אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוח, NLP מכירות, להתמודד עם התנגדות מכירה, לשכנע אשה, NLP למטפלים, איך לשכנע את ההורים, NLP התניה, איך לנצח בוויכוח, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, שיפור יכולת הדיבור, הצלחה בשכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, שאלה איך לשכנע, איך ליצור הזדהות, NLP שפע, לשכנע אנשים להגיד כן, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, מדריך ל nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, NLP ערכים, שפת גוף, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, nlp בעברית, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, NLP עובד, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, אימון אישי לפוליטיקאים, הדרכת אנשי מכירות, nlp קורס, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, שיווק ומכירות, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, טכניקות משא ומתן, איך לשכנע את חברה שלך, התנגדויות במכירה, לנסח טקסט משכנע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור, הדרכת אנשי מכירות, למה המוצר יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח, כשלים בתהליך מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? איך להדריך אנשי מכירות? יעוץ מכירות
... גם הבטוח ביותר, החסכוני ביותר, או אפילו הכי ידידותי לסביבה. כל יתרון נוסף זה יכול להיות גורם מכריע בהחלטת הלקוח לרכוש את הרכב. אם איש המכירות לא מודע לכך, הוא למעשה מפספס הזדמנות קריטית למכור את המוצר בקלות רבה ... או במחיר גבוה יותר. מדוע אנשי מכירות חייבים להכיר את היתרונות לעומק? כאשר מוצר נמכר במחיר גבוה, לעיתים קרובות הלקוחות יביעו התנגדות בשל המחיר. איש מכירות שאינו מבין לעומק את הסיבות לתמחור הגבוה, עלול להתקשות להסביר את היתרון האיכותי ללקוח ולהיתקל בקושי להתמודד עם התנגדות מסוג יקר לי. במקרים כאלו, איש המכירות עלול להתבלבל, לא לדעת כיצד לענות, או אפילו לשדר ללקוח את התחושה שהמוצר באמת אינו שווה את המחיר הגבוה, ושהתמחור הוא שרירותי או מוגזם. אליעד מדגיש שהסיבה לכך שהמוצר ... יחסי למוצר זול יותר. איש מכירות שמכיר את הפרטים האלו לעומק ומבין את הסיבות האמיתיות לתמחור הגבוה, יכול להסביר ללקוח בביטחון שהמחיר הגבוה מוצדק לחלוטין, ושהוא נובע מאיכות ייצור גבוהה, רכיבים מעולים או טכנולוגיה מתקדמת. לקוח שיבין שמדובר בתמחור שנובע מאיכות ולא מניצול, יהיה מוכן לשלם מחיר גבוה יותר וירגיש שהוא מקבל ערך אמיתי תמורת ... החברה משקיעה משאבים ואנרגיה רבים בפיתוח מוצר איכותי ויקר, אבל במכירה לא מנצלים את ההשקעה הזו כדי להצדיק בפני הלקוח את המחיר הגבוה. לכן, חשוב שהמכירות יהיו מסונכרנות לחלוטין עם הפיתוח. אנשי המכירות חייבים להכיר היטב את כל הפרטים והיתרונות של המוצר, ובמיוחד את אלו שמצדיקים את התמחור הגבוה, כדי שהם יוכלו להעביר את המידע הזה ללקוח בצורה ברורה ומשכנעת. איך ניתן לשפר את תהליך המכירה של מוצרים יקרים? כדי לשפר את תהליך המכירה, אליעד מציע ... היתרונות של המוצר, את עלויות הייצור ואת הסיבות המדויקות לתמחור הגבוה. הדרכות כאלו יאפשרו לאנשי המכירות לתת תשובות טובות ללקוחות שמתלוננים על המחיר, ולשכנע אותם שהמחיר הוא פונקציה של איכות ולא של ניסיון לגרוף רווחים מוגזמים. באופן כללי, אליעד ... שבו איש המכירות מבין בדיוק מה הוא מוכר, יודע בדיוק אילו יתרונות יש במוצר, ויכול להסביר אותם בבירור ובביטחון ללקוח. איך למכור מוצרים יקרים? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות למחיר גבוה? איך לתמחר מוצר בצורה נכונה? הדרכת אנשי מכירות מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח מה לענות ללקוח שאומר שהמוצר יקר לו?
איך לספר על עצמך? איך לענות לשאלה ספר לי על עצמך? איך לדחות את השאלה ספר לי על עצמך? איך להציג את עצמך? פרזנטציה עצמית, שיווק עצמי, פגישת היכרות עם אנשים, איך להתאים את התשובה ללקוח? מתי לספר על עצמך? איך לשווק את עצמך?
איך לספר על עצמך? איך לענות לשאלה ספר לי על עצמך? איך לדחות את השאלה ספר לי על עצמך? איך להציג את עצמך? פרזנטציה עצמית, שיווק עצמי, פגישת היכרות עם אנשים, איך להתאים את התשובה ללקוח? מתי לספר על עצמך? איך לשווק את עצמך?
