אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוח, לשכנע בנים, לשכנע פירוש, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, NLP התניה קלאסית, טכניקות שכנוע, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדות במכירה, להתמודד עם התנגדות קניה, איך לשכנע אנשים לבחור בך, התמודדות עם התנגדויות במכירה, שיפור מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, אסטרטגיות שכנוע, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, NLP מה זה, לשכנע שכנה, לשכנע את חברה שלך, טיפים לאנשי מכירות, תכנות התת מודע, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, ניהול משא ומתן, nlp דוגמא, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, ייעוץ לפוליטיקאים, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, תעמולה, לשכנע את המנהל, nlp שיטת טיפול, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות קניה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, ייעוץ לאנשי מכירות, NLP לעסקים, לשכנע מישהו לקנות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
6:34מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה? האם תמיד כדאי להיות נחמד ללקוח? בשאלה זו מתמקד אליעד כהן לאורך ההרצאה. מצד אחד, נחמדות נתפסת ככלי חיובי במכירה, מכיוון שהיא גורמת ללקוח להרגיש טוב ומעודדת אותו לקנות. כאשר מוכר מתייחס בצורה אדיבה ומכבדת ללקוח, הוא מפחית חשדנות ויוצר תחושה של אמון וקרבה. אבל האם זו הדרך היחידה למכור? למה לפעמים כדאי להיות לא נחמד ללקוח? אליעד מסביר שלמרות ההיגיון שעדיף תמיד להיות נחמד ללקוח, קיימים מקרים שבהם דווקא כדאי למוכר לא להיות נחמד יתר על המידה. לפעמים, דווקא כשמנסים לרצות את הלקוח באופן מוגזם, זה עלול לעורר אצלו חשדנות, והוא מתחיל לשאול את עצמו מדוע המוכר כל כך נחמד והאם זו טקטיקה מניפולטיבית. כאשר המוכר בוחר לומר ללקוח דברי אמת לא נעימים, הוא למעשה מסתכן באי - נוחות של הלקוח, אבל מרוויח את האמון שלו. הלקוח מבין שאם המוכר מוכן לאכזב אותו עם אמת לא נעימה, כנראה שהוא אינו מתכוון לשקר לו רק כדי לסגור מכירה. איך להגיד ללקוח אמת לא נעימה מבלי לפגוע במכירה? אליעד מדגיש שאין הכוונה להיות גס או פוגעני במובן הישיר (למשל, לא לשפוך מים על הלקוח, לא להימנע מלהציע לו לשבת או לשתות מים). הרעיון הוא להיות כנים ואותנטיים גם במחיר של יצירת אי - נוחות רגעית. כאשר מוכר מציג ללקוח בעיות, מגבלות, או היבטים שליליים במוצר, הוא משדר מסר שהוא פועל למען האינטרס האמיתי של הלקוח ולא רק כדי למכור בכל מחיר. דוגמה שאליעד מביא: אם לקוח מתעניין במוצר, והמוכר מזהה שהמוצר אינו מתאים לו באופן מלא או שקיימים בו חסרונות משמעותיים ללקוח המסוים, המוכר יכול לבחור להסתיר זאת כדי שהלקוח יקנה. עם זאת, אם המוכר חושף את החסרונות הללו בגלוי, הוא אמנם מסתכן בכך שהלקוח יתאכזב, אך במקביל הוא משדר אמינות גבוהה, והלקוח עשוי לתת משקל גבוה יותר להמלצות אחרות שלו. מה הלקוח חושב כשהמוכר פחות נחמד? כאשר הלקוח רואה שהמוכר אינו מנסה להחניף לו אלא מציג דברים בצורה אמיתית ואף ביקורתית, נוצרת תחושה של אותנטיות. הלקוח עשוי לחשוב: המוכר הזה לא מנסה למצוא חן בעיניי, הוא כנראה אדם אמין. כך, כאשר המוכר יאמר בהמשך שהמוצר מתאים ללקוח, הלקוח נוטה להאמין לדבריו יותר מאשר למוכר שנראה כמחפש רק להתחנף אליו. אליעד נותן דוגמה נוספת, שבה אם המוכר ינסה לרצות את הלקוח באופן מופרז, הלקוח יתחיל לשאול את עצמו האם מדובר בטקטיקה שנועדה לרמות אותו. החשד הזה עשוי דווקא להרחיק את הלקוח מהעסקה. איך הלקוח צריך להתנהג במצבים כאלה? אליעד פונה גם לצד הלקוח עצמו ומציע לו להיות עירני ולשים לב לסוג היחס שהוא מקבל. נחמדות יתר אינה בהכרח מעידה על כנות, אך ... לא נחמד יכול להיות טקטיקה. ייתכן שהמוכר מתנהג בצורה קרירה כדי ליצור רושם שהוא אמין ולא מנסה לרמות את הלקוח, בעוד שבפועל מדובר בטקטיקה נוספת לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר. לכן, אליעד ממליץ ללקוחות לשקול היטב את מניעיו של המוכר ולבחון את הדברים שהוא אומר - אם המוכר באמת מציג את היתרונות והחסרונות ... של הסיטואציה, במינון ובשיקול דעת. איך לבנות אמון במכירות? הקשר בין כנות לבין סגירת עסקאות טכניקות להתאמת המוצר לצרכי הלקוח חשיבות הגישה של המוכר בתהליך המכירה מתי כדאי להיות לא נחמד ללקוח? איך לזהות מוכר מניפולטיבי? האם תמיד כדאי להיות נחמד ללקוח? יש מקרים שבהם נחמדות כלפי הלקוח בהחלט מגדילה את הסיכוי שירצה לקנות את המוצר. אנשים אוהבים יחס טוב, וכאשר המוכר גורם להם להרגיש טוב ונינוח, ...
