אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, מסר שיווקי, תכנות התת מודע, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, מדריך ל nlp, התנגדות במכירה, מכירות, איך לשכנע ילדים, NLP לעסקים, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, הדרכת אנשי מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, ספר nlp, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדות, איך למכור רעיון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, יחסי ציבור, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, NLP טיפול בדיכאון, קורס דמיון מודרך, טיפול בשיטת nlp, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, ללמוד למכור, טכניקות מכירות, לשכנע בוויכוח, לשכנע מישהו לקנות, כישורי שכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
... כאשר הוא אומר בשנת 2011 חברות מסוימות הזמינו אותי, עולה השאלה - מה קרה מאז? אם הוא היה אומר לקוחותיי הם X ו - Y, זה היה חזק יותר. חיבור שגוי בין עלייה בתאונות לתוכן פרסומי המומחה טען כי ... אליך? מה קרה בשנת 2000? אתה כבר שמונה עשרה שנה אתה מתעסק בזה. מה שהוא היה צריך להגיד בין לקוחותי 1 2 3 מה אתה צריך להתחיל לי בשנת 2011. ש: כן, אבל אז אתה אומר בין לקוחותי, לך תדע אולי זה עשרים שנה בערך. אליעד: מה את אומרת? ש: אני אומרת על החלק האחרון, זה נדיר ... הוא יגיד לי אני יודע איך הקולגות שלי מרמים. הם אומרים, כמו שאתה נכנס לאיזה אתר והם אומרים בין לקוחותינו ויש שם רשימה כמעט של כל המדינה. אז אתה אומר רגע, אז איך יכול להיות הם עובדים עם כולם?. נגיד אני נכנס לאיזה אתר, בין לקוחותינו משטרת ישראל, משרד ראש הממשלה, כולם. עכשיו, אתה נכנס לאתר של המתחרה הוא אומר גם. כאילו, מה אתה אומר ... שהוא יגיד. אבל מה הפספוס, כי הוא לא מנסה למכור את עצמו לקולגות שלו הוא מנסה למכור את עצמו ללקוחות שאין להם מושג איך עובדים עליהם ולכן הלקוחות מספיק טוב שתגיד להם זה הלקוחות והם הזמינו אותי או מזמינים אותי. למה אתה צריך להגיד בבושה 2011?הלקוחות לא יודעים את המניפולציה וזה גם לא יעזור שתגיד 2011 אם הם מספיק מתוחכמים אז גם שתגיד 2011 הם ... חלקן יותר מפעם אחת. זה גם כן חיסרון. למה אתה בכלל צריך לציין את זה, אתה אומר יש לי לקוחות שהם 1,2,3, לא, יש כאלו שהם יותר מפעם אחת הזמינו אותי. ש: הוא רוצה להדגיש את זה שכאילו המצב ... 2012, נכון? הרי הם עשו כמה כנסים ב 2011, נכון? אז למה יותר מפעם אחת? הרי ההיגיון אומר שאם הלקוח מרוצה הוא אמור להזמין אותך עוד פעם ועוד פעם, מה זה חלקם יותר מפעם אחת? למה אתה אמור בכלל ... עם השאר למה הם לא הזמינו אותו, אולי כיוון שהוא לא טוב. למה לפתוח את זה? היית אומר בין לקוחותי 1,2,3 אני עובד איתם, הם מזמינים אותי על בסיס קבוע כשהם רוצים. המילה כשהם רוצים לא צריך לדחוף אותה ... בעקרון המטרה שלך לשיחה הזאת זה להבין איך עובד המוח, אוקי? זה הרעיון. ש: השאלה לא קיימת ממילא אצל הלקוחות? אליעד: קיימת. אבל מה אתה מנסה לחזק את השאלה או לחזק את התשובה? מה המטרה שלו? הוא לא רוצה ... לאכול על הפרנציפ. יש גם את זה צריך לשים לב. אבל פה זה שונה כי אתה מנסה לשכנע את הלקוחות. פה זה שונה. אתה מנסה לשכנע את הלקוחות? אל תדחוף להם לראש את האופציה שהם לא יכולים. כי אתה מנסה להגיד להם שהם יכולים. ש: אולי הוא ...