... לי על עצמך? איך להציג את עצמך? פרזנטציה עצמית, שיווק עצמי, פגישת היכרות עם אנשים, איך להתאים את התשובה ללקוח? מתי לספר על עצמך? איך לשווק את עצמך? איך נכון לענות לשאלה ספר לי על עצמך בפגישת היכרות? כאשר נמצאים בפגישת היכרות עם אדם חדש, בין אם מדובר בראיון עבודה, פגישה עסקית, שיחה עם לקוח או אפילו דייט, אחת השאלות הנפוצות ביותר היא ספר לי על עצמך. למרות שנראה שזו שאלה פשוטה, אליעד כהן ... איך להציג את עצמך בפגישת היכרות? איך לשווק את עצמך נכון? פרזנטציה עצמית אפקטיבית איך להתאים את התשובה שלך ללקוח או למעסיק? איך לשלוט במידע שאתה חושף בשיחה? פגישת היכרות - איך לספר על עצמך נכון? שלום חברים הרבה פעמים אנחנו מנהלים פגישת היכרות עם אדם אחר, בין אם מדובר בראיון עבודה, שיחה עם לקוחות, שותפים עסקיים, עובדים, דייטים, או כל סיטואציה אחרת. בדינמיקה של פגישת היכרות, נהוג לשאול: ספר לי על עצמך, ואז ...
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
... מציעים יותר ערך, יהיו יקרים יותר. לדוגמה, אם מדובר בשירות או במוצר עם תוספות כמו אחריות מורחבת או שירות לקוחות איכותי יותר, המחיר יעלה. איך לנהל משא ומתן על המחיר? כאשר אנו רוצים לשלם מחיר נמוך יותר, ישנן מספר ... עלויות הייצור המחיר הגבוה יכול להיות בגלל שהמוצר עשוי מחומרים איכותיים יותר. שירות סביב המוצר הוצאות נוספות כמו שירות לקוחות, אחריות או תמיכה טכנית יכולים להוסיף לערך המוצר. האם מחיר נמוך תמיד טוב? לא תמיד מחיר נמוך מהווה יתרון. ... המוצר עשוי מחומרים טובים יותר. השירות סביב המוצר, כמו אחריות או תמיכה, מוסיף ערך למוצר. ככל שניתן לשכנע את הלקוח שהמחיר משקף ערך אמיתי, כך יהיה קל יותר להצדיק מחיר גבוה. האם מחיר נמוך תמיד טוב? מחיר נמוך אינו תמיד יתרון. מחיר נמוך יכול לשדר ללקוח מסרים שליליים: המוצר פחות איכותי. המוכר נואש לעסקה בגלל בעיות פיננסיות. השירות או האחריות יהיו פחות טובים. לכן, כאשר ... אפשר לשאול: למה הוא גובה פחות? האם הוא משתמש בחומרים פחות איכותיים? האם הוא על סף פשיטת רגל? לפעמים לקוחות יעדיפו לשלם יותר כדי לקבל ביטחון ואיכות. שימוש באסטרטגיות אלו במשא ומתן היכולת לנהל משא ומתן טוב תלויה בהבנה ... התנגדויות מכירה, אסטרטגיות במשא ומתן, הצעת מחיר, תמחור מוצר, מוצרים זולים, מוצרים יקרים, למה מישהו זול? למה מישהו יקר? לקוח שאומר יקר לי, למה זה כזה יקר? למה זה כל כך יקר? במה תלוי המחיר של המוצר, איך נקבע ...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 2
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 2 אז למה בעצם לאתר את צרכי הלקוח? למה חשוב לאתר את צרכי הלקוח? כאשר איש המכירות רוצה לבצע תהליך של מכירה, עליו לאתר את צרכי הלקוח. דהיינו, על איש המכירות לאתר ולמצוא את הצרכים של הלקוח, שבאמצעותם איש המכירות יכול להגדיל את הסיכוי שלו לבצע מכירה מוצלחת. ונתחיל באופן הפשוט ביותר. לקוח נכנס לחנות למוצרי חשמל. איש המכירות צריך לנסות להבין מה המוצר שאותו הלקוח צריך, כדי להפנות את הלקוח למוצר שהוא צריך. במילים אחרות, איתור צרכי הלקוח, משמש בראש ובראשונה כדי לעזור להתאים את המוצר אל הלקוח. דהיינו, אם לאיש המכירות יש מגוון של מוצרים שאותם הוא יכול למכור ללקוח ולא רק מוצר אחד בלבד, הרי שכדי שנגדיל את הסיכוי לכך שתתבצע עסקה, עלינו לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר. וכדי שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר, על הלקוח לחשוב שהוא רוצה את המוצר. וכדי שהלקוח ירצה את המוצר, לשם כך עלינו להציע ללקוח את המוצר שיש יותר סיכוי שהוא ירצה את אותו המוצר. וזה אפשרי על ידי זה שמבינים את הצרכים של הלקוח, ואז אפשרי להתאים ללקוח את המוצר שלו. דהיינו, אם יש לך כמה מוצרים שאותם אתה מוכר, הרי