... העסק שלך מעסקים אחרים. מבדל מלשון הבדל להבדיל. דהיינו, אתה גורם
ללקוח שלך להבין, במה העסק שלך שונה מעסקים אחרים. אתה גורם
ללקוח שלך להיות מסוגל להבדיל, בינך לבין עסקים אחרים. כמו ... הבדלים ספציפיים ביני לבין אחרים. אז בידול עסקי פירושו, להסביר
ללקוח שלך על ההבדלים שבין העסק שלך לבין עסקים אחרים כדי
שהלקוח יוכל להבדיל בינך לבין עסקים אחרים. אז האם צריך בידול ... עסקי ומה המטרה של הבידול העסקי? ובעיקרון כדי למכור, צריך לגרום
ללקוח לרצות לקנות. וכדי
שהלקוח ירצה לקנות, הוא צריך לחשוב שכדאי לו לרכוש ממך. אבל יש כאן עוד נקודה חשובה שצריכים להתבונן בה. כדי
שהלקוח ירצה לרכוש ממך את המוצר, כמה החלטות הוא צריך לקבל? ... את המוצר הזה דווקא ממך ולא ממישהו אחר. וכאשר אתה רוצה לגרום
ללקוח לרצות לרכוש את המוצר דווקא ממך ולא ממישהו אחר, אז ... כזה לדוגמה, אתה לא צריך בידול עסקי. כי במקרה כזה, אתה מוכר
ללקוחות אקראיים
לקוחות מזדמנים, מכירה ממוצעת, במחיר ממוצע, מוצר ממוצע, ... אתה לא צריך בידול עסקי. ולמה אתה לא צריך בידול עסקי? כי יש מספיק
לקוחות שנחשפים לעסק שלך, שרוצים לקנות עגבניות ושלא באמת אכפת להם ממי הם קונים, כי עבור
לקוח אקראי
לקוח מזדמן, הכל פחות או יותר אותו הדבר. ולכן אתה לא צריך בידול לעסק שלך. מי כן צריך בידול עסקי? תשובה: מי
שהלקוח שלו צריך להחליט לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. לדוגמה, נניח שהעסק שלך ממוקם במקום יותר רחוק משאר העסקים. למה
שהלקוח ירצה להגיע דווקא אליך? מה יש לך שאין למתחרים שלך? האם ... זול? האם הבידול שלך, הוא המחיר הזול שאתה מוכר את המוצר? למה
שהלקוח יקנה דווקא ממך? לשם כך צריך בידול עסקי. ואם אתה רוצה למכור במחיר יותר יקר מאשר שאר המתחרים שלך, האם במקרה כזה
הלקוח שואל את עצמו, למה לרכוש דווקא ממך ולא לרכוש מהמתחרים ... מאשר המתחרים שלך. לשם כך, אתה צריך בידול עסקי. אתה צריך לגרום
ללקוח שלך להבדיל בינך לבין עסקים אחרים לבין המתחרים שלך. אז מי צריך בידול עסקי? תשובה: מי שקהל היעד של
הלקוחות שלו, צריכים להחליט, לא רק שהם רוצים את המוצר, אלא רוצים לרכוש דווקא ממנו. אם
הלקוחות שלך צריכים לבחור דווקא בך ואם הם לא ירצו לרכוש דווקא ממך, אז הם לא ירכשו ממך, אז אתה חייב בידול עסקי. אבל אם
הלקוחות שלך מזדמנים ולא באמת אכפת להם ממי הם קונים ומבחינת
הלקוח שלך, ההחלטה העיקרית שלו, היא, שהוא צריך את המוצר וזהו ... מי קהל היעד שלך, מי אתה רוצה שירכוש ממך, מי אתה רוצה שיהיו
הלקוחות שלך. ואחרי שברור לך מי קהל היעד שלך. עכשיו תשאל את עצמך, איזה סיבות יכולות להיות
ללקוחות הפוטנציאלים שלך, לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו ... העסקי. לדוגמה: נניח שאתה שונה מהמתחרים שלך, ב 10 דברים. אבל
הלקוחות הפוטנציאלים שלך, קהל היעד שאתה רוצה שירכוש ממך, הוא ... שיש בינך לבין המתחרים שלך, אלא בעיקר על 3 ההבדלים שיגרמו
ללקוחות שאתה רוצה שירכשו ממך, להפוך להיות
הלקוחות שלך. אוסיף ואומר, שלפעמים אתה לא צריך לעשות בידול ... עדיין הגיוני שתעשה קמפיין שנקרא הכי קרוב לבית, דהיינו, שתזכיר
ללקוחות שלך, שבעצם אתה החנות הכי קרובה לבית שלהם. כדי ... להם את הבידול העסקי שלך. לסיכום: מי שמבחינתו להיות עסק ממוצע
ללקוחות ממוצעים ברווח ממוצע במחיר ממוצע וכולי, הוא לא צריך בידול עסקי. אבל מי שרוצה
שהלקוח שלו ירצה לרכוש דווקא ממנו ולא ממישהו אחר, הוא חייב ...