איך לתמחר מוצר? איך לתמחר שירות? איך לתמחר שעת עבודה? איך לתמחר נכון? איך מתמחרים מוצר? איך מתמחרים שירות? קוסט פלוס, תורת התמחור, אמנות התמחור, סודות התמחור, שיטת התמחור, מחאת מחירי הדיור, איך לקבוע מחיר?
איך לתמחר מוצר? איך לתמחר שירות? איך לתמחר שעת עבודה? איך לתמחר נכון? איך מתמחרים מוצר? איך מתמחרים שירות? קוסט פלוס, תורת התמחור, אמנות התמחור, סודות התמחור, שיטת התמחור, מחאת מחירי הדיור, איך לקבוע מחיר?
... רווח של 10%, 20%, או אפילו 100%. הוא מדגיש שזו דרך שגויה לתמחר, כי היא לא מתייחסת לפוטנציאל המחיר שהלקוח מוכן לשלם. המחיר שאתה מבקש צריך להיות תלוי אך ורק במה שהלקוח חושב שהמוצר שווה עבורו, ולא בעלות הייצור או אחוז הרווח שאתה רוצה לעשות. איך נכון לקבוע מחיר לפי אליעד כהן? אליעד מסביר שכדי לתמחר נכון מוצר או שירות, צריך לשאול את עצמך: כמה כסף הלקוח יהיה מוכן לשלם עבור המוצר שלי?. השאלה הנכונה אינה כמה עלה לי המוצר? אלא כמה אנשים מעריכים את המוצר?. כלומר, יש להבין כמה הערך של המוצר או השירות בעיני הלקוחות, ומה האלטרנטיבות שיש ללקוחות במקום לקנות את המוצר שלך. הוא נותן דוגמה על דוכן פלאפל. אם אתה פותח דוכן פלאפל, התמחור שלך צריך להתבסס על כמה הלקוחות יהיו מוכנים לשלם לפלאפל שאתה מציע. יש לבדוק מה הן האלטרנטיבות שלהם - אם יש דוכני פלאפל אחרים, מה ... אם אין פלאפל באזור, מה החלופות שיש לאנשים? אולי לאכול משהו אחר. עליך להבין את הערך שהמוצר שלך נותן ללקוח ביחס לאלטרנטיבות. מדוע לא נכון לתמחר לפי עלות ייצור בלבד? אליעד מדגים מצב שבו מוצר עולה לך לייצר 10 ... אם זה משרת מטרה ארוכת טווח אחרת שלך. למשל, אם המטרה שלך היא להשתלט על השוק, לייצר הרגל אצל לקוחות או לבנות מותג, אתה עשוי אפילו להפסיד על המוצר לזמן מסוים כדי להרוויח בטווח הארוך. מה הקשר בין התמחור ... הטיסה והמשלוח לחול. למה? פשוט כי בישראל מוכנים לשלם יותר. הוא מדגיש שבמוצר כמו קוטג או דירה, כל עוד הלקוח מוכן לשלם, המוכר ינסה לקחת את המחיר הגבוה ביותר האפשרי. אם אף אחד לא יקנה דירות, קבלנים אולי יורידו ... להם מתחרים. במקרה כזה, אין לך מחיר התחלתי להסתמך עליו. במצב כזה, הוא ממליץ לבחון את הערך שהמוצר מספק ללקוח הפוטנציאלי. אם פיתחת מוצר חדשני, עליך לחשוב איזו תועלת המוצר מספק, ואיזה בעיות הוא פותר. ככל שהבעיה שהוא פותר משמעותית יותר ללקוח, כך תוכל לתמחר אותו גבוה יותר. אליעד מדגיש שיש להתייחס לאלטרנטיבות הזמינות בשוק. אם ללקוח שלך אין שום פתרון אחר זמין, אתה יכול לבקש מחיר גבוה. אם קיימות אלטרנטיבות זולות וזמינות, המחיר שלך צריך ... אסטרטגית ארוכת טווח. למשל, ייתכן מצב שבו עדיף לך למכור את המוצר במחיר נמוך או אפילו להפסיד, כדי לגרום ללקוחות להכיר אותך או להתרגל למוצר, ואז לאחר זמן תוכל להעלות את המחיר ולהרוויח. בשורה התחתונה, לפי אליעד, תמחור נכון מתמקד בשאלה מהו הערך הנתפס של המוצר או השירות בעיני הלקוח, ולא בעלות הייצור או במחיר השוק בלבד. השיטה האופטימלית היא תמיד לחפש את המחיר המקסימלי שהלקוח מוכן לשלם בהתאם לערך שהמוצר מספק עבורו. איך לתמחר נכון? מהי שיטת קוסט פלוס? איך לקבוע מחיר של מוצר? ...