שעליך לאתר את צרכי הלקוח. בגלל שרק כך תוכל להתאים את המוצר שאותו אתה רוצה למכור אל הלקוח. אבל מה קורה אם יש לך רק מוצר אחד שאותו אתה מוכר ללקוח? מה קורה אם הלקוח מתעניין אך ורק במוצר ספציפי שאתה מוכר? מה קורה אם הלקוח לא מוכן לשמוע על שום מוצר אחר אלא אך ורק על מוצר ספציפי, למה גם במקרה כזה מאוד חשוב לאתר את צרכי הלקוח? התשובה לכך היא, משום שבאמצעות איתור צרכי הלקוח, ניתן להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירכוש את המוצר הספציפי שעליו אנחנו מדברים. בגלל, שבמה תלוי אם הלקוח ירכוש את המוצר? זה תלוי בכך שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר. וזה עצמו במה תלוי? זה תלוי בכך שהלקוח יחשוב שהמוצר הספציפי מתאים לצרכים שלו. וזה עצמו תלוי גם במידע שאותו איש המכירות יעביר ללקוח. כי גם אם אנחנו רוצים למכור מוצר אחד ספציפי בלבד וגם אם אין לנו אפשרות להציע ללקוח מוצר אחר, הרי שאת אותו המוצר ניתן להציג בהמון דרכים שונות. משום שכל מוצר שאותו אנחנו מוכרים, יש לו ... וכולי. כך שבעצם כל מוצר ניתן למכור אותו במגוון רחב של צורות ודרכים. ולכן חשוב מאוד לאתר את צרכי הלקוח, כדי לדעת איך להתאים את המוצר ללקוח, כדי להגדיל את הסיכוי שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר.
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 3
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 3 ואיך לאתר את צרכי הלקוח? כאן זה חלק יותר מורכב. כי את צרכי הלקוח אפשרי לאתר במגוון רחב של צורות ודרכים. כאשר לכל דרך יש יתרונות וחסרונות וגם רמות קושי שונות. והדרך הפשוטה ביותר לאתר את צרכי הלקוח, היא כמובן לשאול את הלקוח באופן פשוט וישיר, מה אתה צריך? מה אתה מחפש? וכיוב. במילים אחרות, לאתר את צרכי הלקוח, באמצעות זה ששואלים את הלקוח בצורה ישירה ופשוטה, מה אתה צריך? לשיטה הזאת יש כמובן יתרון, בגלל שהיא פשוטה וברורה. אבל יש לה גם כל מיני חסרונות. חיסרון אחד לדוגמה בלשאול את הלקוח מה הוא צריך, היא בכך שהרבה פעמים הלקוח חושש מכך שמנסים לרמות אותו ומנסים למכור לו משהו שהוא לא באמת צריך וכולי. והרבה פעמים הלקוח לא באמת יספר לנו מה באמת הצרכים שלו, בגלל שהוא חושש מכך שאיש המכירות ישתמש במידע שהלקוח מסר לו, כדי למכור ללקוח מוצר שלא באמת מתאים לו וכיוב. או במילים אחרות, זה בעייתי לאתר את צרכי הלקוח רק באמצעות לשאול את הלקוח בצורה ישירה מה הוא צריך, משום שהלקוח עצמו לא תמיד ירצה לחשוף בפני איש המכירות את הצרכים שלו כלקוח. אז איך לפתור את הבעיה הזאת? זה כמובן אפשרי באמצעות יצירת אמון עם הלקוח, שזה כמובן נושא אחר שהסברתי עליו במקומות אחרים, לגבי איך ליצור אמון עם לקוח וכולי. כמו כן, הלקוח עצמו לא תמיד מבין מה בדיוק הוא צריך. הלקוח עצמו לא תמיד מודע לכל השיקולים שלו ולכל המחשבות והספקות שלו, לגבי רכישת המוצר. והתופעה הזאת מאוד נפוצה כמובן, ... הוא רוצה וצריך בתת המודע שלו. כך שגם זו סיבה לכך שלא כדאי לסמוך אך ורק על המידע שמתקבל מהלקוח, לגבי הצרכים של הלקוח. אז אם לא נשאל את הלקוח מה הוא צריך ואם לא נסמוך על מה שהלקוח אומר לגבי מה שהוא צריך, איך בעצם נוכל לדעת מה הצרכים של הלקוח? כאן התשובה היא פשוטה ומורכבת. התשובה לכך היא שכדי לאתר את צרכי הלקוח בצורה עקיפה בלי לשאול את הלקוח מה הוא צריך וכדי לדעת מה הלקוח באמת צריך, גם בלי קשר למה שהלקוח אומר שהוא צריך וגם בלי לסמוך על מה שהלקוח אומר, לשם כך צריך את היכולת להסיק דבר מתוך דבר. וזה כמובן תהליך ויכולת נרכשת, שבה לוקחים את המידע שידוע לנו על הלקוח, גם באמצעות מה שהלקוח אומר לנו על מה שהוא צריך וגם באופן כללי ממה שאנחנו יודעים על הלקוח, לדוגמה איך שהוא נראה / נשמע וכיוב, ומכך עלינו להסיק מה הלקוח צריך / רוצה וכולי. ויש כאן כמובן ...
