אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוח, לשכנע בוויכוח, לשכנע את האקסית לחזור, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, לנתח טקסטים, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, NLP טיפול בחרדות, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע טוב, שיפור כושר שכנוע, ניתוח טקסט טיעוני, nlp לצפייה, ייעוץ אסטרטגי, NLP תבניות, לשכנע, להתראיין לטלוויזיה, לשכנע את בעלי, לשכנע שכן, nlp למומחים, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע גבר להיות איתך, NLP טיפול, NLP ספר, NLP שפע, ניתוח תוכן, טיפים למכירות, לשכנע ללכת לרופא, לשכנע בן זוג, איך למכור נכון, אומנות התקשורת, סודות השכנוע, להתראיין בטלוויזיה, לשכנע שופט, ללמוד איך לשכנע, לשכנע ללכת לפסיכולוג,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
התנגדות מכירה של מחיר, יקר לי, התנגדות מכירה יקר לי, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? איך להצליח למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? האם להוריד את המחיר של המוצר? האם לתת הנחה ללקוח? עלות ייצור של מוצר, עלות ייצור גבוהה, תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה, למה המוצר יותר יקר? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה השירות יותר יקר? למה אצל המתחרים יותר זול? למה הלקוח לא רוכש? למה הלקוח לא קונה?
התנגדות מכירה של מחיר, יקר לי, התנגדות מכירה יקר לי, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? איך להצליח למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? האם להוריד את המחיר של המוצר? האם לתת הנחה ללקוח? עלות ייצור של מוצר, עלות ייצור גבוהה, תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה, למה המוצר יותר יקר? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה השירות יותר יקר? למה אצל המתחרים יותר זול? למה הלקוח לא רוכש? למה הלקוח לא קונה? וכאן ניתן עוד נקודת מבט, לגבי איך להתמודד עם לקוח שלא רוצה לקנות כי המוצר יקר לו. והשאלה המרכזית היא, איך להתמודד עם התנגדות מכירה של מחיר? איך לענות ללקוח שאומר שהמוצר יקר לו? ואיך לגרום מראש ללקוח לו לא לומר שהמוצר יקר לו? וכמובן שיש לכך המון תשובות אפשריות, אבל אחת הדרכים הפשוטות ביותר לגשת כדי לטפל בבעיה של התנגדות מחיר של לקוח, היא לבדוק מה האמת? האם באמת המחיר יקר ללקוח? האם באמת הלקוח יכול לרכוש מוצר עם אותן התועלות שהוא מקבל מהמוצר שלנו, במחיר זול יותר במקום אחר? כשהלקוח אומר יקר לי, למה הוא מתכוון? האם לכך שאין לו כסף? האם באמת אין לו כסף? ואם המוצר היה זול, האם הלקוח כן היה רוכש את המוצר? אבל נניח שניתחנו את הסיטואציה והגענו למסקנה, שללקוח שלנו כן יש את הכסף ושהלקוח לא רוכש את המוצר, כי המוצר באמת כן יקר יותר מאשר מוצרים אחרים. איך מתקדמים מכאן? אז הפתרון הפשוט ... מוצר יותר טוב, מה שמצריך אותנו לעלות ייצור יותר גבוהה? מה האמת? ואז בכל תרחיש אפשרי, עלינו לנסות להסביר ללקוח בכל דרך אפשרית, את היתרונות של המוצר שלנו, ביחס למוצר של המתחרים שלנו. דהיינו, לא משנה מה האמת מאחורי הסיפור שלנו ללמה המחיר שלנו יותר יקר, עלינו לנסות לשכנע את הלקוח, שהמוצר שלנו יותר יקר, לא כי אנחנו רוצים לעשות עליו יותר כסף, אלא בגלל שעלות הייצור יותר גבוהה, בגלל ... טובה. והמסר הוא, שבראש ובראשונה עליך לבדוק, למה באמת המוצר שלך יותר יקר. ומכאן להתקדם אל דרך הפעולה, מול הלקוח. שבמהותה היא תהיה, להסביר כמה שיותר טוב ללקוח, את היתרונות שיש במוצר שלנו, ביחס למוצר של המתחרים. ואיך להסביר את היתרונות? ואיזה יתרון להסביר קודם וכולי? זה כמובן נושא אחר. אבל, קודם לבדוק מה האמת? למה באמת המוצר שלי יותר יקר משל המתחרים? ואחר כך להסביר ללקוח כמה שיותר טוב, שהמוצר יותר יקר, בגלל שהוא יותר טוב.
4 אפשרויות לטיפול במצב שאין מכירות, מה לעשות אם אני לא מצליח למכור? למה אני לא מצליח למכור? לשנות את תהליך המכירה, לשנות את המוצר, לשנות את התמחור, לשנות את הלקוחות, לפגוש עוד לקוחות, לחפש לקוחות חדשים, איך להתמודד עם מצב של קושי למכור? אין מכירות מה לעשות, אני לא מוכר מה לעשות, איך להתמודד עם מצב שאין מכירות? איך להתמודד עם מצב שאני לא מצליח למכור? מה אפשרי לעשות כשאין מכירות? כשלים בתהליך מכירה, חוק המספרים הגדולים, למה אין מכירות?