איש מכירות שטח, לגשת ללקוח, לקבל לא מלקוח, ליזום מכירה, לעצור לקוח, להתחיל עם בחורה, להתחיל משהו חדש, לפנות ללקוח, מפחד לשמוע לא, לא רוצה לשמוע לא, פחד מדחייה, מפחד לקבל לא, מקסימום תקבל כן, את הלא כבר יש לך
איש מכירות שטח, לגשת ללקוח, לקבל לא מלקוח, ליזום מכירה, לעצור לקוח, להתחיל עם בחורה, להתחיל משהו חדש, לפנות ללקוח, מפחד לשמוע לא, לא רוצה לשמוע לא, פחד מדחייה, מפחד לקבל לא, מקסימום תקבל כן, את הלא כבר יש לך וכאן אבאר נקודת מבט בנושא של לעצור לקוח, לפנות ללקוח וכולי. והעניין הוא, כי יש מצבים שאיש המכירות מפחד לעצור את הלקוח לגשת אליו ולהציע לו את המוצר. וזה משום שאיש המכירות מפחד לקבל לא מהלקוח. דהיינו, איש המכירות לא רוצה להגיע למצב שהלקוח יגיד לו, לא. וכך לדוגמה גם בסיטואציה של להתחיל עם בחורה וכיוב, שבדכ הפחד מדחייה, שהאדם מפחד לקבל לא ... בכל מיני תחומים בחיים, שלפעמים האדם מפחד להתחיל משהו חדש, שמא הוא יכשל וכולי. ויש תיאוריה שאומרת, כך: גש ללקוח, את הלא כבר יש לך, מקסימום תקבל כן. דהיינו, שעל איש המכירות כן לגשת ללקוח ולחשוב בראש שלו, שבכל מקרה אם הוא לא יפנה ללקוח, הרי שלא תהיה עסקה. ואם איש מכירות השטח לא יעצור את הלקוח, הרי שבכל מקרה הוא לא ימכור לו. כך שהמצב זהה למצב שבו הלקוח אמר, לא. כי בשני המקרים אין עסקה. ולכן ה - לא, של הלקוח, כבר קיים. אז מה יש לך להפסיד?! לך תנסה למכור, אולי תקבל כן. וכך גם אם אתה מפחד להתחיל ... מניפולציה זולה, שאנשים שמלמדים מכירות, מנסים לעשות אותה, על אנשי מכירות שמנסים להתגבר על החשש האמיתי שלהם, מלקבל לא מהלקוח. וזו מניפולציה משום, שאומנם מצד האמת, גם אם הלקוח בסופו של דבר, יתעקש שהוא לא רוצה לבצע את העסקה, וגם אם לא תפנה ללקוח, בשני המקרים, אכן אין עסקה. אבל כאשר איש המכירות עדיין לא פנה ללקוח, בראש של איש המכירות יש לפחות את האשליה שאומרת לו, שאם רק הייתי פונה ללקוח, הוא היה רוכש את המוצר. כי המוצר טוב / אני יודע למכור וכולי. וכל זמן שהלקוח עדיין לא אמר - לא, בפועל, הרי שעדיין איש המכירות יכול למכור לעצמו את הרעיון, שזה לא המוצר שהוא לא מספיק טוב, אלא שהלקוח הפוטנציאלי, עדיין לא שמע על המוצר. אבל אחרי שאיש המכירות שטח, פונה בשטח ללקוח והלקוח דוחה את העסקה, הרי שאז אומנם אין עסקה כמו לפני שאיש המכירות פנה ללקוח. אבל עכשיו יש ללקוח יותר רגשי נחיתות אפשריים, בגלל הדחייה שהוא קיבל מהלקוח. כך גם הגבר שהתחיל עם הבחורה, שאם היא מסרבת לו, הרי שעכשיו הוא בטוח יותר שהיא לא רוצה אותו. ... המכירות יודע להסתכל על האמת, מה באמת קרה. ולהצליח לבודד את העובדות מהפירושים ומהמשמעויות השקריות שאיש המכירות נותן לכך שהלקוח לא רצה לקנות. אך הרעיון של את הלא כבר יש לך, מקסימום תקבל כן, הוא מניפולציה זולה, שלא באמת ...
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך ... עליכם באופן טבעי ואינטואיטיבי. איך לגרום לשותף עסקי להאמין לך? איך לעודד מישהו לשאול שאלות? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לשדר אמינות במשא ומתן? ללמד מישהו מה לשאול אותך איך ליצור אמון עם אנשים? איך לגרום למישהו לבדוק ... אותם יותר מדי שאלות, כי הם עלולים להיחשף. לעומת זאת, אדם ישר ובטוח במוצר או בשירות שלו דווקא ירצה שהלקוח או השותף הפוטנציאלי ישאל כמה שיותר שאלות, משום שאין לו מה להסתיר. כמובן, יש מניפולציות מתוחכמות יותר שבהן אדם ... אתכם ואת המתחרים שלכם. אם אתם טובים במה שאתם עושים, המתחרים שלכם לא יעמדו בתחרות, ואתם תנצחו באמון של הלקוח או השותף הפוטנציאלי שלכם. למידע נוסף, ניתן לחפש באינטרנט ביטויים כמו: - איך ללמד מישהו לשאול שאלות - איך ...