איך להפוך שאלה סגורה לשאלה פתוחה? איך לענות תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לתת תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לשתול ספק ללקוח? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פרונטאלית? מכירה טלפונית, תיאום פגישות, תשובה סגורה, תשובה פתוחה, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית?
... שאלה סגורה לשאלה פתוחה? איך לענות תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לתת תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לשתול ספק ללקוח? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פרונטאלית? מכירה טלפונית, תיאום פגישות, תשובה סגורה, תשובה פתוחה, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? כאשר מנסים בשיחת טלפון, לתאם פגישה פיזית פרונטאלית, צריכים להעביר ללקוח את המסר התת הכרתי שיש מידע נוסף שהוא יכול לקבל אותו רק בפגישה פיזית ושכדאי לו לקבל אותו בפגישה פיזית. ולפעמים הלקוח שואל בטלפון שאלה ספציפית מאוד סגורה ומדוייקת והלקוח מצפה לתשובה מאוד ספציפית לגבי השאלה שלו, ואז איש המכירות נכנס למלכודת שבה מצד אחד הוא כאילו צריך לתת ללקוח תשובה סגורה לשאלה סגורה של הלקוח, אבל מצד שני אם הלקוח יקבל תשובה סגורה לשאלה הסגורה שלו, אז למה לו כלקוח להגיע לפגישה פיזית. כי הפגישה הפיזית מתקיימת, רק כדי לקבל מידע נוסף, שלא ניתן לקבל אותו טלפונית. אז איך בעצם אפשרי לקחת שאלה סגורה של לקוח ולהפוך אותה לשאלה פתוחה שתעורר אצל הלקוח סקרנות להגיע לפגישה פיזית? והתשובה לכך היא, על ידי זה שהופכים את השאלה הסגורה של הלקוח, לשאלה יותר פתוחה ופחות סגורה עם מגוון של תשובות אפשריות. לדוגמה, נניח שהלקוח שואל כמה זה עולה אז תשובה סגורה תהיה זה עולה X. אבל תשובה פתוחה תהיה בסגנון של יש לנו ... וכיוב, שצריך להתאים אליך אישית כדי לדעת כמה בדיוק זה עולה. ועיקר המבנה של העצה הוא, שצריכים ואפשרי לתת ללקוח תשובה סגורה ומדוייקת, אבל להוסיף לו עוד מידע, שיגרום לו להבין שאין במה שנאמר לו כדי למצות את כל ... שאפשרי לתת לו. כגון על ידי זה שעונים את התשובה בצורה מורחבת עם כל מיני אפשרויות וכיוב, שמנסים לשתול ללקוח במוח מחשבה, שהתשובה מורכבת מידי לטלפון ושהוא צריך להגיע לפגישה. או לדוגמה בדרך עוד יותר מתקדמת, אפשרי לקחת את השאלה הסגורה של הלקוח ולהפוך אותה לשאלה יותר פתוחה. לדוגמה כמה זה עולה. אז אפשרי להגיב רק ברשותך, האם אתה מתכוון לשאול לגבי ... וכיוב. וכאן כמובן שהמצאתי משהו שהוא לא בהכרח רלוונטי, אבל המהות היא כזאת. קח את השאלה הסגורה והספציפית של הלקוח, תשאל את עצמך, לאיזה פירושים אפשריים הלקוח עשוי להתכוון בשאלה שלו? למה לדעתך הלקוח שואל את השאלה שלו? מה הסיבות שלדעתך בגללן הלקוח שואל את השאלה שלו? לאיזה כיוונים לדעתך הלקוח יכול לקחת את השאלה שלו? ועכשיו, במקום לתת ללקוח תשובה סגורה לשאלה הסגורה שלו, באפשרותך להשיב לו גם בשאלה על השאלה שלו, האם אתה מתכוון לשאול X או Y וכיוב. וכמו שנאמר בהגדה של פסח? ושאינו יודע לשאול, תלמד אותו לשאול. כי הרבה פעמים הלקוח עצמו לא יודע להסביר מה הוא רוצה לדעת. והוא שואל שאלה סגורה בתום לב. ועליך כאיש מכירות, לקחת את ... לכמה שאלות סגורות, כדי לפתוח את השאלה שלו וכולי. והמבנה של העצה הזאת הוא, לקחת את השאלה הסגורה של הלקוח ולהפוך אותה למגוון של שאלות סגורות / פתוחות נוספות, להראות ללקוח שיש כאן המון על מה לדבר ושיגיע לפגישה ושלא יסתפק בתשובות סגורות לשאלות סגורות.
