוח קריירה, לבקש העלאה במשכורת, האם להתפטר מהעבודה כשכיר? שיווק עצמי במקום העבודה, הבוס כלקוח, איך חושב עצמאי? איך חושב שכיר? לעשות הרבה כסף, להיות עשיר, להתעשר בגדול, מיינדסט של עצמאי, מיינדסט של שכיר, משכורת או חשבונית או תלוש משכורת, האם לפתוח עסק עצמאי?
... לי להיות שכיר? האם כדאי לי להיות עצמאי? אין לי חברים שכירים, פיתוח קריירה, לבקש העלאה במשכורת, האם להתפטר מהעבודה כשכיר? שיווק עצמי במקום העבודה, הבוס כלקוח, איך חושב עצמאי? איך חושב שכיר? לעשות הרבה כסף, להיות עשיר, להתעשר בגדול, מיינדסט של עצמאי, מיינדסט של שכיר, משכורת או חשבונית או תלוש ... בתור שכיר בדיוק באותה המידה שהוא יכול להתעשר מלעבוד בתור עצמאי. בדיוק באופן זהה ומוחלט לחלוטין. במובן, ששכיר ועצמאי אלו רק 2 צורות שונות לקבל כסף מלקוחות. האם זה בתלוש משכורת, או שזה בתמורה לחשבונית מס. דהיינו, שצריכים לעשות הפרדה ברורה, בין ההבדלים המעשיים שיש בין שכיר לבין עצמאי, שכדאי ... איך חושב עצמאי מוצלח, איך חושבים אנשי עסקים וכולי. אז עצמאי מוצלח, חושב שהוא עצמאי ושאף אחד לא חייב לו שום דבר. הוא מבין שהוא לא יכול להאשים את הלקוחות שלו בשום דבר. הוא מבין שהוא בשוק תחרותי ושאם הוא רוצה להצליח, הוא צריך להשקיע בעסק של עצמו, גם בשיווק ובמכירות, וגם בשיפור המוצר וגם בכל שאר הקטגוריות שבעל עסק צריך להכיר. עצמאי מוצלח יודע לעבוד נכון, עם לקוחות, עם ספקים, עם מתחרים, עם עובדים, עם קולגות, עם לקוחות פוטנציאלים ועם כל מה שזז. איש עסקים מוצלח, לוקח אחריות על הגורל שלו, עצמאי לא מאשים את המדינה, לא מאשים את המצב הביטחוני, לא מאשים את ... מאשים את ההורים שלו, לא מאשים את המצב העולמי, לא מאשים אף אחד בשום דבר. הוא במוד של להיות אלוהים והוא לוקח אחריות מלאה על הכל. אם לדוגמה יש לו בעיה עם לקוחות, הוא ימצא לזה פתרון או ימצא לקוחות אחרים. איש עסקים עצמאי, כל הזמן ישתפר בלשפר את המוצר שלו, שיהיה יותר טוב מאשר של המתחרים שלו. הוא כל הזמן ישקיע גם בשיווק העסק שלו ללקוחות פוטנציאלים (משפך שיווקי) וכולי. וככה גם אמור לחשוב שכיר עצמאי. דהיינו, השכיר המוצלח שרוצה לפתח קריירה ורוצה להתקדם בקריירה שלו, צריך להבין שהעסק שלו זה הוא עצמו. שהמוצר של העסק שלו, זה הידע והשירותים שהוא מספק למקום העבודה שלו. שהלקוח שלו, זה המקום עבודה שלו. שהבוס שלו, הוא הלקוח שלו. שהעובדים האחרים במקום העבודה שלו, בחלקם הם מתחרים שלו, בחלקם הם המשאבים של הלקוח שלו. שכיר שחושב במיינדסט של עצמאי, לעולם לא יאשים אף אחד חוץ מאשר את עצמו. הוא לעולם לא יאשים את הבוס שלו או את הקולגות שלו או את העובדים שלו או אף אחד אחר כלשהו. בדיוק כמו שאיש עסקים לא יאשים את הלקוחות שלו. שכיר עצמאי, ישקיע בעסק של עצמו, הוא ישווק את עצמו לעוד לקוחות, הוא יבנה לעצמו שם, בתחום שלו, הוא יגרום לכך שכולם יכירו אותו, גם עסקים אחרים, שהוא יכול לספק גם להם את המוצר שלו. שכיר שחושב נכון, ישקיע בשיווק