ניתוח שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט משכנע? שימוש במילים מוכרות, שיטות שכנוע ומכירות
ניתוח שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט משכנע? שימוש במילים מוכרות, שיטות שכנוע ומכירות
ניתוח שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט משכנע? שימוש במילים מוכרות, שיטות שכנוע ומכירות מה ההבדל בין לשאול לקוח מה חסר לך לבמה אפשר לשדרג אותך? אליעד מסביר שיש הבדל גדול ומשמעותי בין שתי השאלות הללו בתהליך המכירה וביכולת לשכנע לקוחות לקנות מוצר או שירות. כאשר שואלים מישהו מה חסר לך במה שיש לך?, אנחנו למעשה גורמים לו לחשוב שקיימת בעיה או חיסרון במצבו הנוכחי. ברגע שהלקוח מרגיש שקיים אצלו חיסרון, באופן טבעי הוא יחפש פתרון לבעיה הזו. כך, כשהמוצר או השירות שלנו נתפס כפיתרון, הסיכוי שהלקוח ירצה לרכוש אותו גבוה בהרבה. הוא ירצה לפתור את החוסר שהוא מזהה. לעומת זאת, כששואלים אדם במה אפשר לשדרג אותך?, הלקוח לא מרגיש שקיים חיסרון, אלא שהמצב שלו טוב מלכתחילה ואנחנו פשוט מציעים לו משהו טוב יותר. במקרה כזה, השדרוג נתפס כאופציונלי או כתוספת, ולכן תחושת הדחיפות של הלקוח לרכוש יורדת משמעותית. לדוגמה, אם רוצים למכור רכב ללקוח, ושואלים אותו מה חסר לך ברכב הנוכחי?, הלקוח יחשוב מיד על בעיות קיימות כמו המזגן חלש מדי או האוטו צורך יותר מדי דלק, ואז כשהמוכר יציג לו פתרון, הלקוח ירגיש צורך ממשי לרכוש. אבל אם נשאל אותו במה אפשר לשדרג את הרכב שלך?, הוא כנראה יחשוב על דברים ... אלו דברים נחמדים, אך אינם נתפסים כצורך הכרחי. לכן, הסיכוי שירכוש יהיה נמוך יותר. איזו שאלה תביא ליותר מידע מהלקוח? למרות זאת, אליעד מחדד נקודה חשובה נוספת. אם נשאל את הלקוח בצורה ישירה מה חסר לך?, יש סיכון שהוא יענה שלא חסר לו כלום. אנשים באופן כללי לא אוהבים להודות ... או בעיה, כי זה פוגע באגו או בתחושת הערך העצמי שלהם. מצד שני, אם נשאל במה אפשר לשדרג אותך?, הלקוח לרוב יהיה פתוח הרבה יותר לשיחה, כי אנשים אוהבים את התחושה שהם מתקדמים, משתפרים או מתחדשים. כך, השאלה הזו מאפשרת לנו לקבל מידע רב יותר מהלקוח על הרצונות וההעדפות שלו. לדוגמה, אם נשאל אדם מה חסר לך בבריאות שלך?, סביר להניח שהוא יענה לא חסר ... הצרכים שלו. איך משלבים את שתי הגישות בצורה נכונה במכירות ובשכנוע? אליעד מציע אסטרטגיה משולבת. מצד אחד, חשוב מאוד שהלקוח ירגיש שיש לו חוסר או צורך אמיתי, כי אז המוצר שלנו הופך להיות חיוני, ולא רק תוספת נחמדה. מצד שני, כדי לא לגרום ללקוח להסתגר או להתגונן, עדיף להתחיל דווקא בשאלה הרכה יותר: במה אפשר לשדרג אותך?. כך עושים זאת נכון בשלושה שלבים: בהתחלה, לשאול את הלקוח: במה אפשר לשדרג אותך? מטרת השאלה הזו היא לגרום ללקוח להיפתח ולשתף אותנו במה הוא רוצה או צריך, בלי להרגיש לא נוח או מתגונן. כשהלקוח מתחיל לספר במה הוא רוצה להשתדרג, עלינו להקשיב היטב ולאסוף מידע על הצרכים האמיתיים שלו. לבסוף, בשיחה עצמה, אנחנו מתרגמים את הרצונות שלו לחסרונות אמיתיים. כלומר, גורמים ללקוח להרגיש שזה לא רק שדרוג נחמד, אלא שהמצב הקיים שלו באמת לא מספיק טוב, והמוצר שלנו הוא זה שיפתור לו את החוסר. לדוגמה, הלקוח אומר שהוא היה רוצה שדרוג במערכת המולטימדיה ברכב שלו. בהמשך השיחה, המוכר מציג זאת כחיסרון אמיתי: האמת היא, שהמערכת ... הרבה שעות. המערכת החדשה שלנו תפתור לך בדיוק את הבעיה הזו ותהפוך את הנסיעה שלך לנוחה ובטוחה בהרבה. עכשיו הלקוח לא מרגיש רק שהוא מקבל שדרוג נחמד, אלא שהוא באמת צריך את המערכת הזו. מה