איך לאהוב למכור? אופי של איש מכירות? למה קשה למכור? למה אני לא אוהב לעבוד במכירות? איזה אופי צריך כדי לעבוד במכירות? איך להצליח למכור? איך להשיג אופי של איש מכירות? קושי רגשי למכור? קושי רגשי בטיפול בהתנגדויות מכירה? למה קשה לי למכור ללקוחות?
... למכור? איך להשיג אופי של איש מכירות? קושי רגשי למכור? קושי רגשי בטיפול בהתנגדויות מכירה? למה קשה לי למכור ללקוחות? אז רוב האנשים לא אוהבים לעבוד במכירות ממגוון רחב של סיבות. וכאן נתמקד ב 2 סיבות מרכזיות, שהן משלימות ... בהתנגדות ולהיות במצב של קונפליקט ולא של הרמוניה. 2 - איש מכירות עשוי להרגיש שהוא אדם רע, בגלל שכאשר הלקוח הפוטנציאלי מתנגד למכירה, אז בעצם איש המכירות כאילו עושה רע לאדם שאומר שהוא לא רוצה לרכוש, כי איש המכירות מתנגד להתנגדות של הלקוח, ואיש המכירות נכנס לקונפליקט עם הלקוח, והלקוח מתנגד לאיש המכירות והלקוח רואה באיש המכירות אדם רע, שאיש המכירות דואג לעצמו ולא ללקוח. ואז איש המכירות מרגיש רע מכך שהוא נתפש כאדם רע, בעיני הלקוח. בקיצור, 2 סיבות שבגללן קשה למכור. 1 - כל עניין הטיפול בהתנגדויות, שהוא קשה ברמה הרגשית, בגלל שנמצאים במצב של קונפליקט. 2 - כל עניין התחושה שעושים רע ללקוח, מכך שנלחמים בהתנגדות שלו. כי הלקוח לא רוצה לרכוש, ואנחנו מנסים לשכנע אותו לרכוש נגד רצונו וכולי. לכל זה נוסיף גם את העניין של חוסר ... בהתנגדויות. אבל ברמה הרגשית אפשרי להסתכל על הדברים מנקודת המבט הבאה. צריך לעשות הפרדה, בין מצב שבו אנחנו חושבים שהלקוח רואה את האמת, לגבי המוצר שלנו ולגבי ההתנגדויות שלו, דהיינו, שהלקוח באמת מבין את המוצר ושהלקוח באמת מבין את כל האמת מאחורי ההתנגדויות שלו. ואז, אם הלקוח לא רוצה לרכוש, אז אפשרי לבחור האם ועד כמה רוצים להתעקש עם הלקוח שהוא ירכוש בכל מקרה נגד רצונו הנוכחי. לבין מצב שבו הלקוח לא רואה את האמת, לגבי המוצר שלנו, דהיינו, שהלקוח לא באמת מבין את המוצר. וגם הלקוח לא באמת רואה את האמת לגבי ההתנגדויות מכירה שלו, דהיינו, שהלקוח מעלה התנגדויות שאם הוא יתבונן בהן הוא יראה שהן לא מדויקות מסיבות שונות. כי הן לא תמיד נכונות / נכונות חלקית וכיוב. כך שיש לנו כאן 2 מצבים של התנגדות מכירה, 1- כאשר הלקוח רואה את כל האמת. 2 - כאשר הלקוח לא רואה את כל האמת. הכל כמובן מנקודת המבט של איש המכירות. ואז אפשרי לעשות את החלוקה הבאה, אם איש המכירות חושב שהלקוח רואה את האמת ואת כל האמת לגבי המוצר ולגבי ההתנגדויות שלו וכולי, אז במקרה כזה אכן יותר הגיוני לומר שצריך / אפשרי לשחרר מלנסות לשנות את דעתו של הלקוח. כי זה עושה רע ללקוח. שמנסים לשנות את הרצון של הלקוח. למרות שגם כאן אפשרי לנתח כל מיני זוויות שונות ומצבים שונים של מה בדיוק מדובר, האם זה באמת רע וכולי. לעומת זאת? רוב ככל התנגדויות המכירה, הן בגלל שהלקוח לא רואה ולא מבין את כל האמת לגבי המוצר, לגבי הערכים של המוצר, לגבי הטוב שהמוצר יכול לעשות לו. או בגלל שהלקוח לא רואה את כל האמת לגבי ההתנגדויות מכירה שלו, דהיינו, שהלקוח מעלה התנגדויות, שאם הוא יתבונן בהן, הוא יראה שההתנגדות שלו לא באמת נכונה. לדוגמה, לקוח שאומר המוצר יקר לי. האם באמת הלקוח מבין מה המוצר, כמו שהמוכר מבין מה המוצר? האם באמת הלקוח מבין מה כל אפשרויות המימון שלו כלקוח והיכולת הכלכלית שלו לגבי ביצוע הרכישה? וכולי. ואז במקרה כזה שהלקוח לא נמצא בנקודת האמת לגבי העסקה, הרי שבמצב כזה איש המכירות עושה טובה גדולה ללקוח בכך שהוא מתמודד עם התנגדויות הרכישה של הלקוח. כי הלקוח עלול להפסיד את הטוב שהמוצר שלנו יכול לעשות לו, רק בגלל שהלקוח לא רואה את האמת. ואז במצב כזה אנחנו עושים טובה גדולה ללקוח כאשר אנחנו מנסים לגרום ללקוח לראות את האמת לגבי המוצר שלנו, כדי שהלקוח יוכל לבחון את האמת, האם הוא רוצה או לא רוצה את המוצר? אחרי שהוא יראה את כל האמת לגבי המוצר. כמו כן יש להוסיף, כי מצד האמת, איש המכירות עושה חסד גדול עם הלקוח שמסרב לרכוש, כאשר איש המכירות מטפל בהתנגדויות הרכישה של הלקוח. כי איש המכירות מלמד את הלקוח לחשוב, לבדוק מה ...