שלו, מחוץ למקום העבודה, וגם בתוך מקום העבודה. שכיר שחושב נכון, יתייחס לעצמו כאל עסק ויתייחס למקום העבודה כאל שירות שהוא נותן ללקוחות שלו. זה לא אומר שצריכים לדפוק את הלקוח, זה לא אומר שאי אפשר ליהנות מלתת שירות ללקוח, זה לא אומר שאי אפשר ליהנות מהעבודה, זה לא אומר שאי אפשר להזדהות עם מקום העבודה, כמו שאפשר בהחלט להזדהות עם הצורך של הלקוח שלך ושיהיה אכפת לך מהלקוח שלך. אבל כל הסטייט אוף מיינד שונה לחלוטין, בין שכיר לבין עצמאי. איך עצמאי יודע כמה כסף לבקש מלקוח? יש לזה המון שיקולים והמון הסברים כפי שניתן לראות כאן ?key=11455. כך גם השכיר צריך לדעת שיש לו מתחרים ושיש לו לקוחות פוטנציאלים. ושהוא צריך לעשות שיווק, ושהוא צריך לדעת לתמחר את העבודה שלו, ושהוא צריך לדעת האם הוא צריך להשקיע יותר בלפתח את המוצר שלו ... לשפר את כישורי השיווק שלו, דהיינו, השקעה במחלקת שיווק או שאולי הוא צריך לעבוד על משהו אחר לחלוטין. ולבקש העלאה במשכורת, זה בדיוק כמו להעלות את המחיר ללקוחות. ולנהל משא ומתן על שכר עם הבוס שלך, זה בדיוק כמו לנהל משא ומתן על מחיר עם לקוח. וכמובן שאפשרי להאריך כאן בעוד המון דוגמאות... לסיכום: בפועל, זה לא משנה אם תהיה שכיר או עצמאי, מבחינת מס הכנסה ומבחינת רשות המיסים. למה? ... לדעת? חייב לדעת שכדי לעשות כסף, בתור עצמאי או בתור שכיר, חייב לחשוב כמו עצמאי מוצלח, כמו עצמאי שלוקח אחריות ושיודע לנהל עסק. ויש עצמאים שעובדים רק עם לקוח אחד גדול, כעצמאים. ויש חברות בעמ, שיש להן רק לקוח אחד ויחיד. ויש לזה יתרונות וחסרונות כמו כל דבר אחר בחיים. אבל מחויב המציאות לחשוב כמו עצמאי. ומה זה אומר בדיוק בפועל? זה אומר שעליך בתור ...
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
11:10יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
... לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע מה לעשות כאשר לקוח אומר יקר לי? כאשר לקוח טוען שהמוצר יקר לו, הדבר החשוב ביותר הוא לא למהר לענות או לנסות לשכנע אותו מיד. תחילה, חשוב מאוד להבין למה בדיוק הוא מתכוון כשהוא אומר יקר לי. הביטוי יקר לי הוא ביטוי כללי מאוד ויש לו מספר רב של פירושים אפשריים: ייתכן שהלקוח התכוון שהמחיר גבוה ממה שהוא ציפה לשלם. ייתכן שאין לו כרגע מספיק כסף לרכישה. ייתכן שהוא חושב שאפשר לקנות את המוצר במקום ... הנכונה היא לשאול אותו: למה אתה מתכוון כשאתה אומר שזה יקר? מטרת השאלה הזו היא לקבל מידע ברור יותר. לעיתים קרובות, הלקוח יענה שהמחיר פשוט גבוה, וזה עדיין לא מידע שמספיק לטפל בהתנגדות. במקרה כזה, צריך להמשיך לשאול שאלות ממוקדות יותר כמו: ביחס ... שיש לך כרגע? האם זה יקר לך לעומת מוצרים אחרים שראית? האם זה יקר לך ביחס לתועלת שאתה חושב שתקבל? כך ניתן להוביל את הלקוח לחשוף מהי בדיוק ההתנגדות האמיתית שלו. איך לטפל בהתנגדות האמיתית של הלקוח? לאחר שהלקוח יפרט את כוונתו, הטיפול בהתנגדות ישתנה בהתאם לסיבה שזוהתה: אם הלקוח אומר