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות
... שלו? שאחראי לתאם לו פגישות פיזיות בעולם היותר אמיתי, להגדיל את הסיכוי לכך שאנשי תיאום הפגישות יתאמו פגישות עם הלקוחות, עליו לשים לב שהוא לא נותן מכשול לפני אנשי תיאום הפגישות שלו, בצורה של יותר מידי מידע לגבי המוצר. ואסביר, אחת הסיבות לכך שלקוחות לא מגיעים לפגישה, היא בגלל שהם חושבים שמיותר להם להגיע לפגישה, משום שכבר יש להם את כל המידע לגבי המוצר. ואחד מהגורמים לכך, זה הביטחון העצמי של מתאם הפגישות, שהוא בטעות חושב שהוא באמת מבין את הלקוח מספיק טוב בטלפון, שהוא מבין את צרכי הלקוח מספיק טוב בטלפון ושהוא באמת יודע לספק ללקוח בטלפון את מלא המידע המלא שהלקוח יכול לקבל לגבי המוצר שאותו רוצים למכור ללקוח. וכאשר מתאם הפגישות מרגיש וחושב בטעות כנל, אז ממילא הלקוח לא ירצה להגיע לפגישה, כי מיותר לו להגיע לפגישה, שהרי הוא כבר מכיר את המוצר וכולי. ומיותר לו להגיע לפגישה שרק ינסו למכור לו בה כל מידי דברים. ואחת הסיבות לכך שמתאמי הפגישות חושבים שהם מצליחים להעביר ללקוח את מלא המידע בטלפון, זה גם בגלל שמנהל המכירות שלהם מעמיס עליהם יותר מידי מידע לגבי המוצר. מה שגורם ... שהם עצמם מתאמי הפגישות, מכירים את המוצר פחות או יותר. וממילא אותו מתאם פגישות, חושב בטעות שהוא יכול להעביר ללקוח בטלפון את המידע שאותו מתאם פגישות מכיר לגבי המוצר. ואחת ההטיות הקוגניטיביות לכך, היא בגלל שמנהל המכירות בטעות מעביר למתאמי הפגישות יותר מידי מידע, כדי שיהיה למתאם הפגישות מה לענות ללקוחות בטלפון. אבל כך בעצם מתאם הפגישות בטעות גורם ללקוח לחשוב שהוא מכיר את המוצר מספיק טוב משיחת הטלפון. ולכן מנהל המכירות, צריך כל הזמן להעביר למתאמי הפגישות שלו, ... שהם מקבלים מידע חלקי שתומך תיאום פגישה. אני מנהל המכירות, נותן לך מתאם הפגישות, מספיק מידע שבאמצעותו תוכל לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה לקבל מידע נוסף. אבל בשום אופן לא לגרום למתאם הפגישות לחשוב שהוא מכיר את המוצר די טוב. כי אז זה מגדיל את הסיכוי שמתאם הפגישות בטעות יחשוב שהוא מצליח בשיחת הטלפון להעביר ללקוח את המידע המלא לגבי המוצר, מה שאומר שהלקוח לא ירצה סתם להגיע לפגישה מיותרת.?