... מצליח למכור? למה אני לא מצליח למכור? לשנות את תהליך המכירה, לשנות את המוצר, לשנות את התמחור, לשנות את הלקוחות, לפגוש עוד לקוחות, לחפש לקוחות חדשים, איך להתמודד עם מצב של קושי למכור? אין מכירות מה לעשות, אני לא מוכר מה לעשות, איך להתמודד ... בתהליך מכירה, חוק המספרים הגדולים, למה אין מכירות? וכאן נסביר מהן 4 האפשרויות העומדות לרשותך, אם אתה מנסה למכור ללקוחות את המוצר או השירות שלך, אבל למרות המאמצים שלך אתה לא מצליח למכור ללקוחות את המוצר. דהיינו, מקרה שבו מישהו מנסה למכור מוצר או שירות כלשהו, אבל למרות שהוא מנסה למכור, הוא לא מצליח למכור את המוצר ללקוחות, מהן האפשרויות העומדות לרשותו? ברמה הלוגית. והתשובה היא כזו, אם אתה לא מצליח למכור ללקוחות, להלן 4 האפשרויות שלך: אפשרות 1 - לשפר את תהליך המכירה אפשרות 2 - לשנות את המוצר אפשרות 3 - לשנות את המחיר אפשרות 3 - לחפש לקוחות חדשים ואני אסביר אם אתה רוצה למכור ללקוחות מוצר כלשהו ואתה לא מצליח, אפשרות 1 היא, שיש לך כשל בתהליך המכירה. אולי אתה לא מסביר טוב ללקוח את המוצר שלך, אולי אתה לא מבין את הלקוח שלך? אולי אתה לא יודע לטפל בהתנגדויות של הלקוח. ועליך ללמוד איך למכור ללקוח יותר טוב? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לאתר את צרכי הלקוח וכולי. זאת אפשרות אחת, דהיינו, שהכשל הוא בתהליך המכירה. אפשרות 2 העומדת לרשותך היא, לשנות את המוצר. וכשאני אומר ... היא או לשנות קצת את המוצר עצמו, או לשנות את המחיר של המוצר. דהיינו, עליך לנסות להבין מהי התנגדות הלקוחות שלך ובהתאם לזה לפעול. לדוגמה, אם הלקוחות מתלוננים על הצבע של הרכב, אולי עליך לצבוע את הרכב שאתה מנסה למכור בצבע אחר. או אם הלקוחות מתלוננים על חיסרון אחר שיש במוצר שלך, אז אולי עליך לשנות את המוצר בהתאם. להוסיף או לגרוע ממנו מאפיינים, עד שהלקוחות ירצו לרכוש את המוצר. אפשרות 3 נוספת העומדת לרשותך, היא לשנות את המחיר של המוצר, דהיינו, כנראה להוזיל את ... למכור את המוצר יותר טוב. 2 - לשנות את המוצר עצמו 3 - לשנות את המחיר של המוצר. ובמהות, הלקוח לא רוצה לרכוש את המוצר בגלל סיבה כלשהי. באפשרותך, או לנסות לשכנע אותו לרכוש את המוצר למרות הסיבה, או שבאפשרותך לשנות את הסיבה שבגללה הלקוח לא רוצה לרכוש את המוצר. עד כאן ברמה הלוגית 3 אפשרויות. כמו כן יש גם אפשרות 4 - והיא לנסות למצוא לקוחות אחרים. דהיינו, אם לקוח לא רוכש מסיבה X. אז באפשרותך או לשכנע אותו לרכוש למרות ה X. או לפתור ללקוח את ה X. או באפשרותך לא למכור ללקוח הזה, אבל לנסות למכור ללקוח אחר. אלו האפשרויות ברמה הלוגית. וכאשר אני אומר לחפש לקוחות אחרים, יש כאן 2 אפשרויות: אפשרות 1 - היא לחפש עוד לקוחות אחרים, מאותו הסוג של הלקוח שאתה מנסה למכור לו ולא מצליח למכור לו. דהיינו, להניח שזה עניין של כמות ולהניח שאם תחזור על אותה ... תנסה שוב ושוב, בסוף תצליח. למה שתצליח אם תנסה שוב ושוב, כי אולי במקרה תמכור שונה, אולי במקרה יגיע הלקוח שכן רוצה את המוצר ושהמוצר שלך כן מתאים לו. דהיינו, יתכן שאין בעיה בתהליך המכירה וגם לא במוצר וגם ... בתמחור, אלא שזה עניין של זמן וכמות פגישות מכירה שעליך לעשות, עד שתצליח למכור. אפשרות 2 - היא לחפש לקוחות אחרים, אבל מסוג אחר, שונה מהסוג של הלקוח שאתה לא מצליח למכור לו. דהיינו, יתכן שאולי הבעיה היא, לא בתהליך המכירה ולא במוצר ולא במחיר ולא בכמות הפגישות מכירה שאתה עושה, אלא אולי הבעיה היא בסוג הלקוחות שאתה פוגש. כי אולי אתה פוגש את הלקוחות הלא נכונים ואולי אם תפגוש את הלקוח הנכון, דהיינו, לקוח עם מאפיינים אחרים שכן ירצה את המוצר שלך, אולי כן תצליח למכור לו את המוצר הזה, בצורת המכירה הזאת ... למכור, אתה יכול או לשנות את תהליך המכירה, או לשנות את המוצר, או לשנות את התמחור, או לשנות את הלקוחות, דהיינו, או לפגוש עוד לקוחות נוספים, או לפגוש עוד לקוחות אחרים. או כמובן הכל ביחד וכולי.
מלאי מוצרים, לאבד לקוחות בגלל חוסרים במלאי, ניהול מלאי מוצרים, איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? להרחיב את סל המוצרים, לצמצם את סל המוצרים, מוצרים משלימים, לעשות השוואת מחירים, נאמנות של לקוחות, איזה סל מוצרים להחזיק? לגרום ללקוח להיות נאמן, בחירת מלאי מוצרים, איזה מוצרים להחזיק במלאי? האם להוסיף מוצר למלאי? האם לספק מוצר ללקוחות? האם להפסיק לספק מוצר ללקוחות? האם להוריד מהמדפים מוצר?
מלאי מוצרים, לאבד לקוחות בגלל חוסרים במלאי, ניהול מלאי מוצרים, איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? להרחיב את סל המוצרים, לצמצם את סל המוצרים, מוצרים משלימים, לעשות השוואת מחירים, נאמנות של לקוחות, איזה סל מוצרים להחזיק? לגרום ללקוח להיות נאמן, בחירת מלאי מוצרים, איזה מוצרים להחזיק במלאי? האם להוסיף מוצר למלאי? האם לספק מוצר ללקוחות? האם להפסיק לספק מוצר ללקוחות? האם להוריד מהמדפים מוצר? והפעם ניתן עוד נקודת מבט לגבי המשמעות של כמות המוצרים ומגוון המוצרים שאתה מספק ללקוחות שלך, גם באופן שוטף וגם באופן נקודתי בנקודת זמן מסוימת. ואיזו כמות מוצרים להציע ללקוחות? וכמה מוצרים להחזיק במלאי? ונדבר על שיקולים בבחירת מלאי מוצרים ועוד. כי כל עסק שמספק מוצרים ו/או שירותים כלשהם ללקוחות, מתישהו עומדת בפניו השאלה, אילו מוצרים להחזיק במלאי עבור הלקוחות ואיזה מוצרים להוריד מהמדף ולהפסיק להחזיק אותם עבור הלקוחות. והשאלה יכולה להישאל גם ברמה העקרונית באופן שוטף וגם ביחס לתקופות ספציפיות שיש חוסרים במלאים השונים. דהיינו, שיש אפשרות שבעל העסק שואל עצמו, האם להרחיב את סל המוצרים שהוא מציע ללקוחות שלו או האם לצמצם את סל המוצרים באופן עקרוני. והשאלה הזאת יכולה להיות גם בתקופות ספציפיות ומסיבות ספציפיות. לדוגמה, ... עצמאית? אולי להוריד את המוצר מהמלאי? וכיוב. ובמהות השאלה היא האם וכמה ואיזה מוצרים הגיוני להחזיק במלאי שלך עבור הלקוחות שלך, באופן כללי ובאופן קבוע? וכמובן שיש בזה המון שיקולים והמון היבטים שונים. ויש לדוגמה שיקול של האם אתה ... מחזיק מלאי בפועל, אלא רק מנהל מלאי וירטואלי ואתה מבצע הזמנה מהספק שלך back to back עם ההזמנה של הלקוח? וגם לדוגמה מהם תנאי התשלום שלך מול הלקוח ומול הספק? ומה העלות שלך להחזיק במלאי את המוצר? וכיוב שיקולים שונים