חשוב לזכור בשכנוע ובמכירות? המפתח לשכנוע אפקטיבי במכירות הוא להשתמש במילים הנכונות, לשאול את השאלות בצורה נכונה, וחשוב מכל - לגרום ללקוח להרגיש שאנחנו פותרים לו בעיה אמיתית. ככל שהלקוח ירגיש שהמוצר שלנו הוא לא רק תוספת נחמדה, אלא פתרון הכרחי למשהו שחסר לו, כך הסיכוי שהוא יבצע רכישה יגדל משמעותית. כלומר, המטרה הסופית היא לעבור בתהליך המכירה מהשאלה הכללית של במה אפשר לשדרג אותך? אל התפיסה של הלקוח שלמעשה חסר לו משהו ושהמוצר שלנו הוא הפתרון המושלם לאותו חיסרון. לסיכום, כיצד להגדיל את סיכויי המכירה שלך? התחל בשאלה במה אפשר לשדרג אותך? כדי לפתוח את הלקוח. אסוף מידע על הצרכים והרצונות שלו. הובל את הלקוח לתפיסה שיש לו חיסרון אמיתי ושהמוצר שלך הוא הפתרון לכך. השימוש המדויק בשאלות ובמילים משפיע ישירות על הצלחת המכירה ועל היכולת שלך לשכנע לקוחות. הבנה עמוקה של האסטרטגיה הזו יכולה לשדרג משמעותית את כישורי המכירה שלך. איך לשכנע אנשים לקנות ממך? איך לשאול שאלות נכונות במכירות? מה ההבדל בין חיסרון לשדרוג במכירות? איך לגרום ללקוח להרגיש שיש לו צורך? כיצד להשתמש במילים מוכרות ומשכנעות? ההבדל בין מה חסר לך לבמה אפשר לשדרג אותך? כאשר ...
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי מה ההבדל בין לקוח שמחפש מחיר לבין לקוח שמחפש איכות? כאשר אדם פועל מול לקוחות בשוק העסקי, הוא צריך להבין שיש שני סוגים עיקריים של לקוחות. מצד אחד נמצאים הלקוחות שמחפשים את האיכות הטובה ביותר ללא קשר למחיר, ומהצד השני לקוחות שמחפשים את המחיר הזול ביותר, גם על חשבון האיכות. לדוגמה, יש לקוח שירצה לקנות את הרכב הכי יקר והכי איכותי שיש, כי הדבר היחיד שמעניין אותו זה שהרכב יהיה מושלם, והוא מוכן לשלם כל מחיר כדי לקבל את המוצר הטוב ביותר. לעומת זאת, יש לקוח אחר שקונה רכב פשוט כי הוא חייב, והוא יבקש את הרכב הכי זול שאפשר למצוא, כי מה שחשוב לו זה לשלם כמה שפחות, גם אם האיכות נמוכה מאוד. איך לזהות את סוג הלקוח שעומד מולך? חשוב מאוד לזהות מראש איזה סוג של לקוח עומד מולך בשלב המכירה. הלקוח שמחפש איכות יאמר לך: אני צריך שתעשה את העבודה הזאת הכי טוב שאפשר, ולא משנה כמה זה יעלה לי. מה שמטריד את הלקוח הזה הוא למצוא פתרון מושלם לצרכים שלו, והוא יהיה מוכן לשלם לך כמה שצריך. לעומת זאת, הלקוח שמחפש מחיר יגיד: אני צריך את המחיר הכי זול, אני רק מנסה לצאת ידי חובה. לקוח כזה פחות מתעניין באיכות המוצר או השירות והוא יעדיף הצעה זולה גם אם האיכות נמוכה מאוד. מדוע עסקים שמתמקדים ... הוא הגורם המרכזי. אם חשוב לך לייצר רק מוצרים איכותיים ברמה גבוהה, אתה לא יכול להציע מחירים נמוכים מספיק ללקוחות שרוצים לשלם כמה שפחות. לדוגמה, אם אתה מתעקש לייצר מוצרים טובים ויקרים, ומסרב לעשות עבודה בינונית או נמוכה, אתה תהיה חייב לפנות רק לשוק שבו הלקוחות מחפשים איכות ללא פשרות. פתרון אפשרי אחד לבעיה זו הוא לפתוח מותג נוסף שבו תייצר מוצרים פחות איכותיים וזולים ... לבין תחרות על מחיר? קיימים שני סוגי תחרות עסקית בשוק: תחרות על איכות ותחרות על מחיר. בתחרות על איכות, הלקוחות משווים את רמת האיכות של המוצרים, ולא את המחיר. לדוגמה, אם לקוח החליט לא לקנות את הרכב שאתה מוכר, זה לא יהיה בגלל המחיר, אלא כי המתחרה שלך מייצר רכב באיכות גבוהה יותר. בתחרות כזו, המתחרים שלך יהיו עסקים שמציעים מוצרים טובים ואיכותיים יותר משלך. לעומת זאת, בתחרות על המחיר, הלקוחות מתמקדים רק במחיר הנמוך ביותר ופחות באיכות המוצר. במקרה הזה, אם לקוח מחליט לא לקנות ממך, זה