... לשאלה סגורה? איך לשתול ספק
ללקוח? איך לגרום
ללקוח להגיע לפגישה פרונטאלית? מכירה טלפונית, תיאום פגישות, תשובה סגורה, תשובה פתוחה, איך לגרום
ללקוח להגיע לפגישה פיזית? כאשר מנסים בשיחת טלפון, לתאם פגישה פיזית פרונטאלית, צריכים להעביר
ללקוח את המסר התת הכרתי שיש מידע נוסף שהוא יכול לקבל אותו רק בפגישה פיזית ושכדאי לו לקבל אותו בפגישה פיזית. ולפעמים
הלקוח שואל בטלפון שאלה ספציפית מאוד סגורה ומדוייקת
והלקוח מצפה לתשובה מאוד ספציפית לגבי השאלה שלו, ואז איש המכירות נכנס למלכודת שבה מצד אחד הוא כאילו צריך לתת
ללקוח תשובה סגורה לשאלה סגורה של
הלקוח, אבל מצד שני אם
הלקוח יקבל תשובה סגורה לשאלה הסגורה שלו, אז למה לו
כלקוח להגיע לפגישה פיזית. כי הפגישה הפיזית מתקיימת, רק כדי לקבל מידע נוסף, שלא ניתן לקבל אותו טלפונית. אז איך בעצם אפשרי לקחת שאלה סגורה של
לקוח ולהפוך אותה לשאלה פתוחה שתעורר אצל
הלקוח סקרנות להגיע לפגישה פיזית? והתשובה לכך היא, על ידי זה שהופכים את השאלה הסגורה של
הלקוח, לשאלה יותר פתוחה ופחות סגורה עם מגוון של תשובות אפשריות. לדוגמה, נניח
שהלקוח שואל כמה זה עולה אז תשובה סגורה תהיה זה עולה X. אבל תשובה פתוחה תהיה בסגנון של יש לנו כל מיני מחירים צורות תשלום ודרכי תשלום, אבל ... הוא, שצריכים ואפשרי לתת
ללקוח תשובה סגורה ומדוייקת, אבל להוסיף לו עוד מידע, שיגרום לו להבין שאין במה שנאמר לו כדי למצות את כל המידע שאפשרי לתת לו. כגון על ידי זה ... וכיוב, שמנסים לשתול
ללקוח במוח מחשבה, שהתשובה מורכבת מידי לטלפון ושהוא צריך להגיע לפגישה. או לדוגמה בדרך עוד יותר מתקדמת, אפשרי לקחת את השאלה הסגורה של
הלקוח ולהפוך אותה לשאלה יותר פתוחה. לדוגמה כמה זה עולה. אז אפשרי להגיב רק ברשותך, האם אתה מתכוון לשאול לגבי המחיר הסופי בהסכם? או לגבי ... השאלה הסגורה והספציפית של
הלקוח, תשאל את עצמך, לאיזה פירושים אפשריים
הלקוח עשוי להתכוון בשאלה שלו? למה לדעתך
הלקוח שואל את השאלה שלו? מה הסיבות שלדעתך בגללן
הלקוח שואל את השאלה שלו? לאיזה כיוונים לדעתך
הלקוח יכול לקחת את השאלה שלו? ועכשיו, במקום לתת
ללקוח תשובה סגורה לשאלה הסגורה שלו, באפשרותך להשיב לו גם בשאלה על השאלה שלו, האם אתה מתכוון לשאול X או Y וכיוב. וכמו שנאמר בהגדה של פסח? ... אותו לשאול. כי הרבה פעמים
הלקוח עצמו לא יודע להסביר מה הוא רוצה לדעת. והוא שואל שאלה סגורה בתום לב. ועליך כאיש מכירות, לקחת את השאלה הסגורה שלו ולהפוך אותה לכמה ... לקחת את השאלה הסגורה של
הלקוח ולהפוך אותה למגוון של שאלות סגורות פתוחות נוספות, להראות
ללקוח שיש כאן המון על מה לדבר ושיגיע לפגישה ושלא יסתפק בתשובות סגורות לשאלות סגורות. ...