שלא ניכנס אליהם כרגע. אבל יש עוד שיקול שצריכים לקחת אותו בחשבון, והוא שברמת העיקרון כנראה שללקוח יותר נוח להזמין מאותו המקום כמה שיותר שירותים ומוצרים. דהיינו, בנוחות של הלקוח, לא להסתובב בין ספקים שונים וחנויות שונות וכולי. ולקוח מבחינתו מעדיף למצוא ספק אחד שהוא יהיה מרוצה ממנו, מהשירות, מחיר, איכות וכולי, ולרכוש ממנו את כל השירותים שהוא צריך. ואחת הדרכים של הספקים הגדולים לעשות כסף, היא באמצעות זה שהם מרגילים את הלקוח לרכוש מהם את מוצרי הצריכה הקבועים שלו. לדוגמה באמצעות זה שסל המוצרים שלהם במוצרים הכי נפוצים, הוא הכי זול שיש וכיוב. ואז כשהלקוח רוכש מוצרים משלימים לסל המוצרים שלו, אז דווקא במוצרים האלו הם עושים יותר כסף ורווח על חשבון הלקוח. כי לדוגמה יש מוצרים שללקוח יותר קל להשוות בהם את המחיר ויש מוצרים שללקוח יותר קשה להשוות את המחיר. ואז במוצרים שללקוח יותר קשה לעשות השוואת מחירים, דווקא במוצרים האלו מעלים ללקוח את המחיר. ובמהות, מספקים ללקוח מגוון מוצרים גדול מאוד ומשחקים עם המחירים של מוצרים שונים, כדי למקסם את ההכנסות לאורך זמן וכולי. ויש בזה המון שיקולים שונים. אבל כנל בטוח נכון שללקוח היה יותר נוח לעשות רכישה אחת במקום אחד ולא להתרוצץ בין מקומות שונים וכולי. ולכן צריכים לקחת בין כל ... בין אם באופן קבוע ובין אם באופן זמני וחד פעמי, האם ועד כמה ואיך זה ישפיע על הנאמנות של הלקוחות שלך לאורך זמן. כי אם לדוגמה יש מוצר שלקוחות שלך רוצים לרכוש אותו ממך, בין אם באופן קבוע ובין אם באופן זמני, אז, אם אין לך אותו במלאי גם אם זה באופן זמני וחד פעמי, זה מגדיל בוודאות את הסיכוי לכך שאותו לקוח שלך, יחפש ספק אחר לרכוש ממנו את אותו המוצר שהוא רוצה לרכוש. ואז יכול להיות שהוא יהפוך להיות לקוח נאמן, של המתחרה שלך, שכן מחזיק במלאי את המוצר שאותו אין אצלך כרגע במלאי. וברור שאם אתה לדוגמה מוכר נעליים ולא מזון, אז ברור שאם הלקוח שלך ימצא חנות מזון לרכוש מזון, כנראה שהוא לא יעזוב אותך בתור מוכר נעליים, לטובת חנות המזון. כי הלקוח שלך לא מצפה שבחנות נעליים, יהיה מזון. אבל כן מאוד יכול להיות שאם הלקוח שלך ימצא רשת שבה הוא יכול גם לרכוש נעליים וגם מזון, אולי הוא יחליף אותך לטובת הרשת שיש בה ... שעליך לפתוח רשת שיש בה הכל, כי יש כאן המון שיקולים שונים. אבל כן צריכים לזכור שאחת הדרכים לגרום ללקוח להיות נאמן לעסק שלך, היא גם באמצעות זה שאתה מסוגל לספק ללקוח את כל מגוון המוצרים שהמתחרים שלך יכולים לספק ללקוח שלך. ושאם מתישהו אתה לא תחזיק מוצר כלשהו במלאי שלך עבור הלקוח שלך, אז הלקוח שלך יכול או להפסיק לרכוש את המוצר באופן קבוע, או להמתין לך שהמוצר יחזור למלאי ושהוא ירכוש אותו ממך, או שיש ללקוח שלך אפשרות גם לעבור למתחרים שלך. ואז יתכן שהלקוח יפסיק לרכוש ממך, גם את המוצרים שאתה כן רוצה למכור ...
תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני?
תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני? וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך משפיע תמחור יקר מידי של המוצר שלך ותמחור מעל מחיר השוק של המוצר שלך? האם ואיך הם משפיעים על הדרך שבה הלקוחות הפוטנציאלים שלך תופשים אותך? ונסביר, כאשר אתה מחליט לתמחר מוצר במחיר מסוים, שהוא גבוה יותר ממחיר השוק של המתחרים ... להיות לכך המון השפעות שונות. ההשפעה הראשונה כמובן יכולה להיות שיהיה לך יותר קשה למכור את המוצר שלך. כי הלקוחות שלך אולי ירצו לרכוש את המוצר המתחרה שלך, שהוא יותר זול מהמוצר שלך. כמו כן יתכן שאולי תצטרך להשקיע ... את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה ויתכן גם שלא משנה כמה כסף תשקיע בשיווק המוצר שלך, לא תצליח לשכנע לקוחות לרכוש ממך את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה בעבורו ויתכן שתפסיד כסף וכולי. אבל כאן ננסה להסביר, בטווח הקצר, באופן מידי, כאשר לקוח נתקל במוצר שבעיני הלקוח המוצר הזה מתומחר הרבה מעבר למחיר השוק שלו, איך הלקוח תופש את המוצר הזה ואת העסק הזה? והאם ואיך זה משפיע על הלקוח שלך? כי חשוב להבין גם מה הלקוח חושב על התמחור שלך ומה הלקוח חושב על העסק שלך לפי מה שהוא חושב על התמחור שלך? ואני אסביר, ברגע שלקוח נתקל במוצר מסוים עם מחיר מסוים, הלקוח חושב לעצמו מה דעתו על המוצר אבל הלקוח גם חושב לעצמו מה דעתו על התמחור של המוצר. האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? למה המוצר מתומחר במחיר הזה? וכאשר הלקוח שואל את עצמו מה ההיגיון של התמחור, הלקוח יכול להסביר לעצמו כל מיני הסברים בראש שלו. הלקוח יכול לדוגמה להסביר לעצמו שלמרות שהמחיר של המוצר X הוא הכי יקר שיש יותר מכל שאר המוצרים המתחרים, הרי שבאמת לדעתו של הלקוח, המוצר הזה מתומחר מאוד זול, ביחס לכמה שהלקוח חושב שכן אפשרי לבקש בעבור המוצר הזה. סיטואציה שכזאת יכולה להיות, כאשר הלקוח מבין את היתרונות של המוצר ביחס למוצרים המתחרים וכאשר הלקוח חושב לעצמו שהמוצר באמת הכי טוב שיש ושאם היה לו את הכסף, הוא עצמו היה רוכש את המוצר. וכאשר הלקוח מאוד אוהב את המוצר וכאשר הלקוח מבין את הערך שהמוצר נותן, אז למרות שאולי המוצר מתומחר יותר יקר מכל שאר המוצרים, הרי שהלקוח יכול בכלל לחשוב שביחס ליתרונות של המוצר, הרי שהמוצר מתומחר יותר זול ממה שהיה הגיוני לתמחר אותו. ויכול גם להיות מצב שהלקוח יחשוב שהתמחור של המוצר נכון ומוצדק, לא בגלל שהלקוח יודע להסביר לעצמו מה בדיוק היתרונות של המוצר שמתומחר יקר ביחס לאחרים ולא בגלל שהלקוח מבין את ההיגיון של התמחור, אלא בגלל שהלקוח מאמין באופן כללי שהמוצר הזה יותר טוב ממוצרים אחרים, גם אם הוא לא יודע להסביר לעצמו את ההיגיון בכך. ואני אחדד, יש מצבים שהלקוח: 1 - מבין את ההבדלים השונים שיש בין המוצרים המתחרים. ושהלקוח מבין את היתרונות שיש במוצר הכי יקר. 2 - הלקוח מבין את ההיגיון של התמחור. דהיינו, הלקוח יכול להעריך או שהוא יודע את עלות הייצור של המוצר היקר והלקוח מבין למה היתרונות האלו של המוצר, העלות שלהם גבוהה. והוא מבין את ההיגיון של התמחור בעיניו, ביחס לעלות הייצור וביחס לכמה שהלקוח חושב שהגיוני לבקש רווח מהעסקה הזאת לדעתו של הלקוח. 3 - יש מצבים שהלקוח לא מבין את ההבדלים שיש בין המוצרים ושהלקוח לא מבין את ההיגיון של התמחור, ...