בגלל שיש מתחרה שמציע מחיר נמוך יותר, גם אם האיכות שלו נמוכה יותר. בתחרות ... במחירים נמוכים בשוק הזול? האם אתה מוכן להתמודד עם ספקים שמוכרים במחירי הפסד או עם מתחרים לא הוגנים? האם הלקוחות שלך מחפשים איכות או מחיר? התשובות לשאלות האלה יעזרו לך להחליט באיזה שוק להתחרות ואיך לנהל משא ומתן נכון מול הלקוחות שלך. אם אתה לא יכול לייצר מוצרים זולים, התמקד בלקוחות שמחפשים איכות. אם אתה לא יכול לייצר מוצרים איכותיים, התמקד בתחרות על המחיר. אבל תמיד חשוב להבין למה לקוח לא קונה ממך - האם זה בגלל המחיר או בגלל האיכות, כדי שתוכל לתקן ולשפר את אסטרטגיית המכירה שלך. איך למכור מוצרים יקרים? תחרותיות עסקית ניהול משא ומתן בשוק תחרותי איך להתמודד עם לקוחות שאומרים יקר לי? האם להוריד מחיר או לשפר איכות? איך לבדל את העסק בשוק תחרותי? שלום חברים האם להתחרות על איכות או על מחיר? כאשר עסק עובד עם לקוחות, עליו להבין שיש שני סוגים עיקריים של לקוחות: לקוחות שמחפשים את המוצר או השירות הכי איכותי, בלי קשר למחיר. לקוחות שמחפשים את המחיר הכי זול, גם אם זה בא על חשבון האיכות. איך לזהות את סוג הלקוח? לקוח שמחפש איכות אומר: תן לי את המוצר הכי טוב שיש, לא אכפת לי כמה זה עולה. לקוח שמחפש מחיר אומר: אני רוצה את המוצר הכי זול שאפשר, לא משנה לי האיכות כל כך. התאמת העסק לסוג הלקוח אם העסק שלך מתמקד באיכות גבוהה בלבד, לא תוכל להתחרות בשוק הזול. אם חשוב לך להציע מוצרים או שירותים ... נפרדת. תחרות על איכות מול תחרות על מחיר עסקים שמתחרים על איכות, מתמודדים מול מתחרים שמציעים מוצרים טובים יותר. הלקוחות משווים את איכות המוצרים, ולא את המחיר. לקוח יכול לדחות הצעה לא בגלל שהיא יקרה מדי, אלא כי היא לא מספיק איכותית עבורו. לעומת זאת, עסקים שמתחרים על מחיר, מתמודדים מול מתחרים שמציעים מחירים נמוכים יותר. הלקוחות משווים את המחירים ומחפשים את ההצעה הזולה ביותר. המתחרים יכולים להיות ספקים שמציעים מוצרים זולים יותר, בין אם בגלל ... מיידי. רמאים וגנבים שמוכרים בזול אך לא מספקים את המוצר באיכות סבירה. לסיכום עליך להבין האם העסק שלך פונה ללקוחות שמחפשים איכות, ללקוחות שמחפשים מחיר, או לשניהם. אם אתה מציע מוצרים איכותיים - התמקד בתחרות על איכות. אם אתה רוצה להתחרות בשוק הזול - היה מוכן להתמודד עם ספקים שמוכנים להפסיד כסף. הכי חשוב - להבין למה הלקוח לא קונה ממך: האם זה בגלל המחיר או בגלל האיכות? למידע נוסף ניתן להיכנס לאתר ולחפש: תחרותיות עסקית איך ...
תמחור מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג
תמחור מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג וכאן נחדד יותר, מה הופך מוצר ליקר עבור הלקוח. דהיינו? כאשר הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, מה זה אומר על התמחור שלנו? האם עלינו להוריד את המחיר? מה הופך את המוצר שלנו, ליקר עבור הלקוח? אז בפשוט נאמר, כי כאשר הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, הוא בעצם מתכוון לומר, שהוא לא מוכן לשלם את סכום הכסף שאנחנו מבקשים, בעבור המוצר. ולמה שהלקוח לא יהיה מוכן לשלם את המחיר שאותו אנחנו מבקשים עבור המוצר? אפשרות אחת לדוגמה יכולה להיות, משום שללקוח אין כסף לשלם על המוצר שלנו. אבל אם היה ללקוח את הכסף לשלם על המוצר, הוא היה רוכש את המוצר שלנו, אולי אפילו בסכום גבוה יותר ממה שביקשנו ממנו. אפשרות נוספת לדוגמה יכולה להיות? שיש ללקוח את הכסף לרכוש את המוצר שלנו, אבל הלקוח חושב שלא כדאי לו לרכוש את המוצר שלנו במחיר שאנחנו