תמחור, איך לדעת מה התקציב של הלקוח? איך לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו? איך לדעת מה התקציב של הלקוח? איך לתמחר מוצר ללקוח? איך לגלות מה התקציב של הלקוח? איך לחשוף את התקציב של הלקוח? איתור צרכי הלקוח, איתור התקציב של הלקוח
תמחור, איך לדעת מה התקציב של הלקוח? איך לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו? איך לדעת מה התקציב של הלקוח? איך לתמחר מוצר ללקוח? איך לגלות מה התקציב של הלקוח? איך לחשוף את התקציב של הלקוח? איתור צרכי הלקוח, איתור התקציב של הלקוח וכאן אסביר, לגבי איך לדעת מה התקציב של הלקוח, כאשר מנהלים משא ומתן עם לקוח, או כאשר נמצאים באיתור צרכי הלקוח. וכאשר מדברים על התקציב של הלקוח, במובנים מסוימים יש כאן ניגוד אינטרסים בין המוכר לבין הקונה. כי המוכר ירצה לדעת מה התקציב של הלקוח ממגוון של סיבות, לדוגמה כדי להתאים ללקוח את המוצר המתאים בטווח המחירים של התקציב של הלקוח. כגון לדוגמה שיש למוכר מספר מוצרים בטווחי מחיר שונים והוא ירצה לדעת אילו מוצרים להציע ללקוח, שיכולים להתאים ללקוח גם ביחס לטווח המחיר שיכול להתאים ללקוח. וגם חשוב למוכר לדעת מה התקציב של הלקוח, כדי שאז יהיה אפשרי למקסם את המחיר של המכירה. כי הרבה פעמים אפשרי להתאים את המחיר של המוצר כלפי מעלה, אל התקציב של הלקוח. כי לפעמים המחיר גמיש ופתוח למשא ומתן, ואז המוכר רוצה לדעת מה התקציב של הלקוח, כדי להציע הצעת מחיר יותר גבוהה עבור הלקוח. כי יש 2 סוגים מוצרים. יש מוצרים עם מחיר קבוע ושידוע לכל ושהמחיר לא נתון למשא ומתן, שאז ההבנה של מה התקציב של הלקוח, עשויה להשפיע רק על הניתוב של הלקוח אל המוצר שיכול להתאים לו. אבל יש גם מוצרים שהמחיר לא ידוע והוא כן גמיש ומשתנה. ושם אנחנו נרצה להתאים את המחיר של המוצר כלפי מעלה, עבור הלקוח. יחד עם זאת, יש גם את הצד של הלקוח, שהוא חושש שאם המוכר ידע מה התקציב שלו, אז המוכר עשוי להעלות את המחיר של המוצר, בהתאם לתקציב של הלקוח. ולכן בדרך כלל הלקוח לא ירצה לחשוף למוכר את התקציב שלו. אז איך בעצם אפשרי לדעת מה התקציב של הלקוח בלי שהלקוח ירגיש מאויים? והתשובה לכך היא, שאפשרי לנסות לנסח את השאלה לגבי התקציב של הלקוח, בצורה שהלקוח ירגיש לא מאויים מהשאלה. ואיך? כגון במקום לשאול את הלקוח מה התקציב שלך או באיזה תקציב אתה מחפש במקום זה אפשרי לשאול את הלקוח, באיזה טווח מחירים אתה מחפש, מה בערך התקציב שלך. כאשר בעצם אנחנו מוסיפים את המילים טווח / בערך לשאלה, דהיינו, אנחנו רומזים ללקוח שהוא לא מחויב למחיר הזה ושזה מחיר גמיש. ואז הלקוח מרגיש פחות מאויים לענות לשאלה של מה טווח המחיר שלו, כי הוא מבין שהוא יכול לבקש הנחה / לבקש ... דהיינו, ניסוח של אפשר אולי לשאול, באיזה בערך טווח מחיר יכול להתאים לך וכיוב? ניסוח כזה פחות מרגיש מאיים ללקוח. ואם הלקוח מסרב לענות / הלקוח אומר שהוא לא יודע מה טווח המחיר שלו, אז אפשרי לומר ללקוח משהו בסגנון של יש לי כל מיני מוצרים בטווחי מחיר שונים, 1000, 2000, 5000, 10000, באיזה טווח מחירים להציע לך?. וכאשר מספרים ללקוח על טווח המחיר, אפשרי לומר לו מראש טווח מחיר יותר גבוה ממה שאנחנו חושבים שיכול להתאים לו, כדי שהוא ...