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
... מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל ... לנהל את תהליכי המכירה, שזו פעולה שהיא לא של מכירה לכשעצמה. ואני אסביר. איש מכירות, עובד בלמכור. הוא פוגש לקוחות ומוכר להם. העבודה של איש המכירות, היא להיות בקשר כזה או אחר עם לקוחות ולמכור להם. ברמת העיקרון, איש המכירות אמור לקבל ליד ולנסות למכור לו. זה בגדול, למרות שזה לא מדויק, אבל ... לעשות תהליכי ניתוח ובקרה של תהליכי המכירה. כי יש את החלק של למכור בפועל, דהיינו, תקשורת בין אישית עם לקוח שבה צריכים למכור ללקוח. אבל יש גם חלק של ניתוח ובקרה של תהליכי המכירה, שבה צריכים לדעת לנתח את המידע שקורה בתוך תהליכי ... המכירות ועד הרגע שבו נסגרת עסקה בפועל. והתהליך הזה מורכב מהמון תתי תהליכים. החל מהתהליך של ליצור קשר עם הלקוח בפעם הראשונה, ולאחר מכן לנסות לתאם פגישה עם הלקוח ואחר כך לפגוש את הלקוח ואחר כך לעשות פולואפ ללקוח ואחר כך אולי להיפגש שוב ושוב כמה פעמים עם הלקוח ואחר כך אולי לחתום איתו על הסכם רכישה כלשהו. וכל חלק וחלק יש בו המון היבטים והמון תהליכים ותתי ... מכך מסקנות כאלו ואחרות. לנסות להבין איך להשתפר, בכל אחד מהתהליכים. כי יש לנו משפך שיווקי, שהוא תהליך מסע הלקוח שהוא המסע שהלקוח עובר, החל מהשלב שהוא נחשף למוצר החברה ועד השלב שהוא סוגר עסקה או נוטש בדרך. וחלק מהתהליך של המשפך ... המכירות והופך להיות משפך מכירות. כי המשפך השיווקי מתחיל בתהליכי השיווק ואחר כך כאשר הליד מגיע למחלקת המכירות, אז הלקוח עובר את מסע הלקוח שלו בתוך מחלקת המכירות. דהיינו, החלק של המשפך השיווקי שעובר בתוך מחלקת המכירות. ובכל חלק של המשפך השיווקי, נוטשים לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תמיד יש שיעור נטישה ושיעור המרה בין השלב שבו התקבל הליד, לבין השלב שבו תואמה פגישה ראשונה ... עסקה וכולי. והתהליך הזה של ניתוח תהליכי המכירה, הוא לא דורש רק יכולת תקשורת בין אישית של מכירה מול לקוח, שאת זה עושה בעיקר איש המכירות, אלא הוא דורש גם את היכולת להסתכל על כל התהליך מבחוץ ולקחת את ... שיש בתוך כל אחד מתתי התהליכים, כדי לדעת לשפר את תהליך המכירה בכללותו. ולכן, מאיש מכירות נדרש בעיקר למכור ללקוחות ולסגור עסקאות. אבל ממנהל המכירות לא נדרש רק לגרום לאנשי המכירות למכור יותר, אלא נדרש גם לראות מבחוץ את ...
בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי?