מבקשים, בגלל שיש לו אלטרנטיבות יותר טובות לכסף שלו. ... שהוא מעדיף לעשות בכסף שלו, שימושים אחרים, יותר מאשר לרכוש את המוצר שלנו. במקרה כזה לדוגמה, זה בעצם אומר שהלקוח לא חושב שהתועלת שהוא יקבל מהמוצר שלנו, עדיפה על פני התועלת שהוא יקבל מדברים אחרים שהוא חושב שהוא יכול ... חושב שהוא יקבל מרכישת דברים אחרים בכסף שלו, יותר מאשר לרכוש את המוצר שלנו. אפשרות נוספת יכולה להיות, שיש ללקוח את הכסף לרכוש את המוצר, + הלקוח חושב שהוא יקבל עם הכסף שלו את התועלת הטובה ביותר מרכישת המוצר שלנו, יותר מאשר אם הוא יעשה בכסף שלו שימושים אחרים, אבל הלקוח עדיין אומר שהמוצר יקר לו, כדי לנסות לקבל מאיתנו הנחה, בתהליך של משא ומתן. דהיינו, שהלקוח חושב שהתועלת שתצא לו מלהתווכח איתנו על המחיר, שווה לו את העלות שיש לו בלהתווכח איתנו על המחיר. אפשרות נוספת יכולה להיות, שיש ללקוח את הכסף לרכוש את המוצר, והלקוח חושב שהמוצר שלנו יקר, בגלל שהוא חושב שהוא יכול לרכוש את אותו המוצר בדיוק, בסכום יותר זול. או לשם הדיוק, הלקוח חושב שהוא יכול לרכוש מוצר, שיספק לו את אותן התועלות שהוא יקבל מהמוצר שלנו, בסכום יותר נמוך. ולכן הלקוח אומר שהמוצר שלנו יקר, כי הוא מבחינתו יכול לרכוש את אותו המוצר / מוצר שווה ערך, במחיר יותר זול. וכאן צריך לעשות את החלוקה הבאה, והיא, שאם ללקוח אין כסף לרכוש את המוצר, יכולה להיות לכך התייחסות מסוימת, ואם ללקוח יש את הכסף, אבל הוא חושב שעדיף לו לעשות עם הכסף שלו, שימושים אחרים, למרות שהוא לא יכול להשיג את המוצר שלנו / מוצר שווה ערך, במחיר יותר זול, הרי שבמקרה כזה, צריך לעזור ללקוח להבין יותר טוב את היתרונות של המוצר שלנו, על פני היתרונות שהוא חושב שהוא יקבל משימושים אחרים בכסף שלו. ואם הלקוח חושב שהוא יכול להשיג את אותו המוצר בדיוק, במקום אחר, ביותר זול, הרי שאנחנו צריכים להתייחס לכך בצורה שונה. ולהבין, מהם היתרונות שיש במוצר שלנו? מבחינתנו. והאם הלקוח אכן רואה ורוצה את כל היתרונות האלו, ולמרות זאת הוא חושב שהוא יכול להשיג מוצר שווה ערך במקום אחר, ... התמחור? אם באמת יש מוצר פחות או יותר זהה למוצר שלנו במחיר יותר זול. שאז מבחינה אובייקטיבית, לא כדאי ללקוח לרכוש את המוצר שלנו (עע דרופשיפינג). לעומת מצב שהלקוח לא באמת צריך את כל התועלות של המוצר שלנו, אלא רק את חלקן. לדוגמה עיוור שלא בהכרח צריך שהמוצר ... טוב ויזואלית. או שהוא לא מודע לכל היתרונות שיש למוצר שלנו, ביחס למוצרים אחרים. שאז במקרים הנל, הגיוני לחפש לקוח אחר, או להציג ללקוח עוד יתרונות שיש במוצר שלנו. במילים אחרות, כאשר הלקוח חושב שהוא יכול לרכוש מוצר זהה עבורו, במחיר יותר זול, עלינו להבין האם ועד כמה זו האמת. אם זו אכן האמת, הרי שלאורך זמן תהיה בעיה למכור את המוצר במחיר יותר גבוה ממחיר השוק. אבל אם רק הלקוח לא מבין את ערכי המוצר, או שהוא לא צריך אותם ושלכן הוא חושב שהמוצר יקר, במובן שהוא יכול להשיג ...
הצעת מחיר, סוגים של הצעות מחיר, לתת ללקוח הצעת מחיר, תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר? איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה זמן להשקיע בהכנת הצעת המחיר? כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? איך להתאים את הצעת המחיר למוצר? עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן עם לקוחות, הצעת מחיר של טווח מחיר, מתי לכתוב הצעת מחיר מפורטת? מתי לא צריך הצעת מחיר? למה צריך הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? איך להציג ללקוח את המחיר?