שהוא יכול לקנות את המוצר במקום אחר במחיר נמוך יותר, כדאי לבדוק איתו האם זה באמת כך, או אם יש יתרונות משמעותיים לרכישה דווקא מכם. אם הלקוח חושב שהמוצר לא שווה את הכסף, כדאי להדגיש לו שוב את כל היתרונות והערך של המוצר ולהסביר מדוע המחיר מוצדק. אם הבעיה היא שאין ... המוצר? איזו בעיה המוצר הזה יפתור לך? איך המוצר הזה ישפר את החיים שלך? שאלות כאלה מעבירות את הדיון מהמחיר לתועלת, וכאשר הלקוח מזהה תועלת אמיתית, יהיה לו קל יותר להצדיק לעצמו את המחיר. איך להגיב כשלקוח מבקש הנחה? אם לקוח מבקש הנחה והמוכר לא מעוניין לתת אותה, תגובה נכונה תהיה לשאול: למה אתה רוצה הנחה? המטרה בשאלה זו היא לחשוף את הסיבה האמיתית שמאחורי הבקשה. ייתכן שהלקוח מבקש הנחה מתוך תחושת הרגל או רצון להרגיש הצלחה בעסקה. במקרה כזה, ניתן להציע לו ערך נוסף במקום הנחה, כגון שירות טוב יותר או הטבה מיוחדת שתיתן לו הרגשה טובה של הצלחה מבלי להוריד את המחיר. איך להתמודד עם לקוח שלא משתף פעולה? אם לקוח אינו משתף פעולה ואינו חושף את הסיבה האמיתית להתנגדות שלו, המשמעות היא שאיש המכירות לא מנהל נכון את השיחה. לפי אליעד כהן, איש מכירות טוב הוא מי שמסוגל לשאול את השאלות הנכונות ולהוביל את הלקוח לחשוף את ההתנגדויות האמיתיות שלו. אם לקוח לא חושף את הסיבה, על איש המכירות להמשיך לשאול שאלות מכוונות וליצור סביבה פתוחה ונוחה שתאפשר ללקוח לחשוף את מה שהוא באמת חושב. אם איש המכירות לא מצליח לעשות זאת, זה מעיד על חולשה ביכולת המכירה, ולכן עליו ללמוד כיצד לשפר את יכולותיו. מה לעשות כשבאמת המחיר הוא מעל היכולת של הלקוח? יכול להיות מצב שבו הלקוח באמת רוצה את המוצר, מעריך את הערך שלו, אבל פשוט אין לו אפשרות לשלם כרגע. במקרה כזה, המוכר צריך להחליט אם הוא רוצה לתת ... שהבעיה כאן היא בעיה כספית אמיתית, ולא התמקחות או חוסר הבנת ערך. בסופו של דבר, אליעד כהן מדגיש כי טיפול נכון בהתנגדויות לקוח מתחיל קודם כל מהבנה מלאה של ההתנגדות, ומשם אפשר להוביל את הלקוח לפתרון הטוב ביותר עבורו ועבור העסק. איך לשכנע לקוחות לקנות מוצר? איך להתמודד עם התנגדויות במכירות? איך להדגיש את היתרונות של מוצר? איך לקוחות מחליטים על רכישה? איך למכור בלי לתת הנחות? איך להתמודד עם טענת לקוח שאומר יקר לי? כאשר לקוח אומר יקר לי, אין למהר ולתת תשובה מידית. לפני שמגיבים, יש להבין את המשמעות של דבריו. הביטוי יקר לי הוא כללי ויכול להתפרש בכמה אופנים. לכן, השלב הראשון הוא לברר למה בדיוק הלקוח מתכוון. שלב ראשון: להבין את המשמעות של יקר לי כאשר הלקוח אומר יקר לי, השאלה המיידית שצריך לשאול אותו היא: למה אתה מתכוון כשאתה אומר שזה יקר? זאת מכיוון שיקר לי הוא מושג יחסי, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לקוחות, כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עיסקי, להשפיע, קואצ'ר בנושא לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 28_06_2025 השעה 06:48:08 - wesi28