... עסקי. ובידול עסקי פירושו, שאתה מבדל את העסק שלך מעסקים אחרים. מבדל מלשון הבדל / להבדיל. דהיינו, אתה גורם ללקוח שלך להבין, במה העסק שלך שונה מעסקים אחרים. אתה גורם ללקוח שלך להיות מסוגל להבדיל, בינך לבין עסקים אחרים. כמו שאני לדוגמה עשיתי גם כאן מצא את ההבדלים שמסביר באופן ספציפי הבדלים ספציפיים ביני לבין אחרים. אז בידול עסקי פירושו, להסביר ללקוח שלך על ההבדלים שבין העסק שלך לבין עסקים אחרים כדי שהלקוח יוכל להבדיל בינך לבין עסקים אחרים. אז האם צריך בידול עסקי כדי להצליח? אז ברמת העיקרון, התשובה היא שזה ... אז לשם כך צריך להבין למה צריך בידול עסקי ומה המטרה של הבידול העסקי? ובעיקרון כדי למכור, צריך לגרום ללקוח לרצות לקנות. וכדי שהלקוח ירצה לקנות, הוא צריך לחשוב שכדאי לו לרכוש ממך. אבל יש כאן עוד נקודה חשובה שצריכים להתבונן בה. כדי שהלקוח ירצה לרכוש ממך את המוצר, כמה החלטות הוא צריך לקבל? בדרך כלל, הוא צריך לקבל לפחות החלטה אחת והיא ... לקבל עוד החלטה והיא שהוא רוצה לרכוש את המוצר הזה דווקא ממך ולא ממישהו אחר. וכאשר אתה רוצה לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר דווקא ממך ולא ממישהו אחר, אז בעצם אתה חייב בידול. ונסביר: נניח שאתה מוכר עגבניות ... במחיר ממוצע כמו שאר הבסטות בשוק. במקרה כזה לדוגמה, אתה לא צריך בידול עסקי. כי במקרה כזה, אתה מוכר ללקוחות אקראיים / לקוחות מזדמנים, מכירה ממוצעת, במחיר ממוצע, מוצר ממוצע, ברווח ממוצע. ובמקרה כזה לדוגמה, אתה לא צריך בידול עסקי. ולמה אתה לא צריך בידול עסקי? כי יש מספיק לקוחות שנחשפים לעסק שלך, שרוצים לקנות עגבניות ושלא באמת אכפת להם ממי הם קונים, כי עבור לקוח אקראי / לקוח מזדמן, הכל פחות או יותר אותו הדבר. ולכן אתה לא צריך בידול לעסק שלך. מי כן צריך בידול עסקי? תשובה: מי שהלקוח שלו צריך להחליט לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. לדוגמה, נניח שהעסק שלך ממוקם במקום יותר רחוק משאר העסקים. למה שהלקוח ירצה להגיע דווקא אליך? מה יש לך שאין למתחרים שלך? האם אתה יותר זול? האם הבידול שלך, הוא המחיר הזול שאתה מוכר את המוצר? למה שהלקוח יקנה דווקא ממך? לשם כך צריך בידול עסקי. ואם אתה רוצה למכור במחיר יותר יקר מאשר שאר המתחרים שלך, האם במקרה כזה הלקוח שואל את עצמו, למה לרכוש דווקא ממך ולא לרכוש מהמתחרים שלך יותר בזול? אם כן, אתה צריך בידול עסקי. ... לרכוש דווקא ממך, כדי שיקנו ממך יותר מאשר המתחרים שלך. לשם כך, אתה צריך בידול עסקי. אתה צריך לגרום ללקוח שלך להבדיל בינך לבין עסקים אחרים לבין המתחרים שלך. אז מי צריך בידול עסקי? תשובה: מי שקהל היעד של הלקוחות שלו, צריכים להחליט, לא רק שהם רוצים את המוצר, אלא רוצים לרכוש דווקא ממנו. אם הלקוחות שלך צריכים לבחור דווקא בך ואם הם לא ירצו לרכוש דווקא ממך, אז הם לא ירכשו ממך, אז אתה חייב בידול עסקי. אבל אם הלקוחות שלך מזדמנים ולא באמת אכפת להם ממי הם קונים ומבחינת הלקוח שלך, ההחלטה העיקרית שלו, היא, שהוא צריך את המוצר וזהו ולא אכפת לו ממי לקנות, אז אתה לא צריך ... דהיינו, אתה צריך קודם כל להבין מי קהל היעד שלך, מי אתה רוצה שירכוש ממך, מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך. ואחרי שברור לך מי קהל היעד שלך. עכשיו תשאל את עצמך, איזה סיבות יכולות להיות ללקוחות הפוטנציאלים שלך, לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. ובהתאם לזה, צריך לבנות את הבידול העסקי. לדוגמה: נניח שאתה שונה מהמתחרים שלך, ב 10 דברים. אבל הלקוחות הפוטנציאלים שלך, קהל היעד שאתה רוצה שירכוש ממך, הוא ירכוש ממך דווקא בגלל 3 סיבות מתוך ה 10 הבדלים ... עסקי, לא באופן כללי שידבר על 10 ההבדלים שיש בינך לבין המתחרים שלך, אלא בעיקר על 3 ההבדלים שיגרמו ללקוחות שאתה רוצה שירכשו ממך, להפוך להיות הלקוחות שלך. אוסיף ואומר, שלפעמים אתה לא צריך לעשות בידול עסקי, כי יש לך בידול עסקי טבעי, גם בלי שתעשה ... אם אתה היחיד בשכונה והיתרון שלך הוא הקרבה לבית, עדיין הגיוני שתעשה קמפיין שנקרא הכי קרוב לבית, דהיינו, שתזכיר ללקוחות שלך, שבעצם אתה החנות הכי קרובה לבית שלהם. כדי להזכיר להם את הבידול העסקי שלך. לסיכום: מי שמבחינתו להיות עסק ממוצע ללקוחות ממוצעים ברווח ממוצע במחיר ממוצע וכולי, הוא לא צריך בידול עסקי. אבל מי שרוצה שהלקוח שלו ירצה לרכוש דווקא ממנו ולא ממישהו אחר, הוא חייב לעשות בידול עסקי כנל. וכמובן שיש בזה עוד המון ...
מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציג מראש את המחיר ללקוח, לפרסם מראש את המחיר ללקוח, איך לענות לשאלה כמה זה עולה? מחיר בשיחת מכירה, מחיר בשיחת טלפון
מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציג מראש את המחיר ללקוח, לפרסם מראש את המחיר ללקוח, איך לענות לשאלה כמה זה עולה? מחיר בשיחת מכירה, מחיר בשיחת טלפון וכאן נדבר על הנושא של הצגת המחיר ללקוח בתהליך המכירה. כי בכל עסקה, יש מחיר שהלקוח צריך לשלם. ומתישהו צריכים להציג ללקוח את המחיר, כדי שתיסגר עסקה. והשאלה היא, מתי נכון ומתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר, להציג ללקוח את המחיר של העסקה וכולי? והאם לדוגמה לתת את המחיר בשיחת טלפון? האם להציג את המחיר בפרסום? האם לתת את המחיר אחרי פגישה? מתי להציג את המחיר ללקוח? ויש בזה כל מיני היבטים וכל מיני נושאים שצריכים להתבונן בהם. אז קודם כל נתחיל ממה שבטוח נכון. בטוח ... ברורה וחד משמעית לשאלה הזאת. אבל יש כל מיני שיקולים וכל מיני יתרונות וחסרונות לגבי מתי להציג את המחיר ללקוח. וכאן נדבר על השיקולים השונים והיתרונות והחסרונות שיש לגבי השלב שמציגים ללקוח את המחיר. אז קודם כל ברמת העיקרון מתי טכנית אפשרי להציג ללקוח את המחיר? אז השלב הראשון שניתן להציג ללקוח את המחיר, הוא כמובן בהתחלת המשפך השיווקי ובהתחלת מסע הלקוח. דהיינו, שתהליך המכירה בכללותו הוא בצורה של משפך. שמתחיל בנקודה הראשונה שבה הלקוח נחשף לשירות / למוצר, בהמשך הלקוח פונה לעסק לקבלת מידע נוסף, לאחר מכן תתכן פגישה וכיוב, ובסוף יש חתימה על הסכם כלשהו, שלאחריו יש אספקת שירות בהתאם. אז ברמת העיקרון, בכל אחת מהנקודות בתהליך המכירה שהלקוח עובר, בכל אחת מהנקודות האלו, ניתן טכנית להציג את המחיר ללקוח. דהיינו, ניתן להציג ללקוח את המחיר מיד בפעם הראשונה שהלקוח שומע על השירות ועל המוצר שלנו, עוד בשלב הפרסום הראשוני. ניתן להציג את המחיר ללקוח, בשלב הבא אחרי שהלקוח יוצר איתנו קשר ראשוני, וניתן להציג ללקוח את המחיר בטלפון לפני הפגישה, או להציג ללקוח את המחיר רק בפגישה עצמה וניתן להציג ללקוח את המחיר רק אחרי הפגישה. וכמובן שאני מדבר כאן באופן כללי, כי כל שירות תהליך המכירה שלו שונה, ולפעמים כל העסקה כולה היא בטלפון ולפעמים יש או אין פגישות עם הלקוח וכולי. כמו כן ברמת העיקרון, אפשרי להציג ללקוח את המחיר לפני או אחרי איתור צרכי הלקוח. דהיינו, אם לדוגמה הלקוח שואל בכל שלב, כמה זה עולה, אפשרי לחלק את כל התהליך לשלב של לפני איתור צרכי הלקוח ולשלב של אחרי איתור צרכי הלקוח. ועד כאן בעצם הסברנו, מתי טכנית ניתן להציג את המחיר ללקוח, בלי קשר ...
יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול מהמתחרים שלך
... שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול מהמתחרים שלך וכאן נדבר על העניין של איך עליך להתייחס למתחרים שלך, בפני הלקוח שלך. דהיינו, איך אתה אמור להתייחס למתחרים שלך, כאשר אתה מדבר עליהם עם לקוח שלך. האם ועד כמה אתה אמור לומר עליהם דברים טובים או רעים? ויש בזה כל מיני היבטים וכל מיני ... ויש בזה כל מיני שיקולים. אבל אחד השיקולים באיך שאתה אמור להתייחס למתחרים שלך, הוא גם במה שאתה חושב שהלקוח שלך חושב על המתחרים שלך. דהיינו, אם הלקוח שלך חושב דברים טובים על המתחרים שלך, אז יכולה להיות סיטואציה שאם אתה תגיד דברים רעים על המתחרים שלך, גם אם הם נכונים, הרי שיכול להיות שהלקוח שלך, יחשוב שאתה משקר אותו ולא אומר את האמת, בנוגע למתחרים שלך ואז הוא יכול לחשוב שאתה משקר ומטעה אותו גם בנוגע אליך. במילים אחרות, כאשר אתה מדבר על המתחרים שלך עם לקוח, תנסה לחשוב מה אתה חושב שהלקוח שלך חושב על המתחרים שלך. ותנסה לחשוב מה לדעתך הטווח שריאלי שאתה תשכנע את הלקוח שלך, לגבי המתחרים שלך. דהיינו, נסה להבין האם ועד כמה הלקוח שלך בטוח בדעה שלו לגבי המתחרים שלך. ואני לא נכנס כאן לעניין של איך להשפיע על הלקוח לבחור בך ולא במתחרים שלך, שזה עוד נושא. אני מדבר בכללי, על השיקול של איך הלקוח תופש את המתחרים, ביחס לאיך שאתה מדבר על המתחרים שלך. וברמת העיקרון דע, כי אם תגיד על המתחרים שלך משהו ששונה מהותית ממה שהלקוח שלך חושב על המתחרים שלך, זה יכול לגרום לך לנזק. אאכ כמובן תצליח לשכנע בזה את הלקוח שלך. כגון, אם לדוגמה הלקוח שלך בטוח שהמתחרים שלך טובים ואם אתה בטוח שלא תוכל לשכנע את הלקוח שלך, שהמתחרים שלך רעים, הרי שאל תנסה לשכנע אותו שהם רעים. וגם להפך, אם הלקוח שלך חושב שהמתחרים שלך רעים, ואתה תגיד בטעות משהו טוב על המתחרים שלך, זה יכול לגרום לך לנזק. כי הלקוח יכול לחשוב שאתה שקרן. במילים אחרות, כמו שלא הגיוני שתגיד ללקוח שלך משהו שהלקוח שלך יחשוב שאתה טועה ומשקר בכל תחום שהוא, ככה צריכים לזכור שיתכן שללקוח שלך יש דעה מוקדמת על המתחרים שלך. ויתכן שהוא מתייחס אליה כאל עובדה. ואז אתה צריך לשים לב, שאתה מסונכרן עם הלקוח שלך, גם במה שאתה אומר על המתחרים שלך. ואוסיף: יתכן שהלקוח ירצה אותך, כי אתה מתאים לו, למרות שהוא יחשוב דברים טובים על המתחרים שלך. ויתכן שהלקוח חושב שהמותג של המתחרים יותר טוב משלך, אבל הוא חושב שהוא רוצה לרכוש ממך מסיבות שונות. ולכן כאן אני לא מדבר על איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך. שזה עניין של בידול ושל התאמה לצרכי הלקוח שזה עוד עניין בפני עצמו. שגם כאן יש משמעות לאיך שהלקוח תופש את המתחרים שלך. אבל כאן אני מחדד, שהדעה של הלקוח שלך ביחס למתחרים שלך, וההתאמה של הדעה שלך לדעה של הלקוח שלך ביחס למתחרים שלך, עשויה לגרום לכך, שגם אם הלקוח רוצה לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך מסיבות שונות, הרי שאם אתה תגיד משהו טוב או רע, שונה מהלקוח שלך ממה שהוא חושב על המתחרים שלך, זה עשוי לגרום ללקוח לחשוב שאתה טועה לגבי המתחרים שלך וגם לגבי שאר הדברים שאתה אומר לו. ולכן כאשר מדברים על המתחרים שלך ... צריכים ללכלך על המתחרים שלך ולפעמים צריך גם להמליץ על המתחרים שלך, אבל צריכים לקחת בחשבון גם את מה שהלקוח חושב על המתחרים, בהקשר של יצירת התאמה עם הלקוח / יצירת אמון עם הלקוח / איך לגרום ללקוח לסמוך עליך וכולי.