הצעת מחיר, סוגים של הצעות מחיר, לתת ללקוח הצעת מחיר, תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר? איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה זמן להשקיע בהכנת הצעת המחיר? כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? איך להתאים את הצעת המחיר למוצר? עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן עם לקוחות, הצעת מחיר של טווח מחיר, מתי לכתוב הצעת מחיר מפורטת? מתי לא צריך הצעת מחיר? למה צריך הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? איך להציג ללקוח את המחיר? וכאן נסביר תוך כמה זמן לתת הצעת מחיר ללקוח? והאם חשוב לתת ללקוח הצעת מחיר כתובה? ומתי חשוב לפרט כמה שיותר את הצעת המחיר ללקוח? וברגע שלקוח מבקש ממך לקבל הצעת מחיר, האם להגיב ללקוח מיד? האם לתת ללקוח את הצעת המחיר אחרי זמן מסוים? וכמה זמן להשקיע בהכנת הצעת מחיר ללקוח? ועוד. אז ברמת העיקרון צריכים להבין את הדבר הבא, והוא שיש שירותים ומוצרים שלא באמת צריכים עבורם הצעת מחיר. ... לא תרצה אל תקנה. זה הכל. אבל צריכים להבין, שיש מוצרים ושירותים, שהם יותר מורכבים. בפרט מוצרים בהתאמה אישית ללקוח / custom made. דהיינו, מוצרים שהם לא מוצרי מדף אלא מוצרים שהם מותאמים באופן אישי לצרכים של הלקוח הספציפי. לדוגמה נגר שמכין ארון ספציפי להזמנה ספציפית של לקוח ספציפי. המוצר הוא לא מוצר מדף, אלא הוא מיוצר באופן ספציפי עבור המידות והצרכים הספציפיים של הלקוח. וככל שהלקוח שלך מבקש ממך מוצר יותר מורכב ויותר שמותאם אישית לצרכים שלו כלקוח, כך זה מגדיל את העלות שלך כבעל עסק, להכין את הצעת המחיר ללקוח. כי אתה צריך להציע מחיר ללקוח, עבור העבודה שהוא רוצה שתבצע לו. ואתה לא רוצה לתת מחיר זול מידי כדי שאתה לא תידפק מכך ואתה ... מידי, כי אז אולי תאבד את העבודה. ולכן אתה תרצה לעשות כל מיני חישובים של העלויות שלך, כדי לתת ללקוח שלך הצעת מחיר שנראה לך שהיא טובה לך וגם ללקוח שלך. דהיינו, יש עלות בהכנת הצעת מחיר ללקוח. ועד כאן בעצם הבנו, שככל שהמוצר יותר מורכב ויותר מותאם אישית ללקוח, כך צריך להכין ללקוח הצעת מחיר יותר מותאמת אישית. במילים אחרות, ככל שהמוצר שאתה מספק הוא יותר מותאם אישית לצרכי הלקוח וככל שהוא יותר מורכב, כך יותר הגיוני שצריכים לעשות חישובים כדי לתת ללקוח הצעת מחיר שתהיה הגיונית לכל הצדדים. נקודה נוספת שצריכים להתבונן בה, היא, מאחר שיש עלות להכין הצעת מחיר ללקוח ומאחר שלא בטוח שתקבל מהלקוח את העבודה, לכן צריכים לשאול, כמה משאבים עליך להשקיע בהכנת הצעת המחיר ללקוח. כי אם לדוגמה בן אדם בא לקבלן ומבקש ממנו לתת לו הצעת מחיר לבניית בית. אז תהליך הצעת מחיר ... לבדוק את כל התוכניות, כמויות, מפרטים, עבודות גמר, מחירים, עלויות וכולי. אז האם וכמה הגיוני להשקיע בהכנת הצעת המחיר ללקוח? וכמובן שאין לזה תשובה ברורה ומוחלטת. והכל זה בהתאם לאפשרויות שלך. וככל שיש לך פחות אפשרויות, כך עליך להשקיע יותר בעלויות שלך וכולי. אבל יש לזה מספר פתרונות אפשריים. יש לדוגמה פתרון אפשרי, שהוא לגבות כסף מהלקוח שלך, בתמורה לכך שאתה מספק לו הצעת מחיר. וזה כמובן אפשרי רק למי שיש לו מספיק לקוחות שיהיו מוכנים לשלם לו כסף בתמורה לזה שהוא מכין להם הצעת מחיר. כמובן שבהצעת המחיר שאתה מכין ללקוח, אם אתה גובה עליה כסף, הרי שהצעת המחיר עצמה כנראה תספק ללקוח שלך ערך, גם אם הוא לא יזמין ממך את העבודה. דהיינו, הצעת המחיר שלך עשויה לעזור ללקוח להבין מה בדיוק הוא צריך. כך שבעצם הגיוני לבקש מהלקוח שלך, כסף, בתמורה לזה שאתה מכין לו הצעת מחיר. אבל זה כמובן פתרון שלא מתאים לרוב ככל בעלי העסקים ...
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך? והפעם אסביר את העניין של הכאב של הלקוח והעניין של הצורך של הלקוח. ואסביר מתי לא צריך להתמקד בכאב ובצורך של הלקוח, אלא במשהו אחר? אז ברמת העיקרון, אתה רוצה למכור ללקוח X. והכאב של הלקוח, פירושו, הדבר שכואב ללקוח שבגללו הוא אולי רוצה לרכוש את המוצר שלך. לדוגמה אתה רוצה למכור ללקוח שלך רכב חדש. ונניח שאחרי איתור צרכי לקוח, אתה יודע שהכאב של הלקוח שבגללו הוא רוצה לרכוש רכב חדש, הוא כי הוא רוצה רכב בלי תקלות, כי הרכב הישן שלו, עושה לו הרבה תקלות. במילים אחרות, הכאב של הלקוח, הוא בעצם הסיבה של הלקוח שבגללה הוא מתעניין ושוקל לרכוש את המוצר שלך. אז אם אתה רוצה למכור ללקוח מוצר כלשהו, האם הגיוני שתדבר איתו על הכאב שלו ועל הצרכים של הלקוח שלך או על סיפורים אחרים כלשהם? תשובה: לכאורה נראה שהגיוני שתדבר עם הלקוח על הכאב שלו ועל הצורך שלו ועל הסיבה המרכזית שבגללה הוא רוצה לרכוש את המוצר שלך. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכב, ונניח שאתה שונה מהמתחרים שלך ב 5 דברים שונים. ואתה יודע שהלקוח שלך רוצה לרכוש רכב חדש, בגלל שהוא חושב שברכב חדש אין תקלות. האם הגיוני שתתמקד במשהו שלא קשור לכאב של הלקוח, או שהגיוני שתדבר עם הלקוח, על זה שהרכב חדש ללא תקלות וכיוב? אז התשובה הנכונה היא, שצריך לעשות הפרדה בין מה הכאב של הלקוח, לבין על מה צריך לדבר עם הלקוח כדי שהוא יסגור עסקה. והכאב של הלקוח, הוא רק אפשרות אחת בלבד, שבגללה יתכן שהלקוח יסגור איתך עסקה. אבל לפעמים יתכן שאתה תצטרך לדבר עם הלקוח על משהו אחר, שהוא לא הכאב של הלקוח, אבל שרק אם תדבר עליו, רק אז הלקוח יסגור איתך עסקה. בגלל שאתה יכול גם ליצור כאב ללקוח שלא ...