עבדות, עבודה, מלך או עבד, כסף, פחדים, למות ברעב, תלות רגשית, שביעות רצון הלקוחות
6:10עבדות, עבודה, מלך או עבד, כסף, פחדים, למות ברעב, תלות רגשית, שביעות רצון הלקוחות
עבדות, עבודה, מלך או עבד, כסף, פחדים, למות ברעב, תלות רגשית, שביעות רצון הלקוחות למה אנשים מרגישים כמו עבדים בעבודה שלהם? הרבה אנשים חווים תחושה של עבדות בעבודה שלהם, תחושה שנובעת מכך שהם ... רק עוד חוויה שהוא בוחר בה בחופשיות, ולכן הוא לא מרגיש בה תחושת עבדות. מדוע חשוב להשתחרר מהתלות הרגשית בלקוחות ובכסף? אליעד מסביר שכאשר האדם תלוי רגשית בלקוחות או בכסף שהם משלמים, הוא לעולם לא יהיה מסוגל לתת את השירות הטוב ביותר. הוא תמיד יהיה מוגבל בגלל ... דווקא השחרור המוחלט מהצורך לקבל את הכסף מאפשר לאדם לספק שירות איכותי יותר ולהגיע לשביעות רצון גבוהה יותר של הלקוחות. בסופו של דבר, החופש המוחלט וההבנה העמוקה של תחושת אני אלוהים הם אלו שמאפשרים לאדם להרגיש מלך אמיתי ולא ...
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
6:44ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים למה אנשים מפחדים להעביר ביקורת בעבודה? אליעד כהן מנתח מקרה טיפולי שבו האדם מפחד להיכנס לעימותים עם עובדים, ספקים ולקוחות. אותו אדם נמנע מלומר את דעתו ומנסה להימנע ככל האפשר מעימותים, מה שגורם לו להיות לא יעיל בניהול העובדים ... מפחד להיכנס לעימותים. מהו הגורם המרכזי לפחד מעימות? לדברי אליעד, עלינו לברר אם מקור הפחד הוא ספציפי לעובדים, ספקים ולקוחות או שזהו פחד כללי יותר מעימותים עם כל האנשים. אם אותו אדם מגלה שהפחד שלו מעימותים הוא רק כלפי אנשים שהוא תלוי בהם, כמו עובדים, ספקים או לקוחות, סימן שהגורם הוא הפחד לאבד את התועלת שהוא מקבל מהם. אם מדובר בפחד כללי יותר מעימותים עם כל אדם, ...
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
... מסביר שבמציאות, עסקים מתמודדים לרוב עם שני סוגי מתחרים: מתחרים המציעים מוצר איכותי יותר ללא קשר למחיר, מתוך הנחה שהלקוח יעדיף איכות גם במחיר גבוה. מתחרים המציעים מוצר זול יותר, מתוך הנחה שהלקוח יעדיף לשלם פחות גם אם האיכות יורדת. השאלה המרכזית היא כיצד כדאי לעסק שרוצה להרוויח כסף רב להתמודד - ... רק בתחרות על מחיר, אלא לשלב בין שתי הגישות. המשמעות המעשית של השילוב הזה היא שהעסק שלך תמיד יציע ללקוח את המוצר הטוב ביותר האפשרי בכל טווח מחיר שהלקוח מוכן לשלם. לדוגמה, נניח שלקוח מחפש רכב בתקציב של מיליון דולר. במקרה זה, העסק האידיאלי יציע ללקוח את הרכב האיכותי ביותר שאפשר לקבל במיליון דולר. אבל אם התקציב של הלקוח הוא רק מיליון שקלים, העסק יציע את הרכב הכי איכותי שאפשר להשיג במיליון שקלים. אותו עיקרון תקף גם אם התקציב הוא 100,000 שקלים או אפילו 1,000 שקלים - תמיד העסק ייתן ללקוח את התמורה הטובה ביותר שאפשר להשיג באותו מחיר. איך עסק יכול לנצח מתחרים שמציעים מחיר נמוך יותר? כשלקוח מגיע ואומר שיש מתחרה שהציע מחיר נמוך יותר, אליעד מציע שתי דרכים עיקריות להתמודד עם הסיטואציה: להציע ללקוח מוצר טוב יותר בדיוק באותו מחיר שהמתחרה הציע. כלומר, אם המתחרה מציע מוצר ב - 100 שקלים, העסק שלך יספק מוצר איכותי יותר באותם 100 שקלים. להציע ללקוח את אותו מוצר שהמתחרה הציע לו, אבל במחיר נמוך יותר מההצעה של המתחרה. למשל, אם המתחרה מציע מוצר ב ... פועל ביעילות מרבית. ככל שהעסק יותר יעיל, מקצועי וחסכוני, עלויות הייצור שלו נמוכות יותר והוא יכול להרשות לעצמו להציע ללקוחות מוצרים באיכות גבוהה יותר או במחיר נמוך יותר ממתחריו. במי העסק שלך לא יכול להתחרות לעולם? קיימים מתחרים שאי ... דחוף, ולכן ימכרו מוצרים במחיר לא הגיוני. ספקים שמציעים מחירים נמוכים במיוחד ללא כוונה לספק בפועל את המוצר שהבטיחו ללקוח. במקרים אלה, אין טעם להיכנס לתחרות ישירה מולם, כיוון שהמודל העסקי שלהם אינו בר - קיימא לאורך זמן. מהי ... ובין אם במחיר. אליעד מדגיש שהמפתח להצלחה בתחרות עסקית הוא שהעסק יוכל תמיד להציע את התמורה הטובה ביותר לכסף שהלקוח משלם, ללא קשר לגובה התקציב. ככל שהעסק יהיה מקצועי ויעיל יותר, הוא יוכל לנצח בתחרות בכל סיטואציה עסקית, כל ...
מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
... על המוצר שלך. אז בעיקרון, חומרי השיווק אמורים להיות תיאור יותר מוחשי ויותר מפורט של מסרי המכירה שאנחנו מעבירים ללקוח בפגישות השונות. כי כמו שהסברתי, עליך לנסות להבין מה המידע שאותו אתה מעביר ללקוח שלך בשיחות המכירה ומשם לגזור את רשימת חומרי השיווק שאתה רוצה להכין. וכאן אני רוצה לחדד את הנקודה הבאה ... ואני אסביר: נניח שאנחנו רוצים לעבוד מסודר בתהליך של הכנת חומרי שיווק. אז עלינו לקחת את תהליך המכירה מול הלקוח ולנסות להבין איזה מסרים אנחנו מעבירים ורוצים להעביר לו בתהליך המכירה. וצריכים לקחת את כל המידע שמועבר ללקוח בתהליך המכירה וממנו ועבורו להכין את חומרי השיווק. לדוגמה, נניח שבפגישה אנחנו מסבירים ללקוח על המהירות הייחודית של הרכב, או על הבטיחות של הרכב, על זה שיש ברכב כרית אוויר מיוחדת, אז ממסרי ... אחר. אבל כאן אני רוצה לחדד, שצריך להפריד בין תהליך שבו אנחנו מכינים רשימה מסודרת של הרעיונות שאנחנו מעבירים ללקוח בתהליך המכירה, עבור תהליך של הכנת חומרי שיווק, לבין זה שכדאי ורצוי מאוד להכין את הרשימה הזאת, של כל המידע על המוצר ושל כל המסרים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח בתהליך המכירה, גם בלי קשר לתהליך השיווק, אלא אך ורק עבור תהליך המכירה עצמו. דהיינו, כדאי לכל עסק להכין רשימה מסודרת של כל הרעיונות שהוא מעביר ללקוחות שלו, בתהליכי המכירה השונים ביחס למוצרים שלו. וכדאי שהרשימה תהיה מסודרת לדוגמה לפי מידע על המוצר, מידע שהלקוח חייב לדעת, מידע שכדאי שהלקוח ידע, תשובות לשאלות נפוצות של לקוחות, לפי קטגוריות וסיווגים וכולי. ואת המידע הזה כדאי להכין אותו עבור מחלקת המכירות ולא רק עבור מחלקת השיווק. דהיינו, ... חומרי שיווק או כדי להכין תוכנית להכנת חומרי שיווק, כדאי מאוד שתהיה רשימה מסודרת של כל המידע המכירתי שמעבירים ללקוח בתהליך המכירה. אבל כדאי מאוד שהארגון עבור עצמו יחזיק מאגר מידע / קובץ / תיעוד, של כל המידע שמעבירים ללקוח על המוצרים השונים של החברה. ושהמידע יהיה מסודר לפי סיווגים שונים וכיוב. וזה על מנת לעזור להטמעת המידע בתוך ... לו לגבי המוצרים שאותם הוא מוכר, כולל מידע בסיסי כזה או אחר, ועד תשובות לשאלות נפוצות או נדירות של לקוחות לגבי המוצרים שהעסק מוכר. והמידע הזה יכול לשרת גם את מחלקת המכירות וזה במקביל לכך שהוא יכול גם להיות ...