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת ... סוגים יש? מה ההבדלים ביניהם? מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? איך ליצור אותם? ואסביר גם איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד. כי הרבה פעמים אתה יוצר תכנים שיווקיים, שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא מספיקים כדי לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. כי הוא מבין שהוא צריך לפנות לאיש מקצוע, אבל לא דווקא אליך. והשאלה היא, איך ליצור תוכן שיווקי, שיגרום ללקוח לרצות לפנות אך ורק אליך? אז לשם כך נתחיל מהתחלה ונסביר באופן עקרוני את כל העניין של חומרי שיווק ... חומרי השיווק ל 2 סוגים. שיווק בשכנוע ישיר חלק אחד של חומרי שיווק, יהיה חומרים שמעודדים באופן ישיר את הלקוח לקנות את המוצר. לדוגמה פרסומת שאומרת, בא ליהנות מחוויה עוצרת נשימה של נסיעה ברכב הכי מהיר שיש, או לדוגמה ... המקצועיים, שאינם מדברים באופן ישיר על רכישת המוצר. מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף? אז ברמת העיקרון, הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שהמוצר טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר ושיהיה לו טוב אם הוא ירכוש את המוצר. והמסר השיווקי, או שהוא אומר בפירוש את זה שהמוצר טוב, ושללקוח טוב לרכוש את המוצר וכולי, או שהוא אומר את זה בצורה עקיפה, שגורמת ללקוח להסיק מעצמו ולהבין מעצמו שהמוצר הוא טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר. לדוגמה: לקוח ירצה לאכול את הפיצה הכי טעימה. ולכן בשיווק ישיר נאמר באופן ישיר מסר של: הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה. אבל בשיווק עקיף אנחנו ניצור תוכן שיווקי שיגרום ללקוח להבין מעצמו, שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש ושכדאי לו לאכול אותה. כאשר מהות ההבדל היא, האם המסר שאומר שהמוצר שלך טוב ללקוח, האם הוא נאמר בצורה ישירה, או בצורה עקיפה שהלקוח מבין את זה מעצמו. איך להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף? ואיך לדוגמה נעביר מסר עקיף שהפיצה שלנו הכי טעימה ... לצרכן להבין שהפיצה שלנו היא מאוד טעימה ושהוא ירצה לטעום אותה. במילים אחרות, נשאל את עצמנו, מה אני רוצה שהלקוח יחשוב עלי כדי שהוא יבוא לרכוש את המוצר. ואז, במקום לומר לו באופן ישיר את מה שאני רוצה שהוא ... מיני סוגים של חומרי שיווק עקיף, וכאן אדבר על חומרי שיווק עקיף, שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין, שאתה איש מקצוע. כדי שאם אותו לקוח יצטרך וירצה שירות שאתה מספק, שהוא יפנה אליך כאיש מקצוע. איך לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי? איך לשדר מקצועיות? איך לשכנע שאתה איש מקצוע? איך לשכנע שאתה מומחה בתחומך? אז בעיקרון את העברת ... ל 3 סוגים: 1 - הסוג הראשון הוא חומרים מקצועיים, שהצופה מבין אותם, חושב שהם נכונים והגיוניים ושהם גורמים ללקוח להבין שאתה מבין עניין ומבין בתחום שאתה מדבר עליו. לדוגמה: אם אתה עורך דין לענייני תעבורה, ואתה מסביר כל ... מקצועיים, שמי שצופה בהם, חווה התחדשות, חווה חידוש, חווה חוויה שבה הוא לומד ממך משהו שאינו ברור מאליו, משהו שהלקוח חושב שהוא לא היה חושב עליו לבד, משהו שיש בו חידוש שאינו טריוויאלי. לדוגמה: אתה נותן איזו זווית שהלקוח מבחינתו חווה בה איזה חידוש מיוחד, משהו שהוא מרגיש שזה לא סתם עוד ידע ולא סתם עוד מידע, אלא ... כי לדוגמה, במקרה הנל אם אתה עורך דין לענייני תעבורה ואתה מסביר על חוקים, אז אומנם אולי אתה מחדש ללקוח משהו, אבל הלקוח מבחינתו מבין שזה בסך הכל עוד חוק, שהוא היה יכול ללמוד אותו לבד ולקרוא עליו לבד. במילים אחרות, אם ... תביא איזה חידוש, לדוגמה: לנפץ מיתוס או מידע מקצועי שאינו טריוויאלי, מידע מקצועי שאינו ברור מאליו, הרי שזה יגרום ללקוח להבין, שאתה לא רק מבין עניין בתחום שלך, אלא שאתה סוג של מאוד מקצועי בתחום שלך. לדוגמה: ניפוץ מיתוסים וכיוב, שבהם הלקוח חווה חידוש, הרבה מעבר לעוד מידע רגיל. כאשר עיקר הדגש הוא, האם הלקוח מרגיש שאתה מביא עוד מידע סטנדרטי שאולי כל אחד שעוסק בתחום יכול לדעת אותו, או שאתה מביא מידע שהלקוח חושב שאתה מחדש כאן משהו שאינו ברור מאליו, משהו שאיש מקצוע מתחיל לא היה יודע אותו, משהו שלא כל אנשי המקצוע יודעים אותו. ושוב, הדגש הוא על חוויית ההתחדשות של הלקוח, עד כמה הלקוח חווה כאן משהו חדש שאינו ברור מאליו. שזה גורם ללקוח להבין שאתה לא סתם עוד איש מקצוע, אלא אתה מומחה בתחומך. איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך? 3 - הסוג השלישי של החומרים המקצועיים, הוא יותר מתוחכם והוא לא רק יגרום לאדם לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך, אלא הוא יגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך. מידע שיגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר. מידע מקצועי שיגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר, אלא יגרום לו לרצות לפנות רק אליך. ומה זה המידע הזה? והמידע המקצועי הזה, ...
אצל המתחרים זה הרבה יותר זול, איך לענות ללקוח שאומר שאצל המתחרים זה יותר זול? איך לענות ללקוח שאומר שהוא קיבל הצעה הרבה יותר זולה מהמתחרים? איך לענות ללקוח ששואל למה אצל המתחרים זה הרבה יותר זול? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של המתחרים? איך לטפל בהתנגדות מחיר יותר זול אצל המתחרים? הצעה נגדית יותר זולה, הצעה מתחרה יותר זולה, טיפול בהתנגדות מתחרים יותר זולים, טיפול בהתנגדות אצל המתחרים יותר זול, התמודדות עם מתחרים יותר זולים, איך למכור מוצר יקר?