אימון לזוגיות, מאמן לזוגיות, בירור צרכי לקוח, איך למצוא זוגיות, לא מוצא זוגיות, חיפוש זוגיות, חסימה זוגיות, לא מצליח למצוא זוגיות, מאמן אישי לזוגיות, הכרויות, דייטים, להכיר בחורה
אימון לזוגיות, מאמן לזוגיות, בירור צרכי לקוח, איך למצוא זוגיות, לא מוצא זוגיות, חיפוש זוגיות, חסימה זוגיות, לא מצליח למצוא זוגיות, מאמן אישי לזוגיות, הכרויות, דייטים, להכיר בחורה
אימון לזוגיות, מאמן לזוגיות, בירור צרכי לקוח, איך למצוא זוגיות, לא מוצא זוגיות, חיפוש זוגיות, חסימה זוגיות, לא מצליח למצוא זוגיות, מאמן אישי לזוגיות, הכרויות, דייטים, ... מתאימה מתוך כל האפשרויות הקיימות? אליעד מתאר את החשיבות של שני אלמנטים עיקריים בתהליך החיפוש אחר זוגיות: הגדלת החשיפה ללקוחות פוטנציאליים, כלומר, להכיר כמה שיותר אנשים חדשים. שיפור המיומנות האישית ביצירת קשרים ובהצגה עצמית, כדי למקסם את הסיכוי ליצירת ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה וכאן אבאר, איך אפשר לטפל בהתנגדות של הלקוח, על ידי זה שמחלישים את ההתנגדות של הלקוח. וכדי להחליש את ההתנגדות של הלקוח, לשם כך יש להבין, מהיכן ההתנגדות של הלקוח שואבת את כוחה. וההתנגדות של הלקוח שואבת את כוחה, מהסיבה שלה. זא אם הלקוח אומר לדוגמה אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי הוא יקר. אז במקרה כזה, ההתנגדות של הלקוח, היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. והסיבה להתנגדות שלו, היא שהמוצר הוא יקר בעיניו. זא ההתנגדות של הלקוח, נובעת והכוח שלה נמצא בסיבה שלה, שהיא המחיר של המוצר. או לדוגמה הלקוח אומר המוצר לא מתאים לי, כי אני לא צריך אותו כרגע. אז ההתנגדות של הלקוח, היא שהמוצר לא מתאים לו. והסיבה לכך היא, שהוא אומר שהוא לא צריך כרגע את המוצר. והרעיון הוא, שהסיבה ... של ההתנגדות שלו. ויש לדעת ולהבין, שכל רעיון שואב את כוחו, מהסיבה שעליה הוא נשען. וכאשר חוזרים על הסיבה שהלקוח הסביר למה הוא מתנגד לרכישת המוצר, הרי שבכך בעצם מחזקים את ההתנגדות של הלקוח למוצר. וזה בעצם אומר, שאם הלקוח אומר שהוא מתנגד לרכישת המוצר מסיבה כלשהי, אז לפעמים רצוי מאוד להמשיך לנהל איתו את השיחה, כאשר אפשר לחזור על ההתנגדות שלו, אבל רצוי מאוד להשמיט את הסיבה שבגללה הוא התנגד לרכישת המוצר. דהיינו, אם הלקוח אומר לדוגמה אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי אין לי כרגע מספיק כסף, אז אפשר להמשיך איתו את ... את המוצר. האם אתה חושב שיש דרך שבכל זאת תקנה את המוצר?. וההבהרה שלי כאן, היא לא מה לומר ללקוח שמתנגד לרכישת המוצר, אלא מה לא לומר ללקוח שמתנגד לרכישת המוצר. והמסר שלי הוא, שגם אם אתה מוכרח לחזור על ההתנגדות של הלקוח. תשתדל מאוד שלא לחזור על הסיבה שבגללה הוא הביע את ההתנגדות שלו לרכישת המוצר. כי ברגע שחוזרים אחרי סיבה ... את ההתנגדות. אבל צריך לשים לב, שמצד שני, אם תחזור על ההתנגדות בצורה ברורה מידי, ובלי לתת שום סיבה, הלקוח עוד בטעות יכול לחשוב, שההתנגדות שלו היא התנגדות מחויבת. דהיינו, שהוא ירגיש בטעות, שכאילו ההתנגדות שלו, היא עובדה ברורה בשטח, בלי שום אפשרות לערעור. כי ברגע שמצמידים להתנגדות של הלקוח, את הסיבה להתנגדות, זה בעצם אומר, שההתנגדות היא רק התנגדות אפשרית, בגלל סיבה כלשהי. אבל היא לא התנגדות מחויבת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לקוח, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, משא ומתן, מכירות בנושאי לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 16_08_2025 השעה 17:45:54 - wesi28