... שיווק נכון מתמקד בהצגת היתרונות היחסיים שלך על פני המתחרים, ומטרתו לשכנע את
הלקוחות הפוטנציאליים שכדאי להם להוציא את הכסף אצלך ולא אצל המתחרים שלך. אחת השיטות הבולטות היא לפרסם ביקורות והמלצות חיוביות של
לקוחות קיימים. עם זאת, אליעד מדגיש שכאשר משתמשים בביקורות, עדיף להציג מגוון רחב של דעות, כולל דירוגים בינוניים או אפילו שליליים קלילים, כדי
שהלקוחות יאמינו לאמינות הביקורות. הוא מסביר כי אם כל הביקורות יהיו מושלמות, זה עשוי לעורר חשד בקרב
הלקוחות, ולכן כדאי לשמור על מראה אותנטי. איך להתמודד עם תגובות שליליות והשמצות באינטרנט? אליעד מתאר את הסכנה בפרסום שלילי באינטרנט כמו תגובות משמיצות בפייסבוק או ... הוא מזהיר שביקורות שליליות יכולות להיות מופצות על ידי מתחרים עסקיים או
לקוחות לא מרוצים, ולכן שיטת שיווק המבוססת רק על המלצות חיוביות ופומביות היא שברירית במיוחד. הוא מציין שיש עסקים שאפילו מפרסמים תגובות שליליות בעצמם כדי להיראות ... יותר. הפתרון שאליעד מציע להתמודדות עם ביקורות שליליות והשמצות הוא להוכיח
ללקוחות הפוטנציאליים את איכות השירות או המוצר באמצעות מתן אפשרות להתנסות בחינם. לדוגמה, אם אתה מוכר רכב, הדרך הטובה ביותר לשכנע
לקוחות שהוא טוב, היא לתת להם להשתמש ברכב בעצמם, או לפחות להציג להם סרטונים מוחשיים המדגימים באופן ברור את האיכות והיעילות של המוצר. באופן זה,
הלקוח משתכנע בעצמו ואינו מושפע מהשמצות או ביקורות שליליות. למה כדאי לתת
ללקוחות אפשרות להשתמש במוצר בחינם? לפי אליעד, הדרך האולטימטיבית והיעילה ביותר לשווק את עצמך היא פשוט לתת
ללקוחות להתנסות במוצר או בשירות בחינם. כאשר
הלקוח מתנסה בעצמו במוצר, הוא כבר לא צריך לסמוך על המלצות או ביקורות, שכן הוא בעצמו יכול לחוות את האיכות. שיטה זו אפקטיבית במיוחד כי היא אינה ניתנת לזיוף על ידי מתחרים. ... האינסטלציה: אם אינסטלטור יעלה סרטונים שמסבירים כיצד לפתוח סתימות, חלק
מהלקוחות אולי יפתרו את הבעיה לבד, אבל רוב
הלקוחות יעדיפו להיעזר באיש מקצוע אמין ויעיל, כיוון שהם לא ירצו להתעסק עם העבודה המלוכלכת או יחששו לעשות טעויות. כך שהאינסטלטור מרוויח מהאמינות שהוא יוצר לעצמו בזכות ... ממך ולהשתלט על השוק. השימוש הנרחב בביקורות חיוביות עלול לגרום לחשדנות אצל
הלקוח, מה שעלול לגרום דווקא לנזק. מדוע מתן ידע בחינם אינו פוגע בהכנסות? לגבי החשש שאם תיתן ידע בחינם,
הלקוחות כבר לא יצטרכו אותך, אליעד מסביר שזה לא נכון ברוב המקרים. הסיבה היא
שהלקוחות תמיד ירצו נוחות, יעילות, והבטחה לביצוע מקצועי יותר. לדוגמה, למרות
שהלקוח ראה סרטון כיצד לפתוח סתימה לבד, הוא יעדיף בדרך כלל שאיש מקצוע יעשה זאת עבורו כדי להימנע מטעויות או לכלוך מיותר. בנוסף, לא תמיד
הלקוחות יבינו את כל ההוראות או יהיו מסוגלים לבצע אותן ברמה הנדרשת. איך להפוך לבלתי מנוצח מול המתחרים? אליעד מסביר שכדי להפוך לעסק בלתי מנוצח מבחינת שיווק, אתה חייב ... בחינם או כמה מתחרים ינסו לחקות אותך, אם תמשיך להשתפר ולהיות מומחה אמיתי,
הלקוחות תמיד יבחרו בך. הוא מדגיש שהשיטה האמיתית והיחידה לשיווק יעיל לטווח ארוך היא פשוט להיות הכי טוב שאפשר, ולתת
ללקוחות להיווכח בזה בעצמם. הוא מזכיר את הדוגמה של פוליטיקאים כמו ביבי נתניהו, שהצליח לנצל ביקורת שלילית והשמצות לטובתו, אבל מדגיש ששיווק אמיתי ומוצלח אינו צריך להסתמך על אמונה של
לקוחות אלא על יכולתך להוכיח באופן ברור ומוחשי את איכותך. האם ניתן להגיע להצלחה גם בלי ייעוץ מקצועי? אליעד מסביר גם שיש תחומים שבהם כל מה
שהלקוח צריך הוא שלושה משפטים פשוטים, ואז אין הצדקה לשלם כסף על ייעוץ. אם העסק שלך יכול להסתכם בשלושה משפטים פשוטים, הוא מציע שתחשוב מחדש על המקצוע שלך, או שתמצא דרך להעמיק את הערך שאתה נותן
ללקוח. בנוסף, הוא מזכיר שבתחומים מורכבים יותר, כמו אימון אישי או ייעוץ מקצועי,
הלקוחות תמיד יעדיפו לקבל ליווי אישי ומקצועי שיאפשר להם להתמקד בעיקר, ולכן, גם כאן, מתן מידע בחינם אינו מוריד מהצורך במקצוען אמיתי. איך לבנות מוניטין חיובי שלא ניתן ... ניתן לזייף. אם אתה באמת טוב בתחום שלך, לא משנה כמה השמצות ינסו להטיל עליך,
הלקוחות יוכלו להיווכח בעצמם באיכות שלך. ככל שיותר אנשים ישתמשו במוצר שלך בחינם ויראו שהוא עובד, כך הפרסום השלילי יהיה חסר השפעה או אפילו יועיל לך בשל הפרסום הנוסף. איך להתמודד עם ביקורות שליליות בפייסבוק? האם כדאי לתת שירות בחינם
ללקוחות? שיטות יעילות לשיווק עצמי איך לשכנע
לקוחות לקנות ממך? למה
לקוחות יעדיפו אותך על פני המתחרים? האם פרסום שלילי יכול להיות מועיל? איך להפוך למוביל בתחומך? איך לגרום
ללקוחות לרצות לקנות ממך? איך לשכנע
לקוחות להיות