אצל המתחרים זה הרבה יותר זול, איך לענות ללקוח שאומר שאצל המתחרים זה יותר זול? איך לענות ללקוח שאומר שהוא קיבל הצעה הרבה יותר זולה מהמתחרים? איך לענות ללקוח ששואל למה אצל המתחרים זה הרבה יותר זול? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של המתחרים? איך לטפל בהתנגדות ... טיפול בהתנגדות אצל המתחרים יותר זול, התמודדות עם מתחרים יותר זולים, איך למכור מוצר יקר? והפעם אסביר איך לענות ללקוח שאומר לך, אצל המתחרים זה הרבה יותר זול או קיבלתי הצעה הרבה יותר זולה מהמתחרים שלך וכיוב. איך להגיב לאמירה כזאת של לקוח? ויש כמובן כל מיני מנטורים למכירות עם כל מיני עצות מארץ עוץ כאלו ואחרות. אבל והתשובה הנכונה לשאלה הזאת, היא שקודם כל צריכים להבין יותר טוב את הסיטואציה לפני שמחלקים לך עצות איך לענות ללקוחות שלך. ולהלן שאלות לדוגמה שעליך לשאול את עצמך, לפני שאתה מחליט איך להגיב לאמירה הזאת של הלקוח. מה ידוע לך על המתחרים? האם אתה יודע על אילו מתחרים הלקוח שלך מדבר? האם אתה מכיר את המתחרים האלו? האם אתה מכיר את המוצר שלהם? האם אתה יודע מה ההבדל בין המוצר שלהם למוצר שלך? האם אתה יודע שבאמת אצל המתחרים יש מחיר יותר זול, כי לפעמים הלקוח יכול לשקר ולומר שהוא קיבל הצעה יותר טובה, ואתה יודע שהוא לא באמת קיבל הצעה יותר טובה. או שלפעמים הלקוח באמת קיבל מחיר יותר זול, אבל על מוצר אחר. האם אתה יודע איך להסביר את ההבדלים שיש בינך לבין ... מבין את ההיגיון מאחורי קביעת המחיר של המוצר שלך? האם לדעתך התמחור שלך הגיוני? האם אתה יודע איך להסביר ללקוח את התמחור? האם אתה שלם עם התמחור שלך ועם קביעת המחיר שלך? מה ידוע לך על הלקוח? מה אתה יודע על הלקוח הזה שמדבר איתך? מה חשוב לו? האם לדעתך עדיף לו לרכוש ממך או מהמתחרים שלך? האם לדעתך הוא צריך את היתרונות שיש לך על פני המתחרים שלך? האם אתה יודע מה הכאב של הלקוח שלך? האם אתה מבין את מערכת השיקולים שלו? האם אתה מרגיש בנוח לדבר איתו? האם לדעת הוא רואה בך חבר או איש מכירות? האם לדעתך הלקוח שואל את השאלה הזאת כדי להטריל אותך או שהוא באמת מנסה להבין את התמחור שלך? האם אתה יודע מה התקציב של הלקוח שלך? האם ברור לך מה היכולת הכספית של הלקוח שלך? האם אתה מבין האם וכמה העלות של המוצר חשובה ללקוח שלך? האם אתה מבין למה הלקוח שואל את השאלה, מה עומד מאחורי השאלה של הלקוח? מה באמת הוא מנסה להבין? האם הוא רוצה הנחה? האם הוא רוצה שתעזור לו להבין את היתרונות שלך? האם ... אתה יכול לתת הנחה? האם אתה רוצה לתת הנחה? מה היכולת שלך לוותר על העסקה? מה המשמעות מבחינתך אם הלקוח לא יקנה או כן יקנה או באיזה מחיר הלקוח יקנה? כמה אתה צריך את הכסף של הלקוח? מה האלטרנטיבות שלך? במילים אחרות, כאשר לקוח אומר לך שאצל המתחרים זה יותר זול, לפני שאתה מחליט מה לענות, אתה צריך להבין את הסיטואציה בהיבט של מה שאתה יודע על המתחרים שלך, מה שאתה יודע על התמחור שלך ושל המתחרים שלך, מה אתה יודע על הלקוח שלך, מה אתה יודע על עצמך - ועכשיו, בהתאם לכל אלו, יהיה אפשרי לתת לך את העצה הטובה ביותר איך לענות ללקוח שלך, כי כל מקרה לגופו. וכל תשובה שונה לכל אחת מהשאלות הנל, עשויה להשפיע על איך אתה אמור להגיב ללקוחות שלך. לסיכום: איך לענות ללקוח שאומר לך שאצל המתחרים זה יותר זול? תשובה: זה תלוי בכל מיני גורמים. ועדיף להבין איך כל גורם משפיע על התשובה הטובה ביותר שאתה יכול לענות ללקוח שלך, במקום להקשיב לעצות מארץ עוץ של מנטורים למכירות כאלו ואחרים שבדרך כלל אינן העצות הטובות ביותר למקרה הספציפי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוח, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, לקוח, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע תת מודע תחושת קרבה עם לקוח לגרום למישהו להשתכנע ברעיון לקוחות בתהליך מכירה למכור בלי להתאמץ לגרום למישהו לבקש עזרה מוצר של המתחרים מיינדסט של איש מכירות למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? חשיפה ללקוחות התנגדויות לקוח קשות להיות יועץ של הלקוח השפעה חיצונית איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? לתת ללקוח אפשרויות השקעה במכירות מסר לתת מודע איך נקבע מחיר של מוצר? ללמוד על שתילת מחשבות מסמך שיווקי עלות ייצור של מוצר שכנוע באמצעות הקצנה איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? לשפר מוצר סוגים של עסקאות עם לקוחות מה הלקוח חושב על התמחור? איך לשכנע ילד? מה המטרה של השיווק? מומחה למכירות להציע ללקוח אפשרויות גרועות להפוך את הלקוח לחבר דרישות במשא ומתן להפוך את הצעת המחיר למסמך שיווקי איך לעבוד עם לקוח שמפר חוזה? איך להכין חומרי שיווק? טעויות בשכנוע אין לי חשק למכור איך לדעת מי הלקוח האידיאלי? להתמודד עם לקוח בעייתי איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק להסתיר את היתרונות של המוצר איך לשכנע עובד? איך נמדוד אסטרטגיה שיווקית? לגרום ללקוח לא לנטוש אותך איך לשכנע אנשים? לגרום למישהו לחשוב מחשבה שכנוע רעיוני לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח לשכנע לקוח לאהוב אותך איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? יוצר אמון איך לא לדפוק את הלקוח? לשכנע בחורה לרצות לשכב איתך למה נותנים הנחה על מוצר? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך להצליח בשכנוע? לתת ללקוח להשתמש במוצר מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך ליצור אמון עם אנשים? לשכנע ילד לחשוב להעביר נושא מול התנגדות לקוח לסחוט לקוחות מוצרים בינוניים איך למכור ללקוחות? עקרונות ניהול משא ומתן האם השיווק טוב? לבקש בקשה משכנעת איש מכירות טיפש הזדהות מוחלטת איך לקנות את האמון של הלקוח? לקבל הנחה על מוצר לקנות את האמון של הלקוח איך לגרום למישהו לשלם יותר... ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט איך ניתן לשכנע? לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח תחושת ריחוק מול לקוח שיטות שכנוע לקוחות התועלת של הלקוח לקוח ממש לא מבין את המחיר איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? לגרום ללקוחות שיווק טוב איך לשכנע את הבוס? להעלות את המחיר ללקוחות איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו להגיע למפגש? איך להתמודד עם חוסר הצלחה למכור? להציג ללקוח מחיר זול איך להכין מצגת ללקוח? שיטות לשכנע מוכר לתת לך הנחה הגדלת לקוחות לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך איך לבדוק את איכות השיווק? לשכנע מישהו להסיק אימון ב nlp שכנוע מהסיבה הלא נכונה בעיית תקשורת עם הלקוח מניפולציות של נוכלים זיהוי מניפולציות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, להשפיע, מומחה במכירות בנושא לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6387 שניות - עכשיו 01_10_2025 השעה 07:38:02 - wesi28