מניפולציות של יועצים עסקיים - לחסוך כסף ללקוח, כמה כסף חסכנו ללקוח? כמה כסף אנחנו חוסכים ללקוחות שלנו? יועצי משכנתאות, יעוץ משכנתא, כמה כסף אנחנו חוסכים כל חודש ללקוח שלנו? מניפולציות של אנשי מכירות, מניפולציות של גורואים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מומחים, מניפולציות של בעלי מקצוע, חיסכון כספי ללקוח, לחסוך כסף במשכנתא, סיכון במשכנתא, איזו משכנתא מומלצת? איזה מסלול משכנתא מומלץ?
מניפולציות של יועצים עסקיים - לחסוך כסף ללקוח, כמה כסף חסכנו ללקוח? כמה כסף אנחנו חוסכים ללקוחות שלנו? יועצי משכנתאות, יעוץ משכנתא, כמה כסף אנחנו חוסכים כל חודש ללקוח שלנו? מניפולציות של אנשי מכירות, מניפולציות של גורואים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מומחים, מניפולציות של בעלי מקצוע, חיסכון כספי ללקוח, לחסוך כסף במשכנתא, סיכון במשכנתא, איזו משכנתא מומלצת? איזה מסלול משכנתא מומלץ? וכאן נספר על עוד מניפולציה פשוטה שעושים יועצים עסקיים ובעלי מקצוע שונים, לקהל הרחב, בכך שהם מתגאים שהם חוסכים ללקוחות שלהם הרבה כסף. ונסביר גם מניפולציות שעושים יועצי משכנתאות. והאם באמת ואיך יועצי משכנתאות חוסכים כסף ללקוחות? ואיך ישנם יועצי משכנתאות שמרמים לקוחות, בתואנה שהם חוסכים ללקוח הרבה כסף? ועוד. והמניפולציה היא כזאת: כעיקרון, אנשים רוצים לחסוך כסף, כמה שיותר. אנשים לא אוהבים לבזבז כסף. ובן ... 1000 שקלים וכולי. אז מה עושה המומחה בתחומו שרוצה שתרכוש את השירותים שלו? הוא מספר לך, כיצד הוא חסך ללקוח שלו סכום כסף כלשהו. מתוך הרצון לגרום גם לך לרצות לשלם לאותו בעל מקצוע קצת כסף, כדי שגם לך ... ממש מבין בזה. ואז אתה יכול להיתקל בסרטון של איש מיזוג שאומר משהו בסגנון של: בואו תראו איך חסכנו ללקוח שלנו 100,000 שח בהתקנת מערכת המיזוג שלו, באמצעות תכנון חכם כלשהו. כאשר המבנה הכללי של המשפט יהיה משהו בסגנון של: בואו תראה איך חסכנו / איך אנחנו חוסכים (בלשון עבר או הווה), ללקוחות / ללקוח ספציפי כלשהו (בלשון יחיד או רבים), מידי חודש / בזמן כלשהו (תיאור זמן מתמשך או חד פעמי), הוצאה / ... אמור להישמע הגיוני, למי ששומע אותו. במובן שיהיה הגיוני למי ששומע את הסכום שאכן יש את האפשרות שאכן חסכו ללקוח כזה סכום. והיכן היא המניפולציה? המניפולציה היא, שזה נכון שכדאי מאוד שתשלם למישהו 100 שח כדי שיחסוך לך 101 ... אומר שזה אכן קרה. כי האם הוא חסך לו כסף אמיתי שבאמת יצא ממנו מידי חודש בפועל? האם אותו לקוח שנחסך לו הכסף, אכן באמת קיבל כמה הצעות מחיר על אותו סכום גבוה, ורק אותו מומחה הציל אותו מהסכום ... שח ולחסוך הוצאה של 100 שח ובכך בעצם חסכנו 99 שח? ובאותו הקשר, קיימת תופעה של יועצי משכנתאות, שחוסכים ללקוחות שלהם הרבה כסף בדרך הרבה. היועץ לוקח את הצעת המשכנתא שקיבלת מהבנק, מכניס אותה למחשב, ממלא במחשב תחזיות בנוגע ... אבל להעביר מישהו לרמת סיכון אחרת שונה ודרך זה להוזיל את המשכנתא, זה סוג של תרמית. והתרמית היא בכך שהלקוח חושב שחסכו לו כסף, בלי שהוא מבין את הסיכון שהכניסו אותו אליו. ואני אחדד: אין מסלול משכנתא מסוכן יותר ... באופן אובייקטיבי כרגע המשכנתא רק פחות מסוכנת בלבד ורק יותר זולה בלבד. זאת לא האמת. כן אמת יהיה להסביר ללקוח את הסיכונים שיש בכל אחד מהמסלולים. לבחור ביחד סוג סיכון שרוצים לקחת. ואז לנסות להוזיל את הריביות על אותם ...
למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך. דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך? ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך. אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה. כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את ... החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה. דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך. ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק. כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש. ואז יתכן ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוח, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לקוח, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך למכור מוצר ביותר כסף? איך להשפיע על התת מודע? עמלה על מכירות nlp טכניקות איך נדע מי עושה שיווק יותר טוב? לקוח לא רוצה לשלם איך לענות ללקוח ששואל שאלה? תשובה שלילית ללקוח התנגדות בשיחת מכירות בטלפון בוס כלקוח אפשרויות אחרות של הלקוח איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? מסרים של קמפיין שיווקי להוציא ללקוח הצעת מחיר מסודרת מתי לעצור את השיווק? הצלחה בשכנוע פרסום חומרי שיווק למכור ביוקר איך להתחיל תהליך שיווקי? איך לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי? לגרום למישהו לא לריב איתך שקרים של אנשי מכירות להתמודד עם מצב שאני לא מצליח למכור למכור את שיחת המכירה מסרים בתת מודע איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? שיווק ללקוחות חדשים רצון לקבל מהלקוח להביע הזדהות עם ההתנגדות משא ומתן לשכנע מישהו לשנות את דעתו עליך האם אפשרי לעשות הרבה כסף בתחום המכירות? מוח של איש מכירות איך לגרום למישהו לומר? צוות מכירות סודות השכנוע של התת מודע להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה האם להוריד את המחיר של המוצר? סדנת nlp המוצר הכי גרוע איך לעשות מניפולציות רכישה? תת מודע והצלחה החזר השקעה בשיווק איך לשכנע את עצמי? איך למכור כשאתה בלי מצב רוח? ניתוח תהליכי שיווק איך לעשות בירור צרכי הלקוח? איך למכור שירות? החומר השיווקי הראשון שיטת מכירות משולבת אין ביקוש למוצר לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות איך לגרום למישהו להיפתח? לקוח שחשוב לו איך לגרום למישהו להיות בעדך? מניפולציות רעות להדהד מסר שיווקי להתחרות על המוצר האיכותי ביותר לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך להיות החבר של הלקוח לקרוא ללקוח בשמו הפרטי התנגדות במכירות ליצור לקוחות חוזרים הדרכת אנשי מכירות שטח להביא ערך ללקוח איך למכור מוצרים באינטרנט? החדרת מוצר לשוק טעויות של מנהלי שיווק להציג ללקוח הטבת מחיר התאמת המחיר ללקוח לגרום למישהו לא לעשות משהו לנסח טקסט משכנע להציג את עצמך ללקוח שיווק לפי תוכנית בחירת מילים מול לקוח על מה הלקוח צריך לחשוב חסרונות ללמוד nlp טיפול בלקוחות עקרונות שירות לקוחות יצירת חומרי שיווק עמלת מכירות של המוכר למכור למישהו לקוחות ממליצים בפייסבוק בקשה לא הגיונית של לקוח שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות לשכנע שופטים בבית משפט איך לגרום למישהו לאהוב משהו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך איך לקדם את העסק גם בלי לקוחות? איך לשכנע את שופטי בגץ? לשכנע מישהו לקבל עזרה שיקולי מכירה ללקוח איש מכירות שטח לא מצליח לשכנע הפרת אמון שיווק סמוי להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר להכין כל חומר שיווקי יתרונות מוצר איך למכור מוצר בלי אנרגיה? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי, מומחה שיווק, מכירות בתחום לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6113 שניות - עכשיו 01_10_2025 השעה 05:58:31 - wesi28