האם יש נוסחה איך להשיג בחורה? כמה להיות קשה להשגה? האם להיות קל להשגה? האם יש נוסחה לשכנע לקוחות? האם יש נוסחה להצליח? מדעים מדוייקים מול מדעים לא מדוייקים, פסיכולוגיה, כלכלה, ניהול, פילוסופיה, מתמטיקה, פיזיקה
האם יש נוסחה איך להשיג בחורה? כמה להיות קשה להשגה? האם להיות קל להשגה? האם יש נוסחה לשכנע לקוחות? האם יש נוסחה להצליח? מדעים מדוייקים מול מדעים לא מדוייקים, פסיכולוגיה, כלכלה, ניהול, פילוסופיה, מתמטיקה, פיזיקה
האם יש נוסחה איך להשיג בחורה? כמה להיות קשה להשגה? האם להיות קל להשגה? האם יש נוסחה לשכנע לקוחות? האם יש נוסחה להצליח? מדעים מדוייקים מול מדעים לא מדוייקים, פסיכולוגיה, כלכלה, ניהול, פילוסופיה, מתמטיקה, פיזיקה האם קיימת נוסחה ... מסכם שאין נוסחה חד - משמעית וברורה של מאה אחוז בתחומי החיים שאינם מדויקים כמו יחסים, פסיכולוגיה או שכנוע לקוחות. יחד עם זאת, קיימות נוסחאות כלליות ומוכחות שיכולות להפחית טעויות ולהגביר הצלחה, אבל תמיד יישארו משתנים רבים מדי מכדי ... מדויקים האם פסיכולוגיה היא מדע מדויק? איך לשכנע אנשים? מה ההבדל בין פיזיקה לפסיכולוגיה? האם יש דרך בטוחה לשכנע לקוחות? מה הכי קשה ללמוד? איזה תחום הכי קשה ללמוד? מדעי החברה, מדעי הטבע, מדעי החיים, מדעי המחשב, להיות פסיכולוג ...
2 סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט
... שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? ... יפנה אליך. וזהו שיווק עקיף ולא שיווק ישיר. שאתה לא מנסה למכור כלום באופן ישיר, אבל מפרסם המון תכנים שהלקוחות שלך צורכים אותם ממך, עד שכאשר הם ירצו לרכוש את המוצר, הם יפנו אליך. והדרך העוד יותר מתוחכמת היא, ... למוצר שלך. שיפור איכות החיים באמצעות גם עיצוב פנים >> תכנים על עיצוב פנים של הבית >> ימשוך אליך לקוחות שרוצים שירותי עיצוב פנים. וכל מה שהסברתי כרגע, נכון גם לגבי החלק של השיווק שנועד לגרום לאנשים לרצות לרכוש ...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 2
... המוצר שלך, למרות שהוא לא בטוח שהוא רוצה לקנות אותו. אז במקרה כזה תשאל את עצמך, איך הייתי רוצה שהלקוח יתייחס למוצר שלי, ברמה הרגשית. ואיזה דבר הלקוח צריך לחשוב ברמה השכלית, כדי שהוא ירצה לרכוש את המוצר. לדוגמה: הלקוח צריך להרגיש שהוא רוצה את הדבר. והוא צריך להיות בחוויה שהוא רוצה שמה שאני אומר לו שיקרה, שזה באמת ... לך אסון, אתה רוצה לרכוש את המוצר שלי שישמור על הבריאות שלך וכיוב. שחלק מהמשפטים האלו, הם משפטים שאיתם הלקוח מזדהה בלי שום בעיה. וחלק מהמשפטים האלו, הם משפטים שיש ללקוח ספק לגביהם. והמוח של הלקוח נמצא במצב שבו הוא מעדיף להסכים עם מה שאתה אומר לו, לגבי המשפט נכון שאתה לא רוצה להיפגע ולהיות ... רגשי של רוצה להסכים איתך, ואז יותר קל לשכנע אותו בהמשך של המשפט. ויש גם רשימו שכלי. לדוגמה מה הלקוח צריך לחשוב, כדי שהוא ירצה לרכוש את המוצר? תשובה: הלקוח צריך לחשוב שהמוצר הזה יש עליו אחריות מלאה ושירות מלא עד בית הלקוח. עכשיו, יכול להיות שזו לא בדיוק האמת. אבל אם תספר לו על מוצרים אחרים שלך, שבהם באמת יש עליהם אחריות מלאה עד בית הלקוח וכיוב, זה יגרום ללקוח לחשוב, שגם במוצר הזה, יש אחריות מלאה עד בית הלקוח וכיוב. כגון לדוגמה, שמוכרים לאדם מוצר אחד בזול בצורה מאוד רצינית, ואז הוא מאמין שגם שאר המוצרים זולים וכיוב ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוח, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, לקוח, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לשכנע אקסית? לבחור את הלקוח האידיאלי איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? קורס מכירות לשכנע לקוח למכור את עצמו למדוד את ביצועי מנהל השיווק לקוח לא סומך על עצמו סודות השכנוע של ביבי נתניהו מול בני גנץ לימוד nlp להציג ללקוח לעשות מבצע ללקוח איך לדעת מה הכאב של הלקוח? שכנוע סמוי איך להסביר מוצר יקר? לגרום למישהו אחר להרגיש... האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? לנצח בדיבייטינג לעזור ללקוח בצורה משכנעת כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? ראפור לקוחות קשים איך ליצור סוגסטיה? מסר לתת מודע עקרונות ניהול משא ומתן לשכנע קבוצה של אנשים למה המוצר זול? לתת למניפולציות לעבוד עליך מנטורים למכירות איך להשפיע על אנשים חזקים? לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך איך להציג ללקוח מוצר? תוכן קידום מכירות למה לא לרמות את הלקוח? לתכנת את התת מודע גיוס מנהל מכירות לגרום למישהו לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו להציב יעדי מכירות מוצרים סוג א איך לגרום למישהו לרצות להיות איתך? צוות מכירות ערך אובייקטיבי של מוצר טיפול בהתנגדות של לקוח שיטות לניהול משא ומתן טכניקות מכירות איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? פחד לדבר עם לקוח איך מנטורים למכירות עושים מניפולציות? מוצרים פשוטים מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה איך ליצור הזדהות? להוביל את הלקוח איך לנצח בדיבייטינג? באיזה מילים להשתמש בפרסומות? לגרום לאיש מכירות שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לגרום למישהו לריב עם מישהו? סוגי מוצרים להציע ללקוחות איך למכור פריט בראיון עבודה? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה? שיקולים בבחירת מנהל שיווק איך להתנגד לבקשה של לקוח? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להציג מחיר ללקוח? לגרום ללקוח שמח מנטור למכירות ביקורת של לקוחות על העסק שלך איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? חומרי השיווק שחייבים להכין משאבים להכנת חומרי שיווק כל אחד יכול להשתכנע השפעה על אנשים שיטות שיווק לשפר את כושר השכנוע לשכנע אישה לאהוב אותך מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? ערך ללקוח איך לגרום ללקוח לא לנטוש אותך? איך לא לגרום למישהו לשנוא אותך? לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה לתת ללקוח למכור לך ביטול ברגע האחרון של לקוח ליצור ללקוח תחושת החמצה מניפולציות במכירות למה אין מכירות? משפך שיווקי צר ניהול מלאי מוצרים איך לגרום למישהו להסכים איתך? הסברים של איש מכירות למה לקוח אחר ביטל עסקה? איך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך? בחירת חברת שיווק לפרט בהצעת המחיר ללקוח למכור תפקיד שיטות לשכנע את עצמך איך לזהות את סוג הלקוח? שיווק גלוי למכור בצורה יעילה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, מכירות, שיפור מכירות בתחום לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.8594 שניות - עכשיו 01_10_2025 השעה 